{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem kender powersport-mc vejle.
  • #1   17. nov 2009 Kan jo også rette henvendelse til DBA...

• #3   17. nov 2009 Er det ikke noget med de er flyttet for nylig ?
    Kan være deres telefon ikke duer endnu.

Ellers prøv ham her på galleriet: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=5372

P.S:
    Købte min racer hos ham, men det var i sommers.

• #4   17. nov 2009 Hej Pow.

Som ejer af Powersport MC beklager jeg dette. og skal få den fjernet med det samme. Mht. tlf.og email, forstår jeg det ikke helt. Svarer altid emails indenfor 2 døgn.,

Men sagen er ikke så ligetil. Jeg har som langt de fleste forhandlere indenfor branchen, opsagt min aftale med DBA, grundet uoverensstemmelser.

Og valgt at støtte op om det nye let tilgængelige 123mc.dk. Da brugerne, og vi selv. ikke bliver spammet gennem vores kontakt med dette medie.

Nu viser det sig så, at indtil flere forhandlere er ramt af dette besynderlige fænomen med gamle cykler, der pludseligt spøger som nye annoncer.

Selvom gratis annoncer, altid er velkomne i disse tider, så ville det da være rarest for alle parter om de var aktuelle smiley

Kan ikke tro andet, end at DBA enten har alvorlig rod i deres backup / eller database, eller kunstigt forsøger at holde mængden af annoncer oppe. Og dermed deres "førende" position indenfor MC annoncering.

Men jeg tager kontakt til dem ASAP. og får de gamle annoncer slettet.

• #5   17. nov 2009 Opfølging:

Lidt ringen rundt, og det viser sig at det faktrisk er et omfattende problem.

Men jeg har haft fat i DBA.DK som overhovedet ikke kendte til problemet. Men de skulle selvfølgelig nok få det rettet.

• #7   17. nov 2009 Morten:

Jeg har da ikke oplevet at blive "spammet" igennem DBA. Er det noget du kan uddybe?

Der var vist et problem for noget tid siden med at email-adresser stod frit tilgængelige på annoncer og derfor meget let kunne opsnappes af spam-bots, men det skulle så vidt jeg ved være blevet rettet.

Desuden synes jeg da (heldigvis) at der stadig er mange forhandlerannoncer tilbage på DBA smiley

Mvh Mathias

• #8   17. nov 2009 Jeg bliver fra tid til anden "spammet" af dba, med opfordringer til, at kigge mine gemmer efter for "gamle skatte", der kunne sælges på deres site/avis!

• #9   17. nov 2009 Kan kun være enig i at dba "spammer" lidt for meget, med deres mailreklamer, ryd op i garagen det er penge værd, kig gemmerne efter, der er penge at hente.... Bla bla bla, vil jeg sælge noget skal jeg nok selv bestemme hvornår jeg sætter det til salg.

• #10   17. nov 2009 Jeg bliver spammet en gang om ugen af dba med de latterlige ovennævnte eksempler. DBA er blevet alt for amerikaniseret.

• #11   18. nov 2009 Hej Morten.
    Tak for informationen. Jeg har nok bare været uheldig at ringe hvor du ikke har kunnet tage telefonen. Det kan jo ske.
    Så jeg håber du får ordnet dit problem med DBA. Det er jo også iriterende for dig.
    Der er da heller ikke noget at udsætte på hindes CBR.
    Så god vind.
    POW

Kommentér på:
Hvem kender powersport-mc vejle.

Annonce