{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Monster vs Speed triple {{forumTopicSubject}}

overvejer stærkt en af disse 2 cykler har lidt kig på duc s2r el 900 har prøvet en 900 og den kunne jeg rigtig godt lide.. men hva med triumphen speed triplen er der nogen der har prøvet dem alle og som kan gi en lille vudering..

ved godt jeg skal ud og prøve dem meeen vejeret g så bare lige for at se hvad flket mener..

håber på lidt meninger..!!!

mvh
Lars

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Monster vs Speed triple
  • #1   16. nov 2009 Ingen af cyklerne er min stil, men Triumphen er klart den fedeste efter min mening.

• #2   16. nov 2009 Jeg har prøvekørt både duc 900 monster og speed triple. Det er to lækre cykler, men de er meget forskellige at køre. Så ingen tvivl om du skal prøve dem. Ducatien er jo en lækker maskine i sig selv, godt designet til mindste detalje og godt skruet sammen. Men Triumphen er simpelthen bare så sjov at køre at man ikke kan få smilet af ansigtet igen. Den har lækre køreegenskaber og er utrolig sjov at og nem at smide rundt på de små snoede veje. Tja jeg ville nok vælge speed triple'n, men du skal prøve dem det er jo ikke sikkert du har samme mening

• #3   16. nov 2009 Jeg har kun prøvet den ny Speed Triple på en kort tur, og jeg var meget skuffet i forhold til hvad jeg har læst af positive reviews af den. Måske er det fordi jeg er vandt til min gixxer 1000; men jeg syntes den føltes meget tam og siddestillingen var for mig ikke lige så behagelig som på min gixx.
    Jeg tror også du skal prøve dem begge og så tage den du bedst kan lide. Begge cykler får jo ros med sig i diverse tests, så jeg tror også at det er en ren smagssag hvilken der er bedst... for dig smiley

• #4   16. nov 2009 der er j tale om en ældre speed triple 98 årgangen..

• #5   16. nov 2009 Prøvede en ny Speed T. ved Stevens MCs åbne hus forleden. rigtig fed letkørt maskine, der ligger godt i sving.
    Den var tam på bagbremsen, men det var naturligt på en sportsmc sagde Steven.
    Dog ikke en MC type jeg selv ville investere i, dertil er fightere ikke funktionelle nok

• #6   16. nov 2009 Jeg har haft glæden af dem begge en 900M årg 95 og en Triple fra 98 Desværre er ingen af dem i min varetægt mere.. smiley Skilsmisse)
    Men det er svært når du ikke lige kan hoppe ud på en af dem smiley
    Triplen er mere letkørt ved lave omdrej, altså bykørsel. men sjov, dog syntes jeg den er lidt "tungere" end Monstren.. Ducatien er mere rå og giver en masse feed back, uden og svigte dig, selvom du kører lidt på grænsen, den kommer dog til kort når du nærmer dig toppen.
    Har dog aldrig prøvet S2R,,,Men fede cykler begge.. Triplen i 97-98 havde dog lidt problemer med ledningsnettet,, så tjek det:-)

Nes

• #7   16. nov 2009 har heller ikke prøvet dem, men i mine øjne er Triumphen klart fedest..

• #8   16. nov 2009 jeg syntes de begge er mega fede på hver sin måde. er der noegt træk i sådan en speed triple..??

• #9   16. nov 2009 Ved godt det er uden for " nr " men er da inden for katagorien Har du haft en Buell med i tankerne ? Købte en her i maj md :-)))) den er sq også fyldt med spass

• #10   16. nov 2009 ja den har jeg haft med men den bliver alt fr dyr for mig.. desværre

• #11   16. nov 2009 Duc'en er en fed cykel, s4 eller s4r køre og bremser sgu som de skal og lyder fedt.
    Triplen er bare en drøm, gør som du tænker og bremser overbevisende godt, den mest letkørte.
    Buell er bare brutal motor, god til små sving og bremser middelmådigt.
    Jeg vil mene at duc (s4 og s4r) er fed og lækker teknik, Triplen er den sjoveste og sikreste.. og Buell....der griner man mens man kæmper for sit liv til den ondeste lyd.
    Det er jo meget forskellige cykler, jeg fortrækker v2 twin og så slække lidt på køre og bremseegenskaber.

Men det er jo smag og behag, du skal ud og prøve.

• #12   17. nov 2009 Monster'en er sådan set en moderne fortolkning af en caferacer. Den er bygget til knæret i asfalten, og hang out.
    Det kan en Speed Trilpe også, men den er mere skabt til ballede. Det udståler den også.
    Deres motorer har vidt forskellig karakter, så du skal prøve begge før du vælger, på den måde finder du ud af hvilken der passer bedst til dit temperement.

Kommentér på:
Monster vs Speed triple

Annonce