{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.028 visninger | Oprettet:

STJÅLET HAYABUSA - PAS PÅ JERES CYKLER {{forumTopicSubject}}

Manden på billederne er ikke den samme mand som blev anholdt men er medskyldig. De har garager/værksted ude i herlev hvor de skiller maskinerne fra hinanden og maler dem om.

PAS PÅ JERES MASKINER DERUDE.

Bemærkninger:
Efter 10 måneder fandt jeg den på DBA.DK hvor den var blevet malet om til hvid og var igang med at blive solgt uden afgift...
Kontaktede Bellahøj politi som gerne ville have fat i ham der havde stjålet den.. Står stadig hos Bellahøj politi hvor
den efter 4 måneder stadig er igang med at blive undersøgt.

Ja det tager sin tid med politiet smiley

Ja så er hayabusaen igen givet tilbage til ham der "stjal" den uden at jeg kan gøre noget ved det.

Mærke Suzuki
Model Hayabusa
Motor 1300 ccm
Årgang 2007
Antal km 4.500
Farve perlemorhvid
Afgift Uden afgift

Annoncetekst
Suzuki Hayabusa, 1300 ccm, '07, km 4. 500, perlemorhvid, u. afgift,
Cyklen er en genopbygnings cykel som fremstår 100 % iorden.
Der er Danske papir på cyklen så der skal kun betales 100% i afgift istedet for 180 %
Der sidder Akrapovic dobbel udstødning.
Evt Bud/Bytte Pris kr. 53.000
Kontaktoplysninger & info - Nu gratis for alle
Telefon 40 81 36 92
Telefon 2 26 11 36 92
E-mail Send e-mail
by Kbh.N | København

nu efter snart 2 år for at få min cykel igen har manden som har stjålet min cykel fået den foræret af Bellahøj politi.
De fortalte der ikke var tekniske beviser på at det var min motorcykel selvom min koksgrå farve var inden under den hvide
farve mine nøgler passede til resten af cyklen motoren også var min og at der var ændret i stelnummeret.
Hvis i får den tilbudt så pas på at i ikke viser ham jeres egen cykel og der ikke står andre der følger efter jer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STJÅLET HAYABUSA - PAS PÅ JERES CYKLER
  • #1   28. feb 2010 har du ikke den røde nøgle??? for passer den i, så er der jo ingen tvivl

• #2   28. feb 2010 Hvis det hænger sammen som du der siger og Ud fra det du der fortæller.........

Kan jeg kun sige, sikken et fucket up svin der skulle have mega mange spark i sine boller .. lorte tyv... lorte svin...

men rigtig surt for dig at din mc er væk.....
    jeg kan godt huske at have set den mc anc du omtaler ,ny lakeret i hvid osv osv....

mvh

• #3   28. feb 2010 men fedt nok politiet hjælper the bad guys

• #4   28. feb 2010 det er sku da for sygt...
    hva med motor nr. ?
    kunne de fortælle hvorfor din motor sidder på det stel ?
    hvorfor passer din nøgle i tændnings låsen?? kunne de svare på det ?
    har du stadig reg attest på den ??

• #5   28. feb 2010 Har han stadig alle 10 fingre i behold?

• #6   28. feb 2010 han skulle komme ud for en ulykke........................

• #7   28. feb 2010 vildt der ikk sker noget, så er det bare med at tage sagen i egen hånd!!

havde du kasko på den da den blev stjålet..?

• #8   28. feb 2010 Mange tak for jeres indlæg

Jo jeg har ALT orginalt til den også reg attesten på den.

Det eneste de har kunne fortælle mig er at de ikke kunne tiltale ham for noget da det ikke er min cykel.
    motornummeret passer ifølge MCHUSET til den motorcykel som jeg købte derover fra. Han sendte alle papierne til Bellahøj politi som underlig nok har smidt alle tingene væk og samtidig ville de have for 7 gang en orginal reg att på at det var mig der ejede motorcyklen og som jeg fortalte dem fik de intet af mig mere for de har selv smidt det andet væk og så skulle det lige passe med at de også skulle smide mine ting væk

Ja klart...

Men ja jeg har alt orginalt til motorcyklen alle papierne og nøglerne samt nøglekoden. Jeg har haft flere vidner inden for at bevise over for dem at det er min men igen det er Bellahøj politi og hvad kan man forvente af dem :S

Ja desværre har han alle sine fingere i behold, han bor jo ikke i sit eget hjemland så havde han jo nok ikke gjort det eller haft dem mere.

• #9   28. feb 2010 som minimum bør han da bommes for hæler vare hvis de har konstateret at motoren er/var din
    og som jeg forstår diin tekst har de konstanteret at der er ændret stelnummer det må man vist heller ikke uden en ihugningsatest fra told og skat
    så der må skuda være et eller andet snup jensen kan ager på.
    eller er de alle sammen ved at afspasere for at kunne ta fart synder når vejret bliver bæder ;o)

• #10   28. feb 2010 ja det havde jeg også og kæmper også mod Rasmussen om at de betaler for den men den er jo fundet så de vil ikke betale for noget

Desværre

• #11   28. feb 2010 kan du ikke få en kammi til at tage over og se på den, og evt, tage en tur hjem til dig på den;) det er et fuck up politi system vi har herhjemme..

• #12   28. feb 2010 Det var også det vi gjorde sidste år men politiet tillod det ikke fordi de ville anholde ham og undersøge alle i han´s omgivelser... Men ham betjenten som havde sagen arbejder ikke hos bellahøj politi mere...

Han er nok mere forsigtig i fremtiden eller også sælger han den som dele eller i udlandet

• #13   28. feb 2010 ja man kan hurtig blive kaldt racist hvis man siger HØJT at de har stjålet fra nogle....

Lorte tyve....

• #14   28. feb 2010 helt ærligt tror du ikke du skulle have sat en advokat på ??
    det her lyder som en god historie men sørgeligt nok sandt....
    men nået er gået helt galt...
    når du har alle ting som indikere at være din knallert...

• #15   28. feb 2010 Klag til poltimesteren, sker der ikke noget ved, tager du et niveau højere..

Eller tag den via ekstra bladet..

• #16   28. feb 2010 har idioterne bare lagt billeder af sig selv ude på DBA..

hva sker der..

• #17   28. feb 2010 Jeg havde en advokat på sagen som sagde at den var for kompliseret efter et par måneder og en del knaster fattigere (herfra)

Jeg har klaget hele vejen op uden held og går nok også i basta eller kontant med det...

Ja de havde lagt billeder af den ud på nettet og af sig selv

Jeg kan uploade et par billeder mere af cyklen som den så ud da den blev stjålet

• #18   28. feb 2010 S E L V T Æ G T !!!!
    - Se at komme igang...........
    de skulle have så hatten passer

• #19   28. feb 2010 Er det ikke lige noget for kontant på dr eller operation X
    Sådan en nar skal da ikke slippe......

• #20   28. feb 2010 så er der lagt lidt flere billeder ind af cyklen som den så ud inden den blev stjålet og den var sat til salg med selvsamme ting som jeg havde sat på og med samme mærker på cyklen rundt omkring som jeg havde lavet for at kunne genkende den

• #21   28. feb 2010 jeg kan ikk lige se om du har svaret på om der var kasko på, og om du dermed fik pengene for den..

hvis det var mig der fik stjålet et køretøj, og fik erstatning og ville jeg ikke ønske at få det tilbage (mod betaling) da tyvene nok ikk har været flinke ved andres ejendele.. men ville nok tage derover med et par skud i et gevær, og vende tilbage med et tomt gevær..

• #22   28. feb 2010 lidt længere oppe svarede jeg på det... Ja der var kasko på den og da rasmussen fandt ud af at den blev tilbage bragt ville de ikke udbetale noget til mig.

Skrevet: 28-02-2010 21:49:39

ja det havde jeg også og kæmper også mod Rasmussen om at de betaler for den men den er jo fundet så de vil ikke betale for noget

Desværre

• #23   28. feb 2010 han ligner en der kunne klares af BOXER herindefra

• #24   28. feb 2010 hmm.. Ramussen forsikring er da helt i sovsen..hvis de mener du har fået den tilbage...

Selvtægt er nået værer rod............ men havde sku selv hentet den igen ligge helt fast.. !!
    så kunne de melde dig for tyveri...
    men det vil sige du har mistet ca. 150000kr + advokat osv. uden nogen kan hjælpe dig, sørme flot

• #25   28. feb 2010 Hvis panser basserne, ikke kan eller vil gøre noget, så må vi jo lave en fælles tur til herlev og forlange det stjålne tilbage.

• #26   28. feb 2010 orv.
    (link fjernet)

• #27   28. feb 2010 står til 184.000 + ca 18000 til advokat for et par md arbejde... papir frem og tilbage det er alt.

Nej selvtægt løser intet og nej jeg kan ikke bare hente den uden jeg bliver tiltalt for alverdens ting og sager.

• #28   28. feb 2010 synes fandme det lyder utroligt, at forsikring ikke vil betale, når de siger den er fundet. når politi ikke siger det er din. det lyder sku mystisk.

der er da noget helt galt. bare kom i kontakt med nogle medier.
    for det lyder sku som en spøjs sag.

• #29   28. feb 2010 heheh ja det er den rigtige men værksted er herlev

Den første der har skrevet tilbage omkring han´s adresse heeh:D

• #30   28. feb 2010 EB: http://ekstrabladet.dk/services/

Operation X: (link fjernet)

Kontakt: (link fjernet)

Rigsadvokaten: http://www.rigsadvokaten.dk/page47.aspx

Jeg havde startet der..

• #31   28. feb 2010 Sikke en historie. Få dine penge af forsikringen i en fart - det bør da være en ekspeditionssag nu hvor politiet ikke mener at det var din cykel alligevel.

• #32   28. feb 2010 Hvis ikke det var pga datoen vil jeg sige det må være en NAR eller skjult et eller andet

Lyder alså helt forkert denne sag

Du må vide hvad der fremmer hans sag , hvor er din uret henne i sagen ?

• #33   28. feb 2010 Du skriver

Bemærkninger:
    Efter 10 måneder fandt jeg den på DBA.DK hvor den var blevet malet om til hvid og var igang med at blive solgt uden afgift...

Hvorfor betalte forsikringen ikke indenfor de 30 dage de skulle ?

• #34   28. feb 2010 SELVTÆGT FOR HELVEDE!

Uden pis... Jeg havde som et minimum hapset den tilbage i egen stald, hvis det var mig selv det var sket for.
    Jeg havde højest sandsynligt nok også taget den 1000% længere op i gear og så kunne han få lov at hilse på et par af mine kammerater. De største og farligste.. helst.

Jeg forstår slet ikke at du ikke har taget kontakt for længst til de nødvendige instanser!?!

• #36   28. feb 2010 dateoen og tidspunktet var da han satten den til salg på DBA.dk

hos politiets teknisk center da jeg var ude og gennemse motorcyklen med 1 politimand (ham der anholdte personen der havde stjålet min hayabusa) fortalte han mig at hele den her historie var helt og aldelse absourt.. de fik nøglerne papierne og alt jeg havde på busaen og alt passede til selve cyklen...

Det eneste jeg har fået at vide fra politiet er at de ikke vil tiltale ham for noget da der ikke ligger fysiske beviser på at cyklen er min selvom jeg har lagt alle dokumenter og beviser på at cyklen er min... Selv MC HUSET har forklaret dem at cyklen er min og det er den jeg har købt af dem... Hvor min uret er ja det er vel fordi politiet er bange for dem eller han har noget på dem... Jeg ved det ikke

• #37   28. feb 2010 Selvfølgelig skal forsikringen betale. De kan jo ikke bevise at det er din, netop da politiet ikke kan. Få en advokat på forsikringen i fald der ikke er andre måder at løse det på

• #38   28. feb 2010 tyv må da bare betale for den der er mange der kræver penge ind plus lidt i løn eller hva de kalder det for det som de ligger på købes regning. så har den måske kostet ham 250 og du får dine penge. også har har nok lært det frem over og lært at hold signe finger for sig selv smiley

det er jo lidt den politik de går ind for når de tar folks ting så må de jo bare ha til bage på samme måde det de lære mest af for politi er de sku ligegalde med og de duer osse kun til at dele fartbøder ud her i dk så lade dem gøre det de er best til og find nogen andre der er bedre til det andet

• #39   28. feb 2010 efter 10 måneder fandt jeg cyklen som var sat til salg uden afgift... Han blev anholdt af politiet ude i brønshøj-husum... Vi så hvilken vej han kom fra og derefter stod vi i ca 20 min inden politiet aholdte ham uden at ville udlevere motorcyklen til mig der gik 4 måneder efter aholdelsen at jeg skulle ud og dokumentere på at det var min cykel... Politiet lovede mig der ville gå ca 4 - 6 uger inden jeg ville få den hjem igen. Der er gået ca 1 år fra de anholdte ham til at han har fået motorcyklen igen og til jeg fik at vide den ikke tilhørte mig.

• #40   28. feb 2010 Hold kæft noget lort det har taget så lang tid!
    Klag til politiet og få kopi af det motornummer igen. Kan være de vil genoptage sagen!
    Vil de ikke det,så har politiet jo sagt det ikke er din, ergo må forsikringen betale.. Vil de ikke det så få en advokat på dem

• #41   28. feb 2010 Viste du hvem tyven var , siden der gik så lang tid , forsikringen skal jo udbetale efter max 30 dage

da du købte den af XXX var den da med orginal motor alså stel og motor var parret

Hvis den var indreg i dit navn kunne du jo få lavet en ny Reg attest for hmmmmm 200 kr, hvis det var den du manglede ?

Denne historie er sku hel ude i hampen , jeg var stået fuldstændig af

• #42   28. feb 2010 men er du enlig sikker på det er den sammen for vis man ser på din også den hvide. kan man se på din at den har guld farvet inder rør i din forgaffel. og når man ser på den hvide ser de bare blanke ud. eller er det bare fordi foto ikke er for gode

• #43   28. feb 2010 Efter 10 måneder burde den cykel have tilhørt forsikringsselskabet - og du var kommet videre med dit liv.

• #44   28. feb 2010 Ja efter 10 måneder lyder da egentlig hen i vejret!
    Da skulle forsikringen da længe have betalt?!?
    Når den så er fundet er det jo så bare dem der skal have dem.
    Måske basta skulle på forsikringsselskabet??

• #45   28. feb 2010 Ja cyklen er helt igennem min hvis du skraber på det hvide maling sidder min koksgrå farve inden under og forgaffelen er også guld... Billederne var/er ikke så gode inde på DBA.dk de fandt også billederne af cyklen på han´s mobil... Nej forsikringerne har op til 4 måneder fik jeg afvide til at bestemme sig for om de vil udbetale noget eller ej... Advokaten jeg har på rasmussen har også bedt om udtalelser fra dem af og står ligeså uvist omkring pengene som jeg gør. Rasmussen siger at de ikke vil betale noget når motorcyklen igen er komme til veje og ja jeg kæmper stadig med dem... Jeg har lige fundet alle papierne frem og har tænkt mig at tage kopier af det hele og sende til de forskellige steder for at se hvad der kan gøres ved det...

Alt det her er også gået ud over familie livet og har kostet mig 9 år´s sammenliv og 3 børn som jeg også den dag i dag kæmper for at få lov til at se... Ja der er nok at se til

• #46   28. feb 2010 Jeg håber inderligt at det lykkes for dig!
    Det er fandeme surt når sådanne ting sker, netop fordi man har sit på det rene og bare intet kan gøre ved at de andre laver lort i den....
    smiley

• #47   28. feb 2010 smiley

• #48   28. feb 2010 http://www.ankeforsikring.dk/Hvordan_man_klager.aspx

150,- koster det at indgive en klage. Bare afsted.

• #49   28. feb 2010 men jeg hade gået efter mine penge hvem gider ha en maskin igen som sikkert har fået mange klask og er blevet malet oven på jeg gad ivert fald ikk.

• #50   28. feb 2010 Enig martin!

• #51   28. feb 2010 Vil heller ikke have maskinen igen

Det er bare gået hen og blevet en principsag og have at han skal betale for det han har stjålet... og det han har ødelagt for mig selv...

Mange tak for hjælpen herinde og tak for al jeres tålmodighed

Jeg vil ringe rundt imorgen og skrive til de forskellige omkring hvad der kan gøres ved alt det her...

Takker atter engang

• #52   28. feb 2010 ja trist den er væk fra en men man finder jo nok en ny maskin:) sku være med konen smiley ikke altid de hænger på træerne

den sku vel osse snart skiftes ud til en harley manden er jo over 30 griner ja sjov kan man jo altid være men ikke ondt ment smiley

• #55   1. mar 2010 Bortset fra at al snak om tæskehold og selvtægt er helt ude i hampen, så syns jeg da det her er helt fuck up!

Cyklen findes 10 må¨neder efter den er stjålet - hvor lang tid er der gået mellem tyveri og anmeldelse?? - hvorfor er forsikringssagen ikke afsluttet for længst??? - hvis policen ikke kan påvis, at det er din cykel, så kan forsikringen sgu da heller ikke...

Undskyld - jeg siger ikke, at trådstarter fortæller en skrøne, men jeg vil vove den påstand, at et eller andet er enten mangelfuldt forklaret eller meget uklart udtrykt.

...Det er så bare endnu en grund til at glemme alt om selvtægt

• #56   1. mar 2010 Knud

Det er også det jeg undre mig over , sku et eller andet der slet ikke passer sammen eller måske er dårligt belyst , men uanset hvad så er det dælme en træææls historie

• #57   1. mar 2010 Det kræver da ikke meget andet end en småligeglad ikke så kompetent politimand, og et stædig forsikringsselskab som de er flest, så hænger historien da meget godt sammen

• #58   1. mar 2010 + advokat

• #59   1. mar 2010 Robert A:

Hvis det skal passe, så mangler du altså en temmelig passiv ejer - skadesanmelder i den ligning!!!

• #60   1. mar 2010 Operation X
    Bare kom i gang ... Håber sku du snart finder ro i sagen

• #61   1. mar 2010 En træls historie, og specielt fordi MH oplever sagen/situationen, som han har beskrevet.
    En sag, der ikke lige ligger til højrebenet, den sætter flere spørgsmål end klare facts, og er måske derfor også afvist af advokaten.
    Til alle jer med de alternative løsningsforslag - husk vi lever i et demokratisk retssamfund.
    M H , du må kænpe videre, og måske bliver det meget op af bakke, og en lang bakke.
    Alle os derude håber, at du på en eller anden måde får din gode HB hjem igen, så vi kan ses derude,
    God vind til kampen.

• #62   1. mar 2010 Hej

Hvaså, har du fået ringet rundt, og talt med nogle mediaer idag... Eller din forsikring...

• #63   1. mar 2010 Det lyder som pilitiet har noget at skjule ..... Papirer bliver væk, Du har en reg atast, de siger det ikke er din, du har nøgler .... Hmm.... Skummelt

• Andrzej S
    Andrzej S Tilmeldt:
    apr 2009

Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 164
    #64   29. sep 2016 Har du spurgt politiet hvad er det der mangler for at bevise at motorcykelen er din? De kunne være interresant at høre hvad det er.

• Andrzej S
    Andrzej S Tilmeldt:
    apr 2009

Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 164
    #65   29. sep 2016 Jeg er med i de vredes klub da en motherlover forsøgte at stjæle min Interceptor fra min carport. Han ødelagte tændinglåsen og alt omkring det. Det fik mig til at montere alarm med udviddelse for PIR sensor og kapacitiv nærhedssensor. Plus idt ekstra sikkehed. (Det er en gang imellem praktisk at arbejde som automatikingeniør. smiley ) Alarmen giver lysadvarsel og en lydadvarsel. Ignoreres det så hyler den som tosset. Er det ikke nok og tyven rør ved cykelen aligevel, får han en overraskelse han vil huske læææænge.

• #66   29. sep 2016 Endte det nogensinde retfærdigt?

Kommentér på:
STJÅLET HAYABUSA - PAS PÅ JERES CYKLER

Annonce