Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sne igen
  • #1   18. feb 2010 Jaa jeg har da også min tvivl om at der bliver vejr til at køre d 1 marts i år

• #2   18. feb 2010 Nææ det ser sgu' ikk' for godt ud med start 1. marts i år. Men så må vi jo håbe på en lige så god sæson som sidste år for resten af året

• #3   18. feb 2010 Det sneer ikke her i København smiley nogle er heldige, andre bare mindre heldige. smiley Men man må håbe på at det snart holder op.

• #4   18. feb 2010 Ja det ser slemt ud med den snestorm

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/radar.htm

• #6   18. feb 2010 Hvilke veje bliver ødelagt af sne? Grusveje?

• #7   18. feb 2010 Groft. Så må frosten snart styre sig lidt.

• #8   18. feb 2010 Dejligt.... Min cykel er alligevel ikke klar før April...

• #9   18. feb 2010 tja det bliver sku ikke 1 marts i år vi kommer ud ihvertfald,

• #10   18. feb 2010 Frygter sku også lidt turen til bakken.

SUK!!!!

• #11   18. feb 2010 Jeg tager det nu med iskold og ophøjet ro.

Nu har danskerne i de sidste år gået og sukket efter en rigtig vinter. Dette hånd i hånd med en stadigt tiltagende bekymring over om den globale opvarmning virkelig har ramt lille Danmark så hårdt, at vi har set en tilfrossen sø for sidste gang.

Og nu er vinteren her... med fuld skrue.

Istedet for at bekymre jer om, hvornår det er lunt nok til at trille den to-hjulede frem, så nyd dog det smukke landskab, hyggen ved at være "sneet inde". Lav noget ekstra god mad om lørdagen og drop alle bekymringer om I nu kan tåle at åbne en flaske rødvin mere. I skal jo ingen steder.

Hyg igennem og drop de stressende tanker. Vejr, temperatur og tørre veje skal tidsnok komme. Naturen hverken kan eller skal man skynde på. Den går sin gang. Og hver årstid har sin charme. Man skal bare huske at få øje på den.

..... og MC'en render ingen steder i mellemtiden. Den går ikke i opløsning, fordamper eller forsvinder ud i den blå luft, hvis den kommer ud lidt senere end planlagt smiley Og der kommer mange andre fede events, end blot Bakkeåbningen i løbet af sæsonen.

• #13   18. feb 2010 Don T

Så er Danmark vist det forkerte land for dig at leve i, hvis du kun har et "liv" en del af året og ikke hele året ;-)))

• #14   18. feb 2010 Jesper H

Kan godt se hvad du mener, men nu har vi jo gjort det i et stykke tid efterhånden, så nu må der godt snart komme noget varme.

• #15   18. feb 2010 Tjah Kenneth.

Men vi kan jo ikke rigtigt stille noget op imod moder natur. Blot acceptere tingene som de er og få det bedste ud af det.

Vores børn er voksne og er flyttet hjemmefra. Istedetfor låner vi min kærestes kusines unger. De er 6 og 8 år. Og vores have er befængt med to snemænd, en "kampborg" i hver sin ende og ude i forhaven er der en hel masse engle i sneen.

Min hud på hænderne er sprukken pga kuldetørhed, næsen er ofte rød og dryppende, men for fanden det er sjovt med sådanne to størrelser som man kan aflevere tilbage igen.

Så op i "Pedersen" med at det er lidt besværligt i andre situationer og at MC'en får lov at stå inde 30 dage mere end planlagt. En vinter som denne, ser vi ikke igen før om flere år.

Så jo, jeg nyder det og føler mig MEGET i live, selvom jeg ikke kan køre på min MC (som jeg iøvrigt æææææælsker næsten ligeså højt som jeg elsker min kæreste).

• #16   18. feb 2010 Ok Jesper, må sige du er meget positiv smiley

kan kun tage hatten af for at du kan holde humøret så højt oppe.

kan så også selv se fordele ved sneen, bilen er meget sjovere at køre smiley

• #17   18. feb 2010 helt enig med kenneth...

dyret kalder i kælderen..

• #18   19. feb 2010 Rene T

Det bedste ved andre folks børn er jo netop, at de kan og skal afleveres tilbage igen.
    :-)))

• #20   19. feb 2010 (link fjernet)

Kommentér på:
sne igen

Annonce