Mangler inspiration til min kawa... {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg fundet mig lidt mønter igen, så der skal ske lidt med kawa'en.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=32959
Men jeg mangler sgu ideer, har nogen, men er i tvivl.
Har følgende ideer:
Lak, men er håbløs i tvivl om farve, evt nogen der kan hitte ud af noget med photoshop???
Spejle, men hvilke.
Sædet skal ombetrækkes, men skal det være med syninger på tværs eller bare glat.
Blinklys, men det skal jo passe til cyklen.
Det var sgu nemmere med thundercatten. der skulle det bare være smart og moderne, men her skal det hele jo passe i den lidt kantede stil.
Er åben for forslag, så smid nogle ideer.
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 5 Svar: 21
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 583
http://www.facebook.com/album.php?aid=128034&id=586972198&l=05c8768cd3
Jeg er faktisk på jagt efter nogle tank mærker som dina, altså guld med sort kant, bare men klister i stedet for skruer...
/Rumle
apr 2005
Følger: 12 Følgere: 14 MC-er: 10 Emner: 135 Svar: 889
Den skal ik laves til hverken rat eller café. men bare shines lidt så man høre folk sige nøøøøj den er velholdt når de går forbi den
Har haft tænkt lidt på den grønne kawa farve, men er sgu lidt træt af den..
mar 2004
apr 2005
mar 2004
syntes Eddie Lawson kåben er ret fed...
apr 2005
Jeg er os rimelig overbevist om at eddie lawson kåben kommer på, den fuldender ligesom det kantede tema som denne model har. Kæresten har ganske vidst truet med at så vil hun ik med bagpå hvis den kommer på, men så kan hun da blive hjemme
Farve mæssigt har jeg faktisk tænkt på candy apple red, men har os en sølvfarve i hovedet som volvo har på deres nye lastbiler. men aner det sgu ik, os fordi det er svært at danne sig et indtryk før man ser farven på selve cyklen..
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.869
apr 2005
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 1.273
Tastefejl fra Jesper S side af
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.869
apr 2005
Alt dette var med til at cat'en måtte sælges, ik fedt at ha en cykel man kun kan køre 50km eller mindre på før et smertehelvede bryder ud.
Dvs kørestillingen som kawa'en har, blir der ik ændret det store på, da den virker til at være go for min krop, idet jeg netop køre rimelig lange ture.
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 663
Egentligt synes jeg at stilen er okay, og ombygningerne giver mening - så længe udgangspunktet stadig kan ses i den færdige cykel. Og stilen er godt nok ikke helt min stil, men kan alligevel godt se godt ud i mine øjne. Alligevel græd jeg godt nok en tåre foran fjernsynet der...
Den Kawa Z 1000 som er på forsiden, viste de lige et billede af i fjernsynet, som den så ud før ombygningen... de skulle have haft tæsk med en stor forhammer, for de har smadret den fuldstændig. Den var bare hammerflot ved afhentning, men efter ombygning har de fjernet enhvert træk af den originale cykel, og tilmed fået den til at ligne en japaner-ratbike, som har været igennem et HA-klubtræf.
Totalt synd for så flot en cykel som udgangspunkt. Jeg håber sgu' ikke at min gamle Z 50'er havner hos dem...
Nåh... men nu spurgte du selv til inspiration. Så længe du sørger for at holde den originale cykels særpræg, så det skinner igennem i den færdige cykel, så kan du sagtes følge abernes stil...
Mangler inspiration til min kawa...