1.226 visninger
|
Oprettet:
Extra olietank til harley?? {{forumTopicSubject}}
Hej jeg er igang med et harley projekt.. og er ved at lave anden olietank, har skåret ud til batteri for at det kunne være der, tanken er på 3,5 litter og efter batteri plads kan der kun være max 3 litter i den, så jeg er ved at lave en extra olie tank, som jeg havde tænkt mig at sætte på fremløbet (altså imellem olie filter og alm. olie tank) ville det ikk kunne virke? tanken bliver på en litter ca. og bliver helt skjult under cyklen. . nogen der ved om det ville fungere?
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.356
det ville jeg klart gøre
mvh
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.398
Det er altid godt at have en stor olie mængde - men jeg ville OGSÅ købe en oliekøler eller et oliefilter/køler kit til den.
Jeg har også oliekøler på min (ikke at den har så meget brug for det) og jeg har også et oleifilter som også fungere som mini oliekøler. Den kan du se under mine fotoalbums.
du skal også huske at have en ok benzin blandning og lad være med at køre på 92 oktan.
På de gamle cykler er det også en god ide at bruge en ok olie i miniralsk og skifte det tit. Så er man også sikker.
Der finder også gear og motorolie addativer som er gode. Bruger dem selv og også på mine biler. Den gamle bil jeg havde svedste lidt fra toppende - selv med ny pakning. Det klarede de addativer.
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 406 Svar: 935
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 21 MC-er: 8 Emner: 84 Svar: 114
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 406 Svar: 935
Jeg har også set en cafe-racer - hvor "anderøven" bliver brugt som olietank.
mar 2009
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 144 Svar: 694
Min første tanke var at du kunne få lavet din olie tank så den bagerste del bliver lavet som bagskærmen og følger den det sidste stykke ned, hvis du forstår
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 21 MC-er: 8 Emner: 84 Svar: 114
Extra olietank til harley??