{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Behandling af Lædertasker
  • #1   9. dec 2009 Jeg vasker mine sidetasker med det samme vand som resten af cyklen bliver vasket i. Ganske alm. autosæbe. Bagefter får de en ordenlig omgang læderfedt.
    Hvis du vil gøre det helt rigtigt, skal du vaske dem i sæbespånevand, derefter læderfedt.

• #2   9. dec 2009 Og tillykke med den nye cykel ;o)

• #3   9. dec 2009 Jeg har noget til mine støvler, og det virker egentlig meget godt... At jeg så fuldstændig har svedt ud hvad det hedder, og bøtten står ved mine forældre er en anden sag...

Men det er kun et ord... Unik,hmm... Nej.

• #4   9. dec 2009 din overskrift lægger op til en god gang spassss.. men men ok...
    : /

sæbe spåner.... skulle være godt til rengørning
    pisk i lunken vand og brug kun skummet . . og tør efter
    mener jeg...

• #5   9. dec 2009 Nemlig Jeppe. Min første tanke var at de skal da masseres godt og grundigt, de er der jo for at blive leget med smiley Og så læser man indlæget, og så er det tasker til mc...... æv æv æv æv æv

• #6   9. dec 2009 STOOOP ! ! ! brug ikke sæbe-spåner eller brun sæbe. det kan misfarve eller blege læderet, brug saddel sæbe og derefter Kiffer læder fedt. har erfaring med det som tidliger rytter og læderet bliver rigtig smidig, men spar endelig ikke på læderfedtet, bruger selv samme måde med min køredragt og den er helt vandtæt 1-2 mdr bagefter

• #7   10. dec 2009 I stedet for læderfedt - som ganske rigtigt gør læderet blødt - er noget voks-baseret "Snoseal" måske et bedre valg (Spejdersport/Friluftsland)? Det er almindeligt til vandre-støvler, som helst skal bevare lidt stivhed/støttende funktion...

Kommentér på:
Behandling af Lædertasker

Annonce