{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.760 visninger | Oprettet:

nogle gode råd, ang gsxr 400 fra 89 {{forumTopicSubject}}

hej er lun på en gsxr fra 89.

4 cylindre, vandkølet, 16 ventiler, sportsudstødning, 59 hk, km
Nyt batteri, tændspoler, kaburatorerne er nyjusteret, renset og trykprøvet , og diverse øvrige dele.
Kører fint, … men der er et problem med at holde motorcyklen i gang ved lave omdrejninger når den bliver varm. Den går i stå, når den bliver varm. Jeg har haft den hos nogle mekanikere, men de ved ikke hvad det er

det er salgs annonce. Er der nogle der kan give mig nogle gode fif, hvad fejlen kunne være, eller om man skal købe sådan en

på forhånd mange tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogle gode råd, ang gsxr 400 fra 89
  • #1   27. feb 2010 jeg havde en gsxf600 der gjorde lidt det samme og her var det tændspolerne der, når de blev varme, ikke virkede ordentligt...noget med bakeliten

  • #2   27. feb 2010 jeg kan godt give dig et råd

    KØB NOGET ANDET

    "Jeg har haft den hos nogle mekanikere, men de ved ikke hvad det er" det er SLET IKKE GODT


  • #3   27. feb 2010 Mit råd- Køb en Honda.

  • #4   28. feb 2010 Når du køber din første mc så køb noget der virker fra dag et!
    Der står at den er nyserviceret, men den kan ikke holde sig igang når den er varm? Glem den! Eller find ud af ALT om den fra den mc mekaniker der har lavet den sidste gang............


  • #6   28. feb 2010 Hold nu kæft med det honda pis, alle maskiner kan være smadret det er sq underordnet hvad mærke det er.

  • #7   28. feb 2010 ikke så hård morten. de har jo bare noget de tydeligvis skal kompensere for smiley de er lige så gode til at have selektiv hukommelse som harley folket. det eneste ene. trods flere dårlige modeller, og adskillige problemer. dårlig?? hvad`?? holder på værksted?? ja, men det har jeg glemt imorgen smiley

  • #8   28. feb 2010 Til små 20.000,- kan jeg godt se den lokker, men find en anden der ikke fejler noget.

  • #9   28. feb 2010 har selv haft en GSXR 400 fra 89 den kørte skide godt en uges tid og så var det på ind på værkstedet igen mekanikeren kunne ikke finde ud af hvad det var.så måtte mig og en kammarat jo bare igang selv lige så snart man haved fundet fejlen og lavet den kørte den godt i 1 UGE så var det forfra IGEN fandt en ny fejl lavet den og så kender vi jo nok historien der gentager sig IGEN & IGEN.når man var på tur fra sjælland til jylland skulle man efter fylde ca 0,5 l motor olie, men ikke når man var kommet hjem igen og også denne historie gentog sig selv
    KONKLUTION fed mc DÅRLIG kvalitet SÅ KØB NOGET ANDET


  • #10   28. feb 2010 Om '88-'89 modellerne ( GK73A ) skal lige siges at importøren købte et parti billigt der havde stået på fabrikken et års tid. Derfor forekommer der rust på foringerne og ventilerne på nogle af disse. Derfor er nogle af disse nogle værre olie tyve... Ellers vil jeg sige at Suzuki GSX-R400 er en fremragende motorcykel, og udemærket begyndercykel. Men som med alle motorcykler der er 20 år gamle - hvis de ikke har fået skiftet slid og el-dele løbende, vil fejlene begynde at komme nu. Dette gælder også Honda smiley Prøv at finde en nyere GSX-R400 ( GK76A ) '90-'95. Du kan sagtens få sådan en for 30.000,- Harry Motor i Randers har lige købt min gamle fra '91, han skal sikkert ikke have meget mere, og den er veldholdt...

  • #11   28. feb 2010 jeg har en gk76a ... fra 92 .. den er os tilsalg.. men den har også noget med at den er svær at starte når den så bliver varm så spinner den som en mis..

    den kan du dælme også få billigt... ( det er den i min profil)


  • #12   28. feb 2010 hvad skal den koste? tlf nr 40184798

Kommentér på:
nogle gode råd, ang gsxr 400 fra 89

Annonce