{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.246 visninger | Oprettet:

Ejj kender i det ??? gu gør i så !!!! {{forumTopicSubject}}

Var lige forbi en MC forhandler - ik fordi jeg skulle noget, bare snuse og dog, skulle man bytte sin nuværende ud med en 1000 - neej sq ik nødvendigt den kører jo super og man må jo nu ik køre stærkere end det man nu engang må og det klare den snildt ... Hmmm sagde hun et godt tilbud ????? Og de havde 1 k7 tilbage i sort og kunne lave en fornuftig pris og de kunne sætte fuld kåbe på og de kunne og de kunne og de kunne ... Gik drømmende ud af butikken OG NU sidder jeg her og tænker skal skal ik .. Det er sq da irriterende - godt der er en lang vinter foran en - Så kan man måske nå at glemme - ELLER KA MAN ?????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ejj kender i det ??? gu gør i så !!!!
  • #1   16. nov 2009 Kender det alt for godt, tænk på værdi tabet det første år, så forsvinder følsen rimelig hurtig.

• #2   16. nov 2009 ja det gør jeg ! Bare klø på det er der brug for i danmark, vi skal sku ha noget gang i hjulene , og hvis du har råd er der nok ikke et tidspunkt det bliver bedre at handle på .

• #3   16. nov 2009 Tror dog hellere jeg ville undersøge brugtmarkedet, da jeg tvivler på nogen forhandler tilbyder dig noget tilsvarende de vanvittige priser der er på brugte mc's for tiden.

Selvfølgelig er der noget specielt ved en ny mc.

• #4   16. nov 2009 Går ud fra du mener en SV1000? Hvad skulle den koste?

Check lige brugtpriserne - og ikke mindst udbuddet. Der er SÅ mange til salg, og de er dælme blevet billige på det sidste. Desuden er der jo praktisk talt ikke ændret på modellen siden 2003.

Mvh Mathias

• #5   16. nov 2009 Det er da bare sådan en 1000'ner du skal have...
    stik hænderne dybt ned i lommerne og køb den, ellers vil
    det plage dig hele vinteren.. smiley God fornøjelse..

• #6   16. nov 2009 Mathias (Århus) Jep det er en SV1000 - Vi nåede ik endelig frem til den konkrete pris men hun lovede et godt afslag (nuværende pris ca, 120000 ) og så ville der komme div. ting og sager på bla fuld kåbe og andre potter (MED GO LYD) .. Og så igen skulle hun tage min gamle i byt osv osv ... Hmmmm jep ved godt det er NU der skal handles og jep ved godt jeg få ik meget for min ganle lige pt .. men når man først er ved at blive forført af tanken - så tænker man jo ik klart mer .. Men prøver at holde fast i fornuften lidt endnu ..

• #7   17. nov 2009 har set et sted at suzuki giver kåber og potter og lidt andre ting med i prisen da det er en limited:) bare som ekstra info:)

• #9   17. nov 2009 Nemli' Don T, nemli'

• #10   17. nov 2009 Don T:

Selvfølgelig må den det smiley Men specielt med en cykel som SV1000 som ikke har ændret sig i så mange år synes jeg at det kan betale sig at kigge på brugtmarkedet, da man i mange tilfælde kan få cykler med få år på bagen til priser der nærmer sig det halve af hvad en ny koster.

Mvh Mathias

• #11   17. nov 2009 Kan kun tilslutte mig det med at undersøge det lettere brugte marked, der er mange penge at spare.
    Men igen, fordelen ved en forhandler er jo at man ikke først behøver at bøvle med at sælge sin egen mc privat, hvilket må være meget svært for tiden, de tager den jo bare i bytte, det eneste man skal sørge for er at bytte prisen er nogenlunde fornuftig.

Kommentér på:
Ejj kender i det ??? gu gør i så !!!!

Annonce