{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syn af Harley
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #1   16. jan 2010 Det er kun told og skat du skal diskutere det med.

  • #2   16. jan 2010 FEEDTT!!!!!!!!!!!!!!!!


  • #3   16. jan 2010 ja pris skal du diskuterer med told og skat....

    men da cyklen jo ikke er født med skriver men tromler både for og bag, så kan syn manden godt brokke sig.... pga ændring af cyklen . .

    mener jeg

    mvh


  • #4   16. jan 2010 han tjekker om den virker ,ikke hvornår motor er fra ,og bremser det aner han ikke en skid om medmindre han er mere intra i harley end de synsmænd jeg har mødt.

  • #5   16. jan 2010 Mener at man kan betale for at få den godkendt til skiver. Det er vidst nok 1500 for hver bremse.
    Og han du TUV på er den heller ingen problem ved synsmanden.

    Og det fælgen med til de fleste (rigtige dele) til Harley-Davidson.
    Men er den lavet af dele som kommer fra donner cykler - kan det nemt være et problem.


  • #6   16. jan 2010 Det kan du Fenris , HVis den er normalt registreret dvs ikke veteran og de 1500 kostede det ihvertfald for 5 år siden og tror det stadig gør

  • #7   16. jan 2010 det er blevet sådan i dag, at synsmanden skal indberette til SKAT hvis han mener at cyklen ikke står originalt, med mindre der er betalt afgift af "konstruktive ændringer"

    desuden har taksten været 1800 pr. skive, altså 5400 kr. for 3 stk.
    Det har jeg ihvertfald betalt engang i tidernes morgen. Men om det er ændret i mellemtiden, aner jeg ikke


  • #8   16. jan 2010 og så husk lige at TüV ikke er en dansk standard så man kan ikke regne med at den automatisk bliver godkendt af den årsag.



  • #10   16. jan 2010 TUV er dog en standart i EU-lande og vi er et EU land. Og ja - der er aldrig noget i DK som bare er automatisk - men det er bedre end at stille op med dele far en japansk racer cykel fra 2005 på en stivstelle HD fra 50èrne med en HD motor fra 70èrne og en gearkasse fra 90èrne.
    (bare et eksembel)


  • #11   16. jan 2010 hej så vidt jeg ved må man kun forbedre sin mc fra tromle bremser til skiver og shovel motor hvis der er en identisk model med de dele er der ikke det så er den jo konstruktivt ændret også skal der betales afgift af den cykel som den er ombygget til men det er jo et problem når en panhead 48 aldrig er bygget med de ting er jeg helt gal på den her eller ? for det er da sådan med biler så vidt jeg ved

  • #12   16. jan 2010 ja du er helt galt på den Andreas smiley der behøver ikke være en identisk model

  • #13   16. jan 2010 okay godt så smiley jeg ved bare synhallerne er meget efter harleyer da åbenbart rigtig mange bruger et veteranstel også helt nye dele for og spare forsikring og alt det der. min nabo er synsmand og vi har haft et par over hækken samtaler uden jeg har fattet en hel masse men jeg har kun synet mc 2 gange så det er bestemt ikke min stærke side smiley

  • #14   16. jan 2010 det er nu ikke synshallerne der er de værste smiley men mere skat der gerne vil have penge for ombygningerne af harleyerne

Kommentér på:
syn af Harley

Annonce