771 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Ny motorcyklist siger hej Ny motorcyklist siger hej

Jeg har netop været oppe til køreprøve på lille motorcykel. Kørte 10 min. og bestod smiley

Jeg vil derfor lige sige hej til alle motorcyklister herinde. Jeg glæder mig til at komme ud og køre nogle ture sammen og dyrke vores fælles interesse.

Jeg tror jeg køber en Yamaha TZR125R primo 2005.

Lidt om mig:
Nicolai Teglskov
7700 Thisted
18 år gamme
180 cm høj
70 kg
Har indtil videre kørt på:
BMW (gammel maskine med kardantræk og sidevogn)
Honda CB500 (dejligt at prøve en større MC)
Suzuki GN250 (den tog jeg kortet på).
Det skal lige nævnes, at alle disse MC'er er kørt i forbindelse med kørekort, så jeg har ikke de store erfaringer med dem.

Vi ses derude!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny motorcyklist siger hej
  • #1   22. sep 2004 Hejsa, og tillykke med kortet smiley

Det var godt nok ikke lang tid i var ude og køre! 10 min.! Plejer det ikke være ½ time - tre kvarter?

Hygge

• #2   22. sep 2004 Mads, mener det er 20 min. - men ved det ikke helt sikkert.

Velkommen til Nicolai ... du bestod da i det mindste prøven! Jeg dumpede min teoriprøve igår med 6 fejl smiley
    (hvor dum kan man være! aaargh!)

• #3   22. sep 2004 Surt Klaus.... Rigtig surt.

Med hensyn til prøvetiden så må jeg prøve at spørge min kørelære i dag, så vi lige kan få helt styr på det smiley

Hygge

• #4   22. sep 2004 Mads: I går læste jeg selvfølgelig i min teoribog for at forberede mig. Der stod 45 minutter.

Klaus: Jeg bestod teori med 4 fejl, men frygtede godt nok at det var 6. Prøven var ret svær - ingen havde under 2 fejl. Til bil bestod jeg med 1 fejl, så lad os håbe du får en af de "lette" prøver næste gang smiley

Og tak for den varme velkomst forresten. Bare ærgeligt at jeg ikke har en MC at køre på nu, hvor vejret her i det nordvestjydske er klaret op og solen skinner. Men det er der jo kun en ting at gøre ved... smiley

• #5   22. sep 2004 hey nicolai...

tillykke med kortet... hvor bor du i thisted... jeg bor i storegade! hvem tog du kortet ved jeg fik mit kort 08-09 og tog det ved Bjerg... er du ikke på msn så kan vi da lige få en lille snak!

mvh kasper

• #6   22. sep 2004 Hej Kasper!

Jo tak. Jeg bor på Hundborgvej 25. Jeg tog kortet ved Poul Pedersen.
    Jeg tror faktisk jeg har set dig et par gange. Du er den eneste i Thisted med i gixxer i netop de farver, så vidt jeg ved.

Min MSN er: nst@tiscali.dk

Ser frem til at høre fra dig smiley

• #7   22. sep 2004 nicolai: du er tilføjet venter bare på at du kommer online... har lige været ude at køre en tur.. vejret så fin ud med sol og lidt skyer men 2min efter jeg kørte så begyndte det sku at regne smiley mega øv

kasper

• #8   22. sep 2004 Nicolai og Klaus: Jeg spurgte også lige kørelæreren i dag, og han sagde 45 min, både ved bil og mc, men hvordan har du så fået klaret det på 10 min nicolai :| Du må have kørt stærkt smiley

Hygge

• #9   22. sep 2004 Kasper: Nu er jeg online, men du stener vist lige lidt smiley

Mads: Den motorsagkyndige havde jeg også til bilkøreprøve og bil teori. Han sagde bare at det klarede jeg jo fint, så han syntes ikke der var grund til at køre længere når jeg havde kørt så flot smiley Sikke en behagelig fyr. Sådan skulle alle motorsagkyndige være smiley

• #10   22. sep 2004 Kasper: Det var rigtig hyggeligt lige at mødes og snakke lidt. Det er dejligt at se så hurtigt man bliver en del af MC-kulturen smiley

• #11   23. sep 2004 Hejsa og tillykke med kortet. Ses på landevejen!

Kommentér på:
Ny motorcyklist siger hej

Annonce