{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.431 visninger | Oprettet:

GPS tracker, og andet tyveri sikring. {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.
Efter et topic igår om foriskring, kom jeg til at tænke på at Alarm og låse, måske skulle supleres med en lille GPS tracker eller noget i den dur.

Hvad bruger i, og hvad er jeres erfaringer med det udstyr i nu har.

på forhånd tak.
Mvh. Andreas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPS tracker, og andet tyveri sikring.
  • #1   22. feb 2010 Original alarm og GPS tracker..kan klart anbefales

• #2   22. feb 2010 jamen det er jo det jeg selv er inde på. har dog kun alarm pt.

det var nu mere hvad mærke osv. lidt historie / erfaring. hvad kan den, hvad kan den ikke.

GPS tracker troede jeg var et vidt begreb, der må da være nogle at vælge imellem.

• #3   22. feb 2010 Jeg har klaret mig fint med alarm og lås - min erfaring er, at neddækning måske er det mest effektive.

Det forhindrer ihvertfald mange nysgerrige mennesker i at pille. Hvis prof. tyve vil have den, så skal de nok skaffe den uanset hvad.

• #4   22. feb 2010 Thomas S - Århus -

pistttt

hvad betyder neddækning . . er det at gå stille med dørerne omkring den.. eller ?

mvh

• #5   22. feb 2010
    Jeg bruger Tripple Track GPS tracking system, det er det bedste på markedet og virker suverænt. Kan varmt anbefales.

http://www.trippletrack.dk/

BigMax

• #7   22. feb 2010 Har også lige bestilt sådan en som Boss har, om den er god ved jeg så ikke noget om smiley

• #8   23. feb 2010 der er kun et problem ved alle de alarmer og gps,dem der vil snuppe ens ting er sku lidt forand dem der laver udstyret til os andre

(link fjernet)

bare et hurtigt eksempel fra google

er sku surt nå man gerne vil passe på sine ting

mvh todt

• #9   23. feb 2010 Morten P: Jeg har haft den samme model som Boss og jeg kan IKKE anbefale den. Længe skal man da lede for at finde noget så dårligt som den. Den kunne ikke holde strøm andet end et par timer (2 dage iflg. forhandleren) og nøjagtigheden (når den en sjælden gang imellem kunne finde GSM-nettet) var ikke under 75 meter (under 5 meter iflg. forhandleren).

• #10   23. feb 2010 Jeg har også den model Boss linker til. og jeg kan klart anbefale den. Jeg fik stjålet min Duc i maj, og jeg fandt den meget nemt igen med gps trackeren, og den var ikke nået så langt væk - jeg brugte en bærbar med mobilt bredbånd og så gik jeg ellers ud for at lede. Koordinaterne passede indenfor 3-4 meter
    Min er koblet til strøm på MC'en, så jeg har ingen problemer med batterilevetiden, men jeg har da testet den til at holde over 24 timer, på dens eget batteri.
    Desuden er der kommet en ny model med dobbelt så lang batterilevetid.

• #11   23. feb 2010 nu fandt jeg den til 500kr så syntes da det er værd at prøve, og den bliver også sat til batteriet på cyklen, så strøm burde ikke være det store problem... men vi får se smiley ellers kan jeg altid sælge den for 1400kr som andre gør herinde

• #12   23. feb 2010 Ja og så er det at i skaber jeg når den til 500 Ikke dur FORDI I TROR det er samme model

Derfor er det som Frank skriver .. Du kan også købe noget pis i harald som heller ikke dur ..

• #13   23. feb 2010 Nu må vi se om jeg skal til at tude over den eller ikke smiley

• #14   23. feb 2010 Jeg købte min hos Key7 og hvem ved, måske jeg bare har været uheldig og fik en mandagsmodel...

• #15   23. feb 2010 Frank
    Det er muligt .. For de som jeg har bekendtskab ned er der ikke nogle problem med ..

Men Der findes meget Junk som ligner alt andet .. men vi fokuser semregel altid på prisen... Det er der heller ikke noget i vejen med .. Men ofte får man hvad man betaler for

Og så er der jo altid lidt som falder vedsiden af ... men så er det jo bare at returner den og få en anden .. Så er det I orten

• #16   23. feb 2010 Boss, den er pakket ned og bliver sendt imorgen, for når alle andre er tilfredse med modellen og det kun er mig der er utilfreds, så har jeg, som sagt, nok bare fået en mandagsmodel.
    Prisen, den kan jeg ikke påstå var i den billige ende. Godt 2 kilo gav jeg for den, trods det at jeg fandt den billigerer andre steder, men Key7 tilbød også, uden merpris, livetracking, hvilket afgjorde mit valg. Så jeg ser da frem til at få en der virker.
    Kan den så leve op til, hvad leverandøren har lovet, vil jeg omgående hoppe med på vognen og anbefale den til Andreas.

• #17   23. feb 2010 Det kan den og livetracking kan du jo bare søge efter så popper de op ..

Husk du har data transmission under livetracking

• #18   23. feb 2010 når jeg modtager min gps dims om en 10-20dage, så må jeg lige se om det er en kopi eller "den ægte vare"

Men det er jo ikke første gang at man tager "overpris" i danmark, bare se lædertøj, en dragt til 11.000kr herhjemme koster kun 7000kr i tyskland, og det er når den ikke er på tilbud, så muligheden for at det er det samme produkt man kan få til halv pris er der da.

Kommentér på:
GPS tracker, og andet tyveri sikring.

Annonce