{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeres omgangstider på padborg ??
  • #1   17. feb 2010 Det fantastiske ved indlæg af denne art er, at nu får du kun svar fra folk, der har kørt meget hurtigt eller er villige til at lyve. Samme resultat som du ville få i tråde om indkomst ellers penisstørrelse.

Hvad betyder 1.20 min i øvrigt? 1.29.35 er ikke helt det samme.

• #2   17. feb 2010 Det havde jeg også selv regnet med... Men lad os nu se, hvad folk skriver.

min omgangstid: ca. 1.20.00

• #3   17. feb 2010 Ok, jeg fylder også bare med lidt ligegyldig kævl, da jeg ikke selv har været der smiley

• #4   17. feb 2010 1:03:8 i 2006 eneste gang man har kørt der...

• #5   17. feb 2010 Morten du skal nok lige skrive om det er med / uden chikane.

• #6   17. feb 2010 Uden chikane herfra smiley Ellers kunne Jan J godt gå hjem og lægge sig smiley

• #7   17. feb 2010 jamen eftersom det var en trackday.. var det med chikane. Og på min egen gadecykel uden dækvamere osv. osv.

Tror jeg tager til Sverige næste gang.. Det skulle være en oplevelse

• #8   17. feb 2010 Og hvis du havde haft dækvarmere ville du have kørt hurtigere?? dækkene skal nok blive varme efter en omgang eller to.

• #9   17. feb 2010 dækvarmere giver 10sekunder pr. omgang.

• #11   17. feb 2010 Jyllands Vogter Å: Det er jeg udemærket klar over. Ville bare skrive det, så folk evt. ikke spurgte om det. Hvis det da ellers er i orden med dig ??

• #12   17. feb 2010 Har kun kørt derpå i bil endnu smiley Og der blev omgangstiden 1.16 smiley

Meget fin bane selvom det ikke er den største..

• #13   17. feb 2010 Martin: Ja, det er en fed bane... især hårnålesvinget efter chikanen.

Hvilken bane er bedst ved trackdays ...Knudstorp ??

• #14   17. feb 2010 Både Padborg og Knutstorp er super fantastiske baner.
    Hvis man da er gokart kører..........

Min holdning er at det er spild af tid på mc.
    Især når der f.eks ligger en fin bane som Oschersleben ca 400 km længere syd på.

• #15   17. feb 2010 Johnny:

Nu kender vi jo alle sammen din indstilling til baner nord for Flensborg smiley

Men alt andet lige, det er sku nemt lige at tage en hverdag på PP.. Ikke som erstatning for de større baner, bare som ekstra hygge..

Morten P:

1:05,33 MED chikane.. Chikanen tager mellem 2 og 3 sekunder..

Den tid er så sat på en 450cc Supermoto maskine, så der vil jeg ikke få det vilde ud af at fjerne chikanen..
    Men der tager chikanen heller ikke nogen nævneværdig tid, da vi går igennem med rullen stram.

Poul O: De hurtige kører omkring 1:04 med chikane dernede på TD..

• #17   17. feb 2010 Plysbamse... Den kan ikke være særlig effektiv den chikane. Jan og Steven kørte 1.00 tider dernede i 2009. 1.04 havde givet en top 7 placering...

Men der var fandme godt nok lortevejr dengang jeg kørte der. Pissekoldt og blæsende... Tror det var Prang der var hutigst dernede, mener han kom rundt ca halvandet sekund hutigere end mig.

• #18   17. feb 2010 Poul:

Den chikane er ligeså effektiv som den skal være..

De rutinerede holder på, de knap så rutinerede ligger gassen, og derfor tager den længere tid for dem..

Og den er der primært for at sænke farten for lige netop dem smiley

• #19   17. feb 2010 Haha Johnny sikke en arogant holdning til de mindre racerbaner smiley

Nu kører du jo også 1000ccm'er så er det selvfølgelig sjovere med en større bane. Men man kan vel ikke sige at en bane som fx Knudstorp ikke giver nok udfordring før man er nede omkring de 59 sekunder for en omgang.

• #21   17. feb 2010 jeg kører 1:19 med chikane på langsiden..

..i bil altså ;o)

• #22   17. feb 2010 Tja jeg er nu hurtigere i de langsomme end i de hurtige, det er noget med nosserne.

Men jeg syntes stadigvæk de små er bedre egnet til gokart.
    At driften, sikkerheden og oplevelsen ved at komme på en bane der kører fuldtid med ansatte der ikke laver andet er noget større er jo kun et plus.
    Rigtitgt nok er det nemt men bare ikke den samme oplevelse.
    Men det er jo smag og behag det hele

• #23   17. feb 2010 Johnny:

Mht. sikkerheden kan vi kun være enige.. Det er altså en fornøjelse at komme sydpå.

Men hvis valget står mellem en fredag formiddag på arbejde, og så PP..

Det er lidt som med sex.. nogen gange kravler man jo også på konen bare fordi det er nemt smiley

• #25   17. feb 2010 Hej Mik..

Nej det har du vel ikke, den blev du jo uvenner med smiley

Hvornår lander din bayerske landwurst så?

Hvad fruen angår, så nægter jeg alt hvis hun skulle forvilde sig herind smiley

Vi regner med at arrangere et par enkelte hyggedage dernede i år..

Planen er det skal være fredage, så der er mulged for lidt hyge bagefter uden vi behøver at stresse hjem.

• #27   17. feb 2010 Jamen skal nok holde dig informeret hvis du sender mig din mail adresse.

Så skal jeg sørge for at spamme den med sjove tilbud med jævne mellemrum smiley

Det vil sige du ikke skal med til Spanien nu her i starten af marts?

• #29   17. feb 2010 SuperdukeR... uhh me like big time...

For sådan en motard tosse som mig er det ganske enkelt det ultimative hooligan værktøj smiley

Du bliver tilføjet min hastigt voksende liste med TD tosser smiley

• #30   17. feb 2010 Jamen jeg er ikke skammelig smiley 1.32 og det var med chikaner og iøvrigt min 1.trackday ever, men absolut ikke den sidste...
    (Min allerførste omgang på banen hed vist noget med 2.05 el. lign. smiley

Jeg kunne sagtens fornemme at der var "langt op" til de andre hardcore, men der blev da alligevel hentet lidt tid inden dagen var slut.
    For mig er min tid "enorm god" - og er egentlig okay tilfreds, det gør ikke noget at der er plads til forbedringer!

• #31   17. feb 2010 kom ned på 1,05 med olie på banen ved sidste dm

• #32   17. feb 2010 Kim S:

Det ville da også være slemt kedeligt, hvis man blev verdensmester første gang man er afsted.

Der hvor det hele begynder at blive rigtigt sjovt, er når man når ud over det punkt hvor man går op i tider.
    Men bare bruger sådan en mandag på at hygge, og vise nybegynderne hvorfor man syntes det her race er så herligt..

Så kører man bare for at køre, og for at nyde vejret smiley

• #33   17. feb 2010 Morten "TEAM BASTARDS PlysDyret" :
    Jeg er helt enig, jeg syntes godt nok at jeg "kørte sleeemt stærkt" Ha ha... ihvertfald indtil jeg blev overhalet 1. gang og så hvor hurtigt han forsvandt og viste hvordan det kan/skal gøres smiley

Skal lige nævnes at jeg iøvrigt ikke kørte på min egen maskine, men på en GSXR 1000, hvilket egentlig også var uvant/nyt for mig (ingen undskyldninger for mine tider) - men jeg må nok indrømme at jeg blev meget grebet af "suset" og overrasket over hvor mange kræfter det egentlig også kræver...

• #34   17. feb 2010 Kim:

Som i dig der smed din makkers GSXR1000 dernede?

• #35   17. feb 2010 Nej nej - rooolig nu smiley

Som det fremgår af tiderne, har det jo ikke gået FOR stærkt smiley
    Men det' da klart at man jo har den tanke liggende i baghovedet når det ikke er ens egen - at man (måske) har kørt lidt mere "forsigtigt" ?

- Det jeg mente med "kræfterne" var måske lidt mere mentalt ment... altså hvor sindsygt stærkt fokuseret man er og dermed hvor meget energi det tager fra een smiley

• #36   17. feb 2010 Kim:

Nu var det også bare fordi vi havde en i løbet af sæssonen, der var afsted på en lånt gixxer, med plade..

Den endte i hegnet.. smiley

Jeg har kørt som instruktør dernede hele sæssonen, så har jo mødt mange nybegyndere i løbet af året smiley

• #37   17. feb 2010 Nåe okay smiley Ja så må du ha' set en del... Men den jeg kørte på, var/er en decideret baneged (og der var dækvarmere på), (altså, inden jeg kørte naturligvis smiley - det var een af de sidste trackdays i '09 og også P.... koldt.

• #38   17. feb 2010 MIn tid på PP er 2:55 men jeg kørte også i sandkassen hele vejen rundt

• #39   17. feb 2010 Mirza A... det må være en pænt hurtig standard vogn da tiderne starter ved 1:20 for 1600 Challenge når der kørers fri træning .
    Under løb uden chikane ligger de hurtigste omkring 1:12

• #40   17. feb 2010 Ingen anelse, men mon ikke det vil være lidt under en week-end

• #41   18. feb 2010 Junior.. tror nok tiden hedder 1:19,1 med en co-driver..

men vognen er ikk standard smiley og min 1600 laver jo knap 180hk.. sug selvf..

men hjulene er det svage led.. jeg kører ikk med slicks, det sgu for hårdt for bilen..

• #42   18. feb 2010 Morten "TEAM BARSTARDS": Jeg har det også skidt med at bruge min gadecykel til evt. banedage. Den står stadig 100% som ny i mine øjne.
    Skulle jeg istedet jagte en 1000RR baneged eller ville en cbr600RR være mere passende ??

• #43   18. feb 2010 Kan godt forstå du er lidt øm over den. jeg købte også et bane jern af samme grund.
    Man bliver revet med og pludselig ligger man i støvet.

Mht. 600 eller 1000 det skal være pris og lyst der styrer det.
    Alle maskiner kan bruges på alle baner.

Hvis du snakker 1000RR som i 2008 og frem er det en super maskine, den virker lige ud af kassen.
    Jeg trimmer selv på et par hurtige af dem.

• #44   18. feb 2010 MortenP:

Der er som johnny sger kun en vej frem, og det er på en baneged.

Det behøver efter min mening ikke at være det nyeste af det nyeste.

En MEGET rutineret, på en gammel CBR, kan sagtens køre røven ud af bukserne på mange andre på sådan en TD.

Men hvad du skal vælge, det er et spørgsmål om temperament, og kørestil.

nogle elsker at jagte svinghastigheder på en 600, andre vil hellere have kræfterne på en 1000cc.

Men vælger du Fireblade, så skal den efter min mening være fra 08 og frem.. De er bare klasser bedre end den gamle model..

Med fare for at "spamme" så se evt. sådan en som min ZX6R.. En sprit ny cykel for meget få penge.. Og de nye cykler idag, bliver de sat rigtigt op i affjedringen, så er det alt hvad du har brug for.

Der behøver ikke stå alt muligt fancy på affjedringen smiley

• #45   18. feb 2010 jeg drømmer også selv om en 1000RR 08. Men er bare bange for, at man ikke får den nok brugt. Bor jo på den anden side af Aalborg. Kender ikke nogen der kører osv. Meeen det kan man jo så komme til !!. Jeg har også haft en r6ér. Den ville sgu også være sjov på bane.

• #46   18. feb 2010 MortenP..

Det er sku ligegyldigt hvor i landet du kommer fra.. Om man er fra Ålborg eller Vejle, er sku ligegyldgt når man skal 1500km sydpå smiley

Men der er nu nogle hyggelige fyre i den ende af landet..

tro mig, få nu bare købt noget, du får det brugt ligeså meget som pengepungen rækker til..
    Man sidder jo ikke og tænker.. hmm jeg har cykel, jeg har råd, men jeg gider egentligt ikke ud og køre den her weekend..

Kommentér på:
jeres omgangstider på padborg ??

Annonce