828 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

fragt.kan det passe? fragt.kan det passe?

kan det virkeligt passe at det kun koster 229 euro altså 1700dkr. at få fragtet en maskine fra tyskland til danmark?jeg har set det på www.dmcn.dk. motorrad logistik.mit tysk er ikke skide stabilt så måske jeg har taget fejl men hvis nogen har kendskab til det vil jeg meget hører næmmere hilsen kenneth

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fragt.kan det passe?
  • #2   25. jan 2010 jeg har set på en maskine i grüneck er det så samme pris ? og hvor bliver den leveret er det ved grænsen?ved du det ole j. og hvordan gjorde du med hensyn til betaling osv.hilsen kenneth

• #3   25. jan 2010 ja det er hvad jeg kan komme frem til bombe...men tjek selv www.dmcn.dk og så find det tyske firma der hedder motorrad logistik og så klik på scandinavien og der kommer nogle priser frem.for som sagt er mit tysk i så satans godt så det er muligt jeg har tage fejl men ole j siger det passer meget godt.så det kan jo dårligt betale sig at kører derned selv.

• #4   25. jan 2010 Går du ind på deres hjemmeside, så er det korrekt indtil 1000cc koster det 189EUR indenfor 50km radius af den landfaste dansk-tyske grænse, og 229EUR hvis det er mere end 50km fra grænsen, men det gælder IKKE for øer, skal der betales færge/bro bliver det typisk dyrere. Det er iøvrigt ganske alm. std. pris, der er et hav af firmaer. Problemet ligger typisk i at købe en cykel ubeset, samt at der kan blive lidt besværligheder med logistikken, når det kommer til betalingen, mange firmaer vil gerne forestå denne (evt. for et mindre gebyr), men der er også nogle der er blevet snydt, ved denne modus operandi - Så vælg et velrenommeret firma.

• #5   25. jan 2010 hvad nu hvis jeg evt henter den nede ved grænsen michael eksp.tønder så burde det da gå rimeligt glat ikke. altså med det rigtige fragtfirma.

• #6   25. jan 2010 jeg har fået nogle stykker kørt herop. Baywald Motorradtransporte. Det koster 200 Eur uanset hvor det er henne i Tyskland, og så er den leveret her Kolding-området. For 20 Eur. kan pengene overføres til ham, og så betaler han motorcyklen ved afhentning. Meget reelt firma.

• #7   25. jan 2010 Tjoh, det er der mange der gør, så det kan man sagtens, bare vær sikker på hvad aftalen er (bedst at udveksle mobilnr), så I er der samtidigt. Langt hovedparten af disse transporter går godt, og vælger man som sagt det rigtige firma (mange har erfaring med netop DK), så er der såmænd ikke den store risiko ved selve transporten. Problemerne opstår som regel ved at købe ubeset (nogle firmaer vil gerne besigtige hos sælger og melde standen tilbage, inden det endelige køb foretages), og når det kommer til betalingen (enkelte firmaer vil for et gebyr gerne lægge pengene (indtil en vis grænse) ud, og flere vil gerne foretage selve betalingen, hvis man overfører købesummen til dem forud for transporten, hvilket dog indlysende indebærer en risiko, igen vælg det "rigtige" firma.

• #8   25. jan 2010 Som regel er der tillæg ved fragt til øer (gælder også Sjælland)

• #9   25. jan 2010 (link fjernet)

svigter aldrig ...

Kommentér på:
fragt.kan det passe?

Annonce