{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.509 visninger | Oprettet:

nybegynder: kawa z750 eller Er6n {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge

Jeg mangler nogle råd ang. køb af motorcykel

Jeg er 30år og nybegynder, jeg har set mig varm på et par kawa. modeller, jeg skal have mig en motorcykel som er ok at starte på men som jeg samtidig kan beholde i en del år da jeg ikke regner med at skulle skifte ud.

håber der er nogen der vil dele ud af deres erfaring

Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nybegynder: kawa z750 eller Er6n
  • #1   6. jan 2010 Jeg ville vælge z750'eren. Personligt kan jeg noget bedre lide både udseende og køreregenskaberne i en R4 motor frem for ER6'erens twin.

• #2   6. jan 2010 Som 30 årig er det nok en god ide at købe noget, som ikke hurtig bliver for lille.
    Hvilken modeller har du kigget på?

• #3   6. jan 2010 ER6 er IMO en langt sjovere maskine.
    Motoren har en godt træk i mellemområdet, og hvis du ikke har planer om at køre +150km/t er den ligeså hurtig som Z750 i sine mellemaccelerationer.
    Den er gså 26kg lettere, og har ikke et ligeså højt tyngdepunkt som Z750, hvilket gør den noget mere letkørt på de snoede veje.
    Så hvis den primært skal bruges som legetøj i weekenderne, så ville jeg snuppe en ER6.
    Det der kan tale imod den, er at den ikke er af samme dimensioner som Z750, så er du en stor gut, kan den blive lidt kneben at sidde på.
    Det kan du så komme udenom ved at snuppe den i Versys udgaven istedet for.

Men det handler primært om dit temperament samt hvad den skal bruges til.

• #5   6. jan 2010 Har selv købt er6n og syntes den er fantastisk sjov og let at køre på.
    Over 150-160 er den ik morsom, men det er nok bare tilvænning.