{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alarm
  • #2   22. mar 2006 jeg går også og kigger på noget alarm...Nogen der kan anbefale noget lækkert i prisklassen omkring de 1500 kr?

• #3   22. mar 2006 for 1500 kan du få en kæde og skivebrmselås, men næppe en alarm der er noget værd.. smiley

• #4   22. mar 2006 Har stadigvæk 4 af mine tilbage ..sælger dem for 300 kr /stk.... Det er 50kr billigere end det jeg før har solgt dem til, og 100 kr billigere end hvad andre vil have for dem!

(link fjernet)

• #5   22. mar 2006 den alarm på Qxl, har jeg lige købt på selv samme side og kan oplyse det er en THOR alarm, som bliver lavet i japan, og på deres hjemmeside er der en masse info om den, og umiddelbart virker den helt fin, og kan stort set det samme som alle andre alarmer...

dog er den ikke 2 vejs men kun en vejs. ( det vil sige den sender ikke signal til fjernbetjeningen om at alarmen er i gang)

men meget cool at du kan starte sin cykel ved tryk på en knap...ikke at man har så meget at bruge det andet, men klart blærerøvs værdien er stor...

Kenneth

• #6   22. mar 2006 Jeg ville foretrække en god solid lang kæde. Har selv en Spyball alarm som virker fint, men er der nogen som der vil stjæle cyklen så gør de det uanset om der er alarm på eller ej. Den kan desværre også pille toppen af batteriet hvis den står stille et par uger.

• #7   22. mar 2006 er blærerøvs værdien nu også så stor, jeg synes det spiller max ligegyldigt, hvis du havde en håndsender til din alarm som kunne starte, trække kobling, sætte den i gear og fjernstyre den rundt, så kunne det være smart, men at kunne starte den, jamen juhuuu..

• #8   22. mar 2006 skal sige jeg selv har en scorpio alarm på min, den koster 3500 kr, men den er jeg ret godt tilfreds med, den har 2 vejs håndsender, der er både tilt sensor, ryste sensor og perimeter sensor(overvåger et område omkring Mc'en), battery backup, startspærre, og anti hijack. samt 125 db sirene... det er noget der virker.. smiley

men uden en god solid kæde er den intet værd, som en anden skrev, hvis tyvene gerne vil have den er det ikke alarmen det afskarækker dem, men tanken om alarmen hylder mens de står og leger med en kæde bryder de sig nok ikke om.. smiley

• #9   22. mar 2006 Alarmer larmer ja, men reagere du selv på en alarm nede i byen. ?

• #10   22. mar 2006 den alarm som du ser der på qxl stoppede jeg med at sælge sidste år, kvaliteten er simpelthen for lav, den jeg har på nu er en ganske anden kvalitet, jeg har den her på galleriet og på qxl, den er amerikansk og der er en speciel digital censor osm har afløst de gamle, vejledene udsalgspris på min ville være 2795, så der er frit valg på alle hylder

• #11   23. mar 2006 Hej Lasse
    godt hok er alarmen billig men vil lige sige jeg selv har denne alarm monteret på min er virker udenmærket.
    Både sencor og fjernstart.
    Det er lidt sjovt at se folk i hovedet nor de står og kigger og så går mc sgu pludselig igang.
    Billig men ok

Kommentér på:
Alarm

Annonce