{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Mangler inspiration til min kawa... {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg fundet mig lidt mønter igen, så der skal ske lidt med kawa'en.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=32959

Men jeg mangler sgu ideer, har nogen, men er i tvivl.
Har følgende ideer:

Lak, men er håbløs i tvivl om farve, evt nogen der kan hitte ud af noget med photoshop???

Spejle, men hvilke.

Sædet skal ombetrækkes, men skal det være med syninger på tværs eller bare glat.

Blinklys, men det skal jo passe til cyklen.

Det var sgu nemmere med thundercatten. der skulle det bare være smart og moderne, men her skal det hele jo passe i den lidt kantede stil.
Er åben for forslag, så smid nogle ideer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler inspiration til min kawa...
  • #1   28. feb 2010 Søg inspiration på nettet lige fra cafe til rat, evt bred svinger og upside down og selvfølgelig KAWA grøn. Held og lykke med projektet.

• #2   28. feb 2010 jeg har lige fået stumper hjem fra maleren, godt nok en helt anden stil men trods alt familie... ;o)
    http://www.facebook.com/album.php?aid=128034&id=586972198&l=05c8768cd3
    Jeg er faktisk på jagt efter nogle tank mærker som dina, altså guld med sort kant, bare men klister i stedet for skruer...

/Rumle

• #3   28. feb 2010 Gafler og fælge er med i planerne men det rækker pengene ikke til i øjeblikket.
    Den skal ik laves til hverken rat eller café. men bare shines lidt så man høre folk sige nøøøøj den er velholdt når de går forbi den smiley

Har haft tænkt lidt på den grønne kawa farve, men er sgu lidt træt af den..

• #4   28. feb 2010 mon du kan finde nogle gamle reklame kateloger og så bygge den så original som mulig??

• #5   28. feb 2010 tjo men helt original er måske lidt kedeligt

• #6   28. feb 2010 Jo, det skal jeg da være den første til at give dig ret i... ;o) ved forøvrigt ikke om det facebook link overhovedet virker...

syntes Eddie Lawson kåben er ret fed...

• #7   28. feb 2010 jo det virkede, det ser os godt ud. Men det er bare som om at nyere cykler er en del nemmere at style og ændre uden at ødelægge helheden.

Jeg er os rimelig overbevist om at eddie lawson kåben kommer på, den fuldender ligesom det kantede tema som denne model har. Kæresten har ganske vidst truet med at så vil hun ik med bagpå hvis den kommer på, men så kan hun da blive hjemme smiley

Farve mæssigt har jeg faktisk tænkt på candy apple red, men har os en sølvfarve i hovedet som volvo har på deres nye lastbiler. men aner det sgu ik, os fordi det er svært at danne sig et indtryk før man ser farven på selve cyklen..

• #8   28. feb 2010 www.wrenchmonkeys.com

• #9   28. feb 2010 Fatter ik lige det der link?????

• #10   28. feb 2010 http://www.wrenchmonkees.com/
    Tastefejl fra Jesper S side af smiley

• #11   28. feb 2010 nå for satan............ ja den kan jo smutte.

• #12   28. feb 2010 Rigtig fed stil, men jeg har nogle krav cyklen skal kunne indfri. Jeg har 2 knæer der er opslidt, en hånd der har været brækket og opereret, ryggen begynder så småt at brokke sig en smule ved de længere ture, et håndled der har været vredet rundt af en boremaskine og sidst men ikke mindst er der begyndt at komme smerter i mine albuer.
    Alt dette var med til at cat'en måtte sælges, ik fedt at ha en cykel man kun kan køre 50km eller mindre på før et smertehelvede bryder ud.

Dvs kørestillingen som kawa'en har, blir der ik ændret det store på, da den virker til at være go for min krop, idet jeg netop køre rimelig lange ture.

• #13   1. mar 2010 De der skiftenøgleaber varr i fjernsynet forleden.

Egentligt synes jeg at stilen er okay, og ombygningerne giver mening - så længe udgangspunktet stadig kan ses i den færdige cykel. Og stilen er godt nok ikke helt min stil, men kan alligevel godt se godt ud i mine øjne. Alligevel græd jeg godt nok en tåre foran fjernsynet der...

Den Kawa Z 1000 som er på forsiden, viste de lige et billede af i fjernsynet, som den så ud før ombygningen... de skulle have haft tæsk med en stor forhammer, for de har smadret den fuldstændig. Den var bare hammerflot ved afhentning, men efter ombygning har de fjernet enhvert træk af den originale cykel, og tilmed fået den til at ligne en japaner-ratbike, som har været igennem et HA-klubtræf.

Totalt synd for så flot en cykel som udgangspunkt. Jeg håber sgu' ikke at min gamle Z 50'er havner hos dem... smiley

Nåh... men nu spurgte du selv til inspiration. Så længe du sørger for at holde den originale cykels særpræg, så det skinner igennem i den færdige cykel, så kan du sagtes følge abernes stil...

Kommentér på:
Mangler inspiration til min kawa...

Annonce