4.051 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

kasper h
kasper h
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15

bytte bil for mc ? bytte bil for mc ?

Hej Drenge... ja, nu skal det sq være... men, har ikke råd til både at have min bil og en Mc.

Regner med at købe en honda CBR 600, Suzuki GSX 750 eller en yamaha R6. Så må ducati 848 desværre vente smiley

Problemet er så at jeg ikke har råd til at have både dyr MC og dyr Bil.
Bilen jeg har er en vw lupo 1,2 3L fra 06. kostede for 6 måneder siden 125K altså en meget velholdt bil. Den har nu kørt 107.000 KM og har fået monteret et vel spillende, og ikke sådan et brian anlæg, til en pris af 12K inkl. special lavet dørbeklædning beklædt med læder. Hvordan tror i lettest at jeg vil kunne komme af med den? helst med byt til MC, eller bare ren salg? vil det være salg til privat eller forhandler? byt til mc hos privat bliver nok som at lede efter en nål i verdens største høstak, da både den mc han vil af med skal passe ind i mine planer, og det samme skal min bil i hans smiley

så hjælp drenge... hvad skal jeg gøre for at få mest for min bil, og den mc jeg gerne vel have smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bytte bil for mc ?
  • #1   28. okt 2009 het kasper, smid mig lige et link til din bil.
    det kunne godt være noget for mig smiley

• #2   28. okt 2009 det er sku flot hvis du få den solt her på ca 4 MIN...

JEG VIL HAVE 10% ELLES &#¤%/#¤%/#¤/#/#

Mvh

• #3   28. okt 2009 send en mail til alle de forhandlere du kan google, så må der da være en imellem der kan imødekomme dine kriterier?

• #4   28. okt 2009 sælg hellere din bil privat og køb så mcen bagefter, du får ikke meget for bilen ved forhandlere.

alternativ fx. www.steens-mc.dk han bytter med alt, og køber alt kontant...

• #5   28. okt 2009 Det er jo en øko bil, så den skulle da være salgbar.

Du siger det slv, du finder næppe en privat, der vil bytte, men jeg tror nok, at du skulle kunne finde en privat køber til den dyt. Forhandlere betaler kun nogenlunde, hvis de kan sælge dig noget andet - men du kunne jo kigge lidt på hvad autoforhandlere har, de ligger af og til inde med en MC eller to

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    maj 2008

#6   28. okt 2009 se det gik hurtigt... men er ikke helt klar til at sælge endnu, der går lige et par måneder, men så ryger den også afsted! skal lige ha kortet, plus fundet den rigtige cykel smiley

Men smider da helt sikkert en annonce her ind hvis de er så eftertragtede blandt MC folket smiley Mikkelgade og Rene J jeg sender jeg en PM når den skal sælges, hvis det da er ok med jer.

Har kigget på steens-mc, han har nogle der ser lovende ud smiley men det hele skal lige hænge sammen / Forsikringen skal lige tage sig lidt sammen og finde ud af at give mig et tilbud på kasko! bliver jeg sq nød til at have på så dyr en cykel!

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    maj 2008

#7   28. okt 2009 men så eftertraget lupo er blandt MC folket kan det være der falder en 848 af på den smiley

(Man har vel lov at drømme smiley )

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #8   28. okt 2009 Det er desværre sådan at den slags annoncer ikke er tilladte her på siden, men derimod henvises til www.baboom.dk

Klik på "Brugerbetingelser" og læs fra top til bund - så du lige er helt up-to-date med dem. :o)

Held og lykke med det.

• #9   28. okt 2009 jeg er enig med magnus d.

det er jo bare en forespørgsel. han siger jo også at han ikke skal af med bilen nu?

• #10   28. okt 2009 Tror faktisk ikke det var tråden her sajmon han relaterer til, men hvis som Kasper H skrev, opretter en annonce, byt mc til bil..... det er ganske vist ikke tilladt

• #11   28. okt 2009 aner det ikke? smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #12   28. okt 2009 Magnus D - Jamen der er svaret desværre nej, i og med reglerne ikke tillader det.

En anden gang, så klik på "Brugerbetingelser" og læs det hele før du kaster dig over mig.

• #13   29. okt 2009 håber ikke det tit i gør sådanne noget (før du kaster dig over mig)

• #14   29. okt 2009 Sajmon:

Stor ros for din måde at påtale dette på. Det er milevidt bedre end en tråd, der bare forsvinder:-)

Jeg tror nok vi alle er klar over de relativt strikte regler. Man må heller falbyde varer på en trappegang, man man kan jo godt spørge naboen på vej forbi, om han kender nogen, der vil købe/sælge en vaskemaskine.

just my. 50 cents

• #15   29. okt 2009 hahahahhahaha....

Det her emne har været oppe og vende 100-vis af gange..
    Og der vist ikke andre end halte-administratorerne som kan få det ud af brugerbetingelserne som de selv kan...

• Johnny J
    Johnny J Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #16   28. apr 2010 Hej Kasper
    Er du kommet af med bilen? Jeg har nemlig en Suzuki gsx 750 f jeg gerne vil have byttet til en øko bil.

Kommentér på:
bytte bil for mc ?

Annonce