1.250 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

Vurdering Hyosung Gt comet 650ccm Vurdering Hyosung Gt comet 650ccm

I morgen onsdag skal jeg ud at kigge på en hyosung comet 650ccm fra 06. Hvad kan i fortælle mig kvalitet og erfaringer? Det skal siges at cyklen er til min far som ikke har kørt mc siden 78. Han vil gerne ud at trille igen, men ved ikke med sikkerhed om det er noget han bliver bidt af igen. Min vurdering er at det er en fin cykel som er 4 år gammel og er rimelig billig. Hvad kan i fortælle?????? Mvh Jess.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vurdering Hyosung Gt comet 650ccm
  • #1   19. jan 2010 sorry her et et link til cyklen..........

(link fjernet)

Nummer 4 i højre side.

• #2   19. jan 2010 Ville finde en anden at starte på, mest fordi han får svært ved at komme af med den igen hvis han ikke synes om det igen.. så hellere finde en cykel som der er bedre gensalgs muligheder i.. smiley

• #3   19. jan 2010 jeg har en Honda CB750F Bol D'Or til salg for 16.000. den har ihvertfald bedre gensalgsværdi og kvaliteten er bedre end en kineser.

• #5   19. jan 2010 Det er ikke en kineser, men derimod en koreaner.... fin cykel til prisen:-)

• #6   19. jan 2010 ja en koreaner , og ikke kineser. ser da ok ud til prisen. og når det er ved forhandler, er der vel lidt garanti. så tror da det er okay køb.

• #8   19. jan 2010 fin cykel til pengene,er forøvrigt helt enig med Jan J....

• #9   19. jan 2010 Pløj igennem de tyske og engelske sites vedr. den her cykel - og du vil se de er plaget af forskellige "sygedomme", her tænker jeg specielt på topstykkerne der har en uvane med at tabe en ventil !
    Det kan ordnes - men regn ikke med hverken hjælp, eller den danske imp. vil "vedkende" sig problemet.
    Stumperne til den - og det får i brug for, er svære at få fat i, og tilmed pebret ad h... til.
    Ellers... jo når den kører er de egentlig rigtig godt til pengene, cinterklodser og armerede slanger hjælper en del, et 110/70-17 fordæk istedet for det std. monterede 120/70-17 gør underværker, en omdysning til "meget" mer (min. 130 - 132 dyser skal der i) end de std. mont. dyser hjælper lidt på tiden du har den (ihvertfald med den motor i)
    Affjedring... ja wilbers foran og hvis du ellers kan finde noget til den bagi vil hjælpe den en del, for den er noget "uopdragen", dog ikke ondskabsfuld på nogen måde (husk blot det med fordækket!)
    Det er en SV'er i en ringere kvalitet, den kunne ha' gjort det udemærket egentlig, men den danske imp. skal ikke ha den ros, at det har raget dem en bajer, om den fik nogen succes - service derfra kan du lede efter i tlf. bogen !
    Om du / din far skal købe den.............. du bestemmer, jeg kører Honda idag !

• #10   19. jan 2010 Mange tak for jeres svar...
    Svarene er af blandet karakter, men nyttefulde må man sige. Jeg vil vise min far alle jeres svar, og vi vil kigge på cyklen. I sidste ende er det hans valg.

Endnu engang mange tak.
    Mvh Jess.

• #11   19. jan 2010 Der var vist noget med topstykkerne på hyo'erne i 06' men det var i de første km de kørte det skete.
    Denne har kørt 16.000km, så tror bestemt ikke den fejler noget!

Bare giv Claus noget gas, og så er han til at "prutte" lidt med også:)

God fornøjelse

• #12   19. jan 2010 Husk på det er en af de første modeller der kom til landet, og er derfor nok behæftet men en del fejl, hvorfor ellers sælge en maskine der har kørt så lidt !!!
    Lånte sådan en comet 650, da jeg havde min kawa til service, og synes ikke det er noget at råbe hurra for, kørestillingen er elendig på den, og den er abselut ikke at samenligne med en Suzuki SV650...

• #13   19. jan 2010 Hvis det evt. skal være Hoysung så ville jeg ville jeg vælge en fra 2008 eller nyere.
    De har indsprøjtning og mere omdrejnings villige

• #14   19. jan 2010 Til den pris så ligner den et kup. Hvis motoren endelig skulle stå af så er der da penge til at købe en donor cykel i Tyskland.

• #15   19. jan 2010 Ja ja .
    Har rundet 28000 km på sådan en - den køre fint.
    Svageheder på 06 erne - originale bremseklodserskod - skift dem til noget bedre - f.eks Veshra -
    Kædekit det originaleikke superkvalitet. holder 12000 - 14000 km -
    er det skiftet ?
    Original bagstøddæmper ok til alm. kørsel - på bane bliver den'' afsløret''

Det med ventilerne er 04 og 05 modeller - har serienumrene et sted hvis det er- hvori der fejl på topstykker.
    Er stellet sort stel er det ikke en i farezonen angående det problem.
    06 modellerne kom med en hel del forbedringer i forhold til de '' tidligere'' modeller 04 og 05 - bedre lak osv.

Michael J - næ - og hvad sad der så på af skoddæk.

Bt 16 på sådan en og den køre ligeså godt omend ikke bedre end en SV
    efter min mening.
    Med kombintaonen Wilbers bagstøddæmper - Wilbers forgaffelfjedre og BT 16 - får man en helt '' ny cykel''

• #16   19. jan 2010 Den ser ud til at vær i fin stand.
    Til de penge - køb den - Du/i får meget MC for de 29000 kr..

• #17   19. jan 2010 Til Kim N. Hvad mener du med sort stel? Skal stellet have sort maling, for at man er sikker på at det er modellen hvor der ikke er problemer med toppene?

Mvh

• #18   19. jan 2010 der er så meget at vælge mellem,så hvorfor lige vælge den.?

• #19   19. jan 2010 der er ikke meget at vælge imellem til 28000kr........

• #20   19. jan 2010 cakes ., det er begrænset hvad man kan få for 29000,-
    Især hvis det skal være under 10 år gammelt...

• #21   19. jan 2010 Michael L, Du var hurtigst...

• #22   19. jan 2010 martin har du aktier i den?

• #23   19. jan 2010 du kan bl.a få en gixr750 el.gsx 1100 ,kawa1000 m.fl
    kvali behøver ikke at være dyrt,men 29000 ud af vinduet lyder dyrt.

• #24   19. jan 2010 Hvorfor er det 29000 ud af vinduet???

• #25   19. jan 2010 Tja, som altid når man spørger om noget herinde så får man svar i øst og vest... Jeg skal ikke gøre mig klog på en 06'er for dem kender jeg ikke. Men en ting jeg har lagt mærke til efter at jeg købte min er at på nettet der står folk nærmest i kø for at rakke ned på Hyo'er - men når man møder folk ude i den virkelige verden og de tager dyret i øjesyn så er det faktisk kun positive kommentarer der kommer. Om man tør skille sig lidt ud fra mængden eller vil satse på "det sikre" det er vil egentlig der den ender? Ud og prøv den og se om det er noget....

• #26   19. jan 2010 Fabriksny model for 49.900 :
    http://www.dba.dk/hyosung-gt-650-n-650-09/id-64192784/

Den med værditabet kommer vi nok ikke udenom.... For mit vedkommende er det ligegyldigt, jeg har ikke tænkt mig at skifte inden for de næste mange år. Men for dem der kun har tænkt sig at beholde den et år eller to er det nok ikke optimalt.

• #27   19. jan 2010 Hvis man er til hyo, så køber man en ny med garanti til 50-60k læger 29 ud og resten over 10år,så kan man altid fortryde og bytte senere hvis man får lyst så er der fri værdi 5år ca29000
    hvis man har en drømme mc. så køb den med det samme det får du mest ud af...i længden

• #28   20. jan 2010 Buell er nemlig verdens sejeste cykel kagemand... Det er da et super alternativ til en gennemkneppet gixxer fra 93!

• #29   20. jan 2010 Jess gg.
    Som sagt er der en række serienumre - hvor der var fejl på topstykket .
    Alle med sort stel er udenfor de numre. - så på en måde ja .

I Tyskland og Spanien var der tilbagekald af cyklerne dengang som det vedrørte - herhjemme skete ingenting - men der er kommet anden importør siden som virkker mere seriøs.

• #30   20. jan 2010 Jess gg
    Jeg har de numre et sted det drejer sig - og de har gråt stel dem det drejer sig om - så måden er at checke stelnr. og se om det er et af de 'kriminelle''

• #31   20. jan 2010 Får vi en tilbagemeldning om Michael har fået mc igen

• #32   20. jan 2010 Hej Brian..... Jeg tror bare at du skal spørge når I mødes, så skal du nok få en uddybet forklaring......

Til alle andre vil jeg sige mange tak for jeres svar. Vi kiggede på cyklen fra 06 som koster ca 30.000 og blev hurtigt enig om at det var bedre at give 25000 mere og få en spritny (Med sort stel smiley ) med 2 års garanti og indsprøjtning.
    Det endelige valg er der ingen som endnu ved...

Mange tak.
    Jess.

• #33   20. jan 2010 go ide go vind

• #34   20. jan 2010 Held og lykke uanset hvad valget falder på.

Kommentér på:
Vurdering Hyosung Gt comet 650ccm

Annonce