Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VIGTIGT læs alle, fra admin
  • #2   20. mar 2006 på nuværende tidspunkt er der IKKE planer om et crossgalleri, hvor og hvordan vi gør med crossere og trikes er vi usikre på endnu, PITBABES er velkomne, men dog under et billede på ens egen mc

• #4   20. mar 2006 Kan man ikke indføre pitbabes som et krav for de mandlige MC-ejere på MCG? Er mc'en kedelig, kan man altid hvile øjnene på noget kønt smiley

De kvindelige mc'ejere må så indføre pit-hunks istedet for babes... Så kan vi mænd håbe på, at de kvindelige mc'ister har nogle pæne kværne smiley

/Allan

• #6   20. mar 2006 ronnie> yes.. synes også crossere og lign, skal over på scootergalleri gider ikke alle de 16 årige herinde smiley

• #7   21. mar 2006 Håber sq snart der kommer flere funktioner herinde..
    Fx oprette klubber og evt. chat room.

• #8   21. mar 2006 Jaja, Strada. Det tænkte jeg også, men omvendt var jeg bange for at få hug for manglende ligestilling fra nogle af de kvindelige medlemmer. Havde jeg ku' skrive det med Hunks med småt i et hjørne havde jeg naturligvis gjort det smiley

/Allan

• #9   21. mar 2006 Uha hvor kan I "herre" blive enige når i sidder der og keder jer sidst på aftenen/først på natten... Syntes det ville være trist hvis vi ikke holde os til det oprindelige - nemlig MC-GALLERI.. Jeg tror at de fleste af de "kvindelige" medlemmer helst vil bedømmes på deres cykel og ikke deres udseende.. Jeg selv nyder alle jeres cykler - men gider sku' ikke alle de babe's...

• #10   21. mar 2006 Strada re pitbabes

Burde reglen ikke skærpes til at mændene fremskaffer de billeder de nu kan,, men de bikerbabes der er herinde som køre lidt trackday osv. at de er FORPLIGTET til at producere et pitbabe-billede af dem selv ? ;-))))

Det gælder jo om at gøre tingene så realistiske som muligt ikk ?? hehe

• #11   21. mar 2006 Jeg syntes da det ville være træls om min knoldhopper ikke længere var berettiget til at være herinde.

Kunne der ikke oprettes en kategori der hedder crossere?

Tobias

• #12   21. mar 2006 kunne man ikke bare lave den simple regl om at den skal være ind reg.

• #13   21. mar 2006 kan ikke se hvorfor en knoldhopper skal være i et andet galleri det er jo for fanden da bare en offroad mc... og trikes... ja det er altså en mc og så er det ligegyldigt om de er indreg som bil eller hvad de er.... det er jo en 3 hjulet mc....

Kommentér på:
VIGTIGT læs alle, fra admin

Annonce