697 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvad fan' sker der Hvad fan' sker der

for nogle bilister!!? Nu har jeg kørt på arbejde i 2 dage.. og jeg har ca.7 km hver vej, og er nu lige kommet hjem og er helt oppe i det rødfelt........ på 2 dag har jeg været ved at blive kørt ned 3 gange!!!! alle ved at bilisten ikke overholder sin vigepligt...... Jeg blev så sur på den sidste at, da jeg kom op på siden af ham, slog jeg med fladhånd på taget... og der tror jeg nok han vågnede... Grrrrr.... Sorry!! men man skal jeg af med det.. Tak
: O)

Pas på derude, det er en jungle!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad fan' sker der
  • #1   18. mar 2006 Oplevede det selv 3 gange i dag på 20 min smiley De køre lige udforan en !!!

René

• #2   18. mar 2006 Ja var ude for det 2 gange idag hvor jeg måtte bremse kraftigt og trække til venstre mens jeg vold-klikkede "pass-knappen"...

Jeg kørte ikke for stærkt i nogle af de 2 tilfælde...

Og så sidder de bagefter og vifter undskyld med hænderne.. ja flot! 0,2 sekunds længere ud opmærksom og du havde fået ny lakering på kølerhjelmen din nar!!

• #3   18. mar 2006 Velkommen til livet på knallert 45 smiley

Har sådan en til vinterkørsel og det er forfærdeligt så dårligt de billister kører.

PS. I slipper i det mindste for alle de bilister som overhaler en med absolut minus afstand, for derefter at ligge og køre langsomt... ;-(

• #4   18. mar 2006 Christian, jeg har vendt problemet om, og kørt MC hele vinteren, og kørt næsten så rådent som om sommeren, så folk i Them-Silkeborg området har ikke glem hvordan MC'er kan køres... ;o) og er kun blevet overset én gang hele vinteren...

/Rumle

• #6   19. mar 2006 Ja som Hekto siger. Kør med langt lys... De blir godt nok irreterede, men de ser dig!

• #7   19. mar 2006 helt enig jeg var ved at blive klippet på vinter maxien i et højre sving hvor jeg skulle lige ud og jeg var næsten oppe på siden af ham men han kunne ikke se mig for hans ruder var tonede med film og han fattede nok ikke at bruge hans store spejle, så kunne jeg se da jeg havde fået styr på maxien igen (den kan faktisk godt dreje i høj fart så´n en maxi) at han drejede ind af den neste vej så kørte jeg efter ham, og ganske rigtigt der var han jo, hend til bilen og gjorde tegn til at han skulle rulle sit vindue ned (han så meget spørgende ud) så spurgte jeg ham om han var blind eller hvad der var galt med han? øøøhh hvad jeg mente med det? ja spasser du var ved at køre mig ned oppe i krydset lige for lidt siden 10 cm fra og jeg kørte næsten oppe på siden af dig duer dine spejle ikke øøøhh jov men jeg havde ikke set dig det må du da undskylde ja ja det er flot det er jo heller ikke fordi at så´n en gammel knallert er lyddløs vel spasser så startede jeg maxien igen og kørte min vej igen

• #8   19. mar 2006 jeg staver ikke så godt når jeg bliver sur sorry c",)

• #9   19. mar 2006 Vi laver jo alle fejl i trafikken, både i bil, på mc og på cykel... men eftersom vi mc'ister er de bløde trafikanter bliver vi vist nødt til at være lidt opmærksomme selv.

Men selvfølgelig ændrer det ikke på at vi tænder et par røde lamper når en klaphat kører ud foran os eller en bonde smider et halvt ton korn i rundkørslen...

Pas på derude...

Kommentér på:
Hvad fan' sker der

Annonce