{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  baneracer
  • #1   3. jan 2010 hmm skulle jeg vælge vil jeg nok tage enten noget cbr600rr, eller noget cbr1000rr, ellers er der jo zx6r (636 som vandt klassen i et par år tror jeg det var)... ellers er der de nye r6'ere som også er meget race mindet.
    Men lidt svært og give et godt råd, for hvad forventer du dig af cyklen udover det skal være en racer? - hvis du kommer fra en kineser så tag du roligt en gammel cbr600 f2-f3 og start på eller en zx6r... de kan såmænd rigeligt til de flestes behov.

mvh Offslow

• #2   3. jan 2010 Ja har kun haft en kineser i motorcykel
    og det var ment som kun til race smiley

en cbr 600 rr er meget kanon.

Det skal nu siges jeg ikke kan få fart nok, og har det haft en ordenlig røvfuld scootere der kunne rykke den gamle kineser noget så hårdt smiley
    Men den var jo billig at køre på.

• #3   3. jan 2010 Kommer helt an på hvilken årgang? og dine tuningsambitioner...

• #4   3. jan 2010 ta en cbr 600 rr eller en zx6r. . super fine cykler som kan meget mere end du evner hvis du kun har kørt et par år. . john høj vandt DM i 600cc på en zx6r fra 09. ..

• #5   3. jan 2010 BlackLight:

Glem nu det med tuning i starten..

Du kører ikke stærkere af at få den tunet.. Brug pengene på¨en rimeligt ny racer 2004+++

Og få så ellers noget køretid.

Jeg giver ikke en skid for alt det grejrytteri, for en proff kører betyder det en forskel, men der går MEGET lang tid før du kan mærke forskel. Og til den tid, vil det være bedre at købe en der er bygget færdig.

Kan eks. fortælle at jeg lige er kommet hjem fra Almeria, hvor jeg klokkede 1:50 på en 100% original Suzuki GSX-R1000K8..

Havde jeg kørt stærkere fordi den var gejlet 112% som den anden K8 vi havde med, nej, ikke et halv sekund hurtigere..

omgangstiderne skal sku stadig findes på piloten, og ikke grejet. Og jeg var mens vi var der, 2 hurtigste dansker..

grej er sjovt, men det får dig bare ikke til at køre stærkere.. Det gør mere erfaring..

• #6   3. jan 2010 +1 på 600RR.
    Grej & gejl er lækkert. Men på ingen måde afgørende.

• #7   3. jan 2010 regnede også med en nyere cbr 600 rr smiley

og alt ang tunning er jo for når den bliver kedelig eller skal piftes lidt.
    gider jo ikke skifte mc efter et par år pga der var en som er bedre.

• #8   3. jan 2010 Black:

Grej er fint nok for lirens skyld.. Men forvent ikke det kan ses på dine omgangstider.. Nogle vil til gengæld mene man sover bedre smiley

Martin: Nej jeg ville også nødigt ramme 270km/t på en kinøjser, og så oven i købet skulle bremse lortet ned igen smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #9   3. jan 2010 Som flere siger, bør du tage en nyere sportscykel.

Bare i standard trim, vil de fleste sagtens kunne holde til dig og din hastighed og dine ambitioner i et par sæsoner.

• #10   4. jan 2010 Ja som alle andre også siger, en nyere sportscykel... Prøv dig frem, hvis du heldig og kan få muligheden for at se hvilken en af modellerne du bedst kan lide; R6, cbr600 eller Zx6r..
    Jeg kunne f.eks. ikke lide at køre på Robin Harms gamle Honda CBR 600ccm (Fuld ræs opsat maskine) i forhold til min egen Yamaha R6 07' som også er komplet ræs sat op med Öhlins...

• #11   4. jan 2010 Det kommer jo også an på hvordan du føler dig tilpas på de forskellige maskiner ( farten er der ihvertfald ) kast evt. et øje på den her http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=67477 ( ja jeg ved godt det er min søn´s , men han føler sig ikke så godt tilpas på den som på en R6, og han køre 51-52 tider på Almeria i disse dage )

• #12   6. jan 2010 Jeg vil anbefale hvilken som helst nyere 600 kubik baneracer. Det du skal gøre dig klart er
    1) hvad er dit budget
    2) find en maskine hvor alt installeret eller inklusiv (fx, ekstra hjul)

Husk at det i øjeblik du skal have ekstra udstyr, begynder tusindlapperne at ryge hurtigt. Og, det vil med stor garanti ikke gøre det sjovere for dig eller rive sekunder af.

Sørg for at få en masse banedage

Kommentér på:
baneracer

Annonce