944 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hjælp til problemer med olielæk. Hjælp til problemer med olielæk.

Hej,

Jeg opdagede til min gru, at min cykel har smidt al olien siden jeg sidst så den for en måneds tid siden (den står til vinteropbevaring). For at finde ud af hvor lækken er, fyldte jeg ny olie på og så begyndte den efter lidt tid, at dryppe (meget langsomt) igen. Jeg har ingen erfaring med den slags, så jeg har lagt et par billeder i fotoalbum på min profil. Håber der er nogen, der kan fortælle mig hvor den er gal og foreslå hvad jeg kan gøre.

På forhånd tak fra en bekymret mcist...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til problemer med olielæk.
  • #1   12. mar 2010 tror du skal have spændt din dæksel lidt efter... jeg ville tappe den for olie og pille dækslet af og gøre det helt rent... og så en ny pakning

• #2   12. mar 2010 Ok, det tænkte jeg også nok. Jeg prøvede at spænde efter, og måske derfor dryppede den kun langsomt, da jeg fyldte olie på igen. Er det bare alle de små bolte der skal løsnes for at få dækslet af? Skal pakningen købes ved suzukiforhandler, eller kan den købes flere steder?

• #3   12. mar 2010 garantrisse din pakning.. prøv thansen.dk

• #4   12. mar 2010 Husk at spænde på kryds, og gerne af 2 omgange, så du først spænder lidt, så det bliver et jævnt tryk på pakningen, og tager max 2min extra

• #5   12. mar 2010 Tak for jeres råd.

Glimrende råd Thomas R, lige præcis sådan noget havde jeg ikke skænket en tanke:)

Hvad hedder den type pakning, hvis jeg skal søge på den?

• #6   12. mar 2010 Du finder den her: http://www.onlineparts.dk/oemfiche.aspx?mikrofishnr=5361 - vil skyde på prisen er 20% under den din forhandler tager. smiley

• #7   12. mar 2010 Og det er vel at mærke også en original pakning der.

• #8   12. mar 2010 Simon N: Tak for link, men jeg kan desværre ikke få det til at virke. Har været inde på forsidensiden, men kunne ikke finde pakningen, da jeg ikke ved hvad den hedder.

• #9   12. mar 2010 Ja det er dælme vigtigt at spare ca 8 kr , og købe online , men kan kunne feks også give sin forhandler en god weekend og lade ham tjene x kr så han kan få sig en hygge weekend

For satan da

• #10   12. mar 2010 Per E: Det vigtigste for mig er ikke om jeg får en pakning online eller hos en forhandler. Jeg ville egentlig bare have et godt råd, så jeg kan fikse min mc. Uanset hvad kunne det være rart at kunne navnet på den del jeg søger, så jeg kan købe det rigtige.

• #11   12. mar 2010 Den var ikke myntet på dig

Smut du ned til din forhandler , og tag et billede med , så får du den rigtige vare med hjem første gang , og det kunne også være han gav et par gode råd , for der var måske også en anden pakning du skal skifte når du er i gang , eller han sagde feks , Når den pakning der går tyder det på at du har for høj underkompretion , og det er fordi .................
    Det er kun et tænkt eks.

• #12   12. mar 2010 Ok - Jeg takker for alle de gode indlæg, og glæder mig til at komme ud i det gode vejr, der forhåbentlig snart kommer:)

Kommentér på:
Hjælp til problemer med olielæk.

Annonce