1.630 visninger
|
Oprettet:
sandblæsning plus pulverlak {{forumTopicSubject}}
heysa.
jeg har fået skilt med fj 1200 ad for at få stellet lakeret. men er der nogen her der kender et sted i horsens eller omegn, hvor man kan få den sandblæst og pulverlakeret.
okt 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 168
steelcoating i stilling. de pulverlakerer og kan også få lakken afstrippet som man kalder det.
mvh
bo
maj 2006
Følger: 4 Følgere: 12 MC-er: 4 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 580
der er også lidt rust på det. forsvinder det også ved "stripning"?
attermann.
ja det skulle jo gerne være i orden. din far skulle vel aldrig hedde finn og have været lærer på rundhøjskolen?
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.189
maj 2006
verden er sgu lille havde ham til fysik i 9 klasse. det er vel tilbage i 1994 eller lignende. plus jeg var med på et hold i ungdomsskolenb hvor vi lavede folkevogns bobler om til markracere.
okt 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 168
Ved strippning får du dtort set samme overflade som ved sandblæsning. Forskellen er dog at man ikke blæser sand på ved høj hastighed, man varmer sand op i store kar/beholdere og lægger emnerne ned i det. Så "springer" lakken af. Men det kan også være det hellere vil kemisk rense det, denne process efterlader ingen mærker, kun dem der var der i forvejen.
Nej min far hed Erik og var i slutningen af sin karriere pedaggogmedhjælper i Dybbøl.
Hvis du bruger SteelCoating så sørg for at de ved at det er kvalitet du vil have og skulle de lave noget lort, så brokker du dig til de laver det om!
Held og lykke med projektet.
Mvh
Bo
maj 2006
den med faderen var til attermann. hehe, mener du det stripning også kan tage rust?
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 804
jun 2005
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 51 Svar: 766
sandblæsning plus pulverlak