{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

godt køb? {{forumTopicSubject}}

Har lige købt mig en mc her idag... Vil lige høre om det var et godt eller skidt køb.

en honda vf1000 f, fra 1986, 118.000 km.

Den kan kører fint, men bruger lidt olie sigere ejeren, regner med at sætte en tysk motor i den når sæssonen er slut.

Pris 10.000 gav jeg for den.
www.kamikazi.dk/nymc.jpg

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  godt køb?
  • #1   27. mar 2006 Hej Kristian.
    Om det er et godt eller skidt køb, skal jeg ikke kunne sige. Men jeg kører en 500'er der er meget a la din 1000'er, og jeg er rigtig glad for den, og det er en bom stærk motor i forhold til hvornår den er fra, og meget pålidelig, siges det! Angående olien, så er det vist et kendt fænomen, med de VF'ere, har jeg ladet mig fortælle. Køre egenskaberne er iøvrigt gode, jeg ved ikke hvor meget tungerne din er, men min er rigtig godt af balanceret! Tillykke med den! Mvh. Dennis

• #2   27. mar 2006 hvis det er uden afgift så er prisen lidt høj,
    hvis det er med afgift så er det en fin pris,
    olieforbruget kunne tyde på at knasterne er gået,
    det gør de nemlig på denne model,
    men pyt med det, det er en flot maskine

• #3   27. mar 2006 2# den er med afgift.
    Men den har lidt skræmmer hist og her, så den skal nok en tur til maleren nå sæssonen er slut...

• #4   27. mar 2006 Hey per E det lyder rigtig godt.. kunne jeg godt være intreseret i, du kunne evt skive til min mail.
    Så kunne vi finde ud af noget.
    kristian@kamikazi.dk

• #5   27. mar 2006 Villy M: Hvordan kan olieforbrug være en indikation på at knasterne er slidte?? Typiske årsager til olieforbrug er slidte stempelring, utætte olietyve eller slidte ventilstammer.
    Men ellers så er det rigtigt at VF'erne er kendt for at æde knastaksler. Men mange af dem fik det lavet på garantien, så de der kører dem dag i dag burde nu ikke have problemer der.
    At en VF skulle være kendt for at bruge olie er så en ny information for mit vedkommende. Kommer vel an på hvor mange omdrejninger den får...

Og til dit spørgsmål Kristian: Så har du fået den MC til en rigtig god pris. Den kan du godt være glad for.

/
    Jesper

• #6   28. mar 2006 ja det er rigtigt men de nye knaster var stadig af samme kvalitet, jeg kendte en som fik dem skiftet og året efter var de væk igen, derved øget olieforbrug da knasten jo bliver varmere end normalt, viskositeten sprænges og fordamper

Kommentér på:
godt køb?

Annonce