1.322 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Parkering i KBH nær kongens nytorv Parkering i KBH nær kongens nytorv

Hej alle glade MC elskere..

Da jeg er flyttet har jeg behov for et sted at have min MC om sommeren. Gerne en aflåst baggård eller en form for garage..

Er der nogen som kender et sted centralt i KBH? Gerne tæt på Kongens Nytorv..
Ps. Gør ikke nået at prisen er rimelig...

Mvh. Mr. Suzuki

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bugsering af motorcykel 1.660 kr.
  • Rodfræsning og tilpasning af træ 2.500 kr.
  • Montering af 3 personer sofa 700 kr.
  • Afmontering af gaskomfur 500 kr.
  • Vende dørlås eller indsætte ny 899 kr.
  • Put a lamp 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parkering i KBH nær kongens nytorv
  • #1   15. feb 2010 Der er nogle parkeringshuse tæt på kgs nytorv, men jeg ved ikke om du kan købe månedsabbonnement nogle af stederne.

• #2   15. feb 2010 Rimelig pris for permanent parkering ved Kgs. Nytorv?

Mon ikke du let ender på den gale side af 1000kr. om måneden, hvis du overhovedet kan finde en plads.

• #3   15. feb 2010 Du kan leje en plads i Borgergade/Adelgades parkeringshus til den latterlige pris af 3.125 kr./md. - oven i købet incl. moms :o). Godt nok en bilplads, men så kan du måske finde en anden interesseret så I kan dele pladsen.

Spøg til side (og nej prisen er ikke en spøg), med andre ord, det bliver nok mere end almindeligt svært.

Held og lykke med det.

JLL

• #4   15. feb 2010 OK, for at være lidt konstruktiv, så er Kongens Nytorv et udemærket sted at komme til og fra med Metro. Dette indebærer, at du f.eks. kan lede efter fast parkeringsplads i Sundbyerne (typisk parcelhuskvarterer), omkring Lergravsparken (lejligheder med aflåste gårdkomplekser) og på Frederiksberg - alt sammen indenfor 5-7 minutter med Metroen.

Mvh
    JLL

Kommentér på:
Parkering i KBH nær kongens nytorv

Annonce