1.428 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Tak fra Forever 2 Wheels Tak fra Forever 2 Wheels

Først vi jeg gerne takke alle de som tog turen til Fredericia Messecenter d. 6. feb. og bakkede Forever 2 Wheels op!

Med 13.000 m2 var det, det største nogensinde og uden at jeg endnu kender det præsise besøgstal, kan jeg godt sige at der var besøgs rekord.

Efter at have læst i tråden "Forever 2 Wheels hvad syntes I?" ville jeg gerne svare og helst således at svaret ikke kun kom til at ligge i bunden af en 63 indlægs tråd, håber der OK!

Jeg skal love for at jeg får et par ord med på vejen og jeg vil da gerne lige præciserer et par ting!
Det er mig som laver Forever 2 Wheels med hjælp fra min familie og et par gode venner under udstillingen, jeg er ganske almindelig lønmodtager og MC'ist (på HD godt nok men MC'ist først).
At jeg ikke er økonomisk i stand til, at lave en messe som importørene har midlerne til, kan jeg kun beklage, men min drøm og hobby kan man vel sige, har været at skabe et folkeligt sted, hvor MC'ister kan mødes om vinteren til en hyggelig dag i hinandens selskab, med de midler jeg nu engang har til rådighed!
Hvem der besøger udstillingen er jeg jo af gode grunde ikke herre over, på udstillersiden derimod kæmper jeg hvert år for at få så bredt et sortiment som overhoved muligt og jeg må tilstå at jeg troede, indtil læste tråden "Forever 2 Wheels hvad syntes I?", med en hal på 4000 m2 uden Harleyer og med de tilkendegivelser jeg fik, fra både ikke HD udstillere og besøgende på dagen, at det endelig efter 12 år, var lykkes at få breden med, her bør det i øvrigt nævnes at ingen udstillere har behøvet at møvre sig ind, mange af aftalerne kom på plads efter jeg i en uge kørte rundt i snestorm og besøgte MC forretninger og alle MC relaterede stande er velkommen!
Hvad udvalget i show hallen angår, så ville jeg elske hvis mange flere ville deltage i bikeshowet, jeg sidder hvert år foran PC'en og surfer rundt efter fine cykler, bl.a. her på mcgalleriet og i 100'vis af invitationer bliver sendt ud hvert år. Som skrevet mange steder, så er alle med en fin kværn mere end velkommen til at deltage!
Til Morten Klemme kan jeg kun beklage at du ikke fik en pokal med hjem, men igen så er jeg ikke herre over hvad dommerne (som i øvrigt er uafhængige og fra vidt forskellige dele af MC kulturen) de mener og hvem de vælger som de 3 flotteste!
Jeg har tænkt mig at forsætte med af lave Forever 2 Wheels i mange år endnu og vil gerne opfordre alle som har konstuktiv kritik, en god ide', et forslag til forbedring eller lignende, til at smide mig en mail på info@forever2wheels.dk

MC Hilsen
Carsten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tak fra Forever 2 Wheels
  • #1   7. feb 2010 selv tak . det var en rigtig fin messe.

• #2   7. feb 2010 det var da et kanon godt messe/udstilling.

• #3   7. feb 2010 super initiativ forsæt med det

• #4   7. feb 2010 Hej Carsten B
    Fortsæt bare ud af det spor du er på, du gør det bedre for hver gang. Dejligt at se så mange besøgende på en råkold lørdag. Retired Devils møder også talstærkt næste år, regn med det. Det kunne da være rart, hvis man skal sige noget, at der kom flere forhandlere af nye cykler, også gerne med udstyr mv. men vi havde en kanon dag i Fredericia, tak for det.
    PS. lidt yngre og mere kvikt personale i pølseboderne kunne ikke skade dit omdømme.

• #5   7. feb 2010 4. år jeg var i Fredericia og denne gang den bedste. Dejligt, at der i år var lidt mere blandet at se på - Ducati og japanere. Også fint, at forhandlerne tager lageret med og sælger ud til fornuftige priser. Træls med al den cigaretrøg - så hellere noget udstødningsrøg ;-). Det var svært at se noget, da stuntkøreren var på banen (kl. 14) - jeg kom først kl. 14 og så var der fyldt godt op - jeg må bare være hurtigere ved markeringstapen næste gang.

TAK for et godt initiativ - keep on med det - vi ses næste vinter.

• #6   7. feb 2010 Hej Carsten..

Nåede det desværre ikke i år, men læste godt den anden tråd som du omtaler..

Tror problemet som jeg læser det er at mange de sammenligner det med Herning hvor importører og fohandlere udstiller.. det er jo ikke helt det samme.. De fleste kommentarer jeg har hørt er omkring rockere og deres rygmærke.. men der lyder det altså til at folk er noget sarte!

fortsæt det gode arbejde.. håber at nå det næste år.. smiley kunne være man skulle få sin mc bygget færdig så den kunne komme med.. smiley

• #7   8. feb 2010 Tak for en super messe, vi havde en perfekt lørdag. Forsæt endelig det er dejligt når nogle brænder for noget. Vi kan jo ikke alle være enige om alt.

• #8   8. feb 2010 Selv tak det var en super oplevelse og tak for den fine præmie.
    Hilsen Jølle
    Vmax

• #9   8. feb 2010 Hej Carsten.
    Godt gået, syntes det var en udemærket messe. Folkene med rygmærker opførte sig da mindst lige så pænt som alle andre, så jeg kan bestemt ikke se problemet... selv min søn på 6 år fik en "sluder" med en af dem... og vingummi'er. hvis der er nogen der savner et udvalg af en bestemt type mc'er håber jeg da de vil bakke op og måske selv udstille en sådan næste gang...... så bare gi' den gas Carsten..
    P.S der var nok lige lidt omkring det der med personalet der solgte pølser...

• #10   8. feb 2010 Selv tak Carsten.Det var kanon at få lov at være med.Håber du bliver ved med at gøre det gode arbejde du har gang i.Mvh Sinisa RPM-Racing

• Karin
    Karin Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 35 Følgere: 34 Svar: 4
    #11   1. feb 2011 Hvad er prisen?

Kommentér på:
Tak fra Forever 2 Wheels

Annonce