1.091 visninger
|
Oprettet:
baneracer {{forumTopicSubject}}
Hvilken er den bedste til bane ?
Tænker på vægt, mulighed for tunning
Evt en som bare er god at bruge som den er.
Kom med jeres mening.
for nu har jeg kun lige haft en kineser at kører på, og de er ikke lige baneracer materiale
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.710
Men lidt svært og give et godt råd, for hvad forventer du dig af cyklen udover det skal være en racer? - hvis du kommer fra en kineser så tag du roligt en gammel cbr600 f2-f3 og start på eller en zx6r... de kan såmænd rigeligt til de flestes behov.
mvh Offslow
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 7 Emner: 27 Svar: 65
og det var ment som kun til race
en cbr 600 rr er meget kanon.
Det skal nu siges jeg ikke kan få fart nok, og har det haft en ordenlig røvfuld scootere der kunne rykke den gamle kineser noget så hårdt
Men den var jo billig at køre på.
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.329
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 14 Svar: 86
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 80 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.328
Glem nu det med tuning i starten..
Du kører ikke stærkere af at få den tunet.. Brug pengene på¨en rimeligt ny racer 2004+++
Og få så ellers noget køretid.
Jeg giver ikke en skid for alt det grejrytteri, for en proff kører betyder det en forskel, men der går MEGET lang tid før du kan mærke forskel. Og til den tid, vil det være bedre at købe en der er bygget færdig.
Kan eks. fortælle at jeg lige er kommet hjem fra Almeria, hvor jeg klokkede 1:50 på en 100% original Suzuki GSX-R1000K8..
Havde jeg kørt stærkere fordi den var gejlet 112% som den anden K8 vi havde med, nej, ikke et halv sekund hurtigere..
omgangstiderne skal sku stadig findes på piloten, og ikke grejet. Og jeg var mens vi var der, 2 hurtigste dansker..
grej er sjovt, men det får dig bare ikke til at køre stærkere.. Det gør mere erfaring..
mar 2006
Følger: 47 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.540
Grej & gejl er lækkert. Men på ingen måde afgørende.
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 7 Emner: 27 Svar: 65
og alt ang tunning er jo for når den bliver kedelig eller skal piftes lidt.
gider jo ikke skifte mc efter et par år pga der var en som er bedre.
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 80 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.328
Grej er fint nok for lirens skyld.. Men forvent ikke det kan ses på dine omgangstider.. Nogle vil til gengæld mene man sover bedre
Martin: Nej jeg ville også nødigt ramme 270km/t på en kinøjser, og så oven i købet skulle bremse lortet ned igen
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
Bare i standard trim, vil de fleste sagtens kunne holde til dig og din hastighed og dine ambitioner i et par sæsoner.
jun 2008
Følger: 20 Følgere: 35 MC-er: 8 Emner: 6 Svar: 86
Jeg kunne f.eks. ikke lide at køre på Robin Harms gamle Honda CBR 600ccm (Fuld ræs opsat maskine) i forhold til min egen Yamaha R6 07' som også er komplet ræs sat op med Öhlins...
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 909
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 5 Svar: 22
1) hvad er dit budget
2) find en maskine hvor alt installeret eller inklusiv (fx, ekstra hjul)
Husk at det i øjeblik du skal have ekstra udstyr, begynder tusindlapperne at ryge hurtigt. Og, det vil med stor garanti ikke gøre det sjovere for dig eller rive sekunder af.
Sørg for at få en masse banedage
baneracer