1.277 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 36 Svar

Born to be biker :D Born to be biker :D

Er der andre end mig der overhovedet ikke kan se sig selv sidde i en bil?
Jeg har det i hvert fald på den måde. Har prøvet at køre lidt i min mors Kadett, men kan da slet ikke affinde mig med den. Derimod alt 2 hjulet, dét kører bare.
Kører mc året rundt. vind og vejr er underordnet. Bare jeg har min frihed på min bike.

Flere der har det på præsis samme måde, eller er jeg, og en ældre herre fra Østervrå de eneste med det synspunkt? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Born to be biker :D
  • #1   26. okt 2009 Heh du er 18 år, så du har vel ikke prøvet en hel sæson på mc endnu har du ?
    Jeg har kørt hver dag i 2-3 år nu, og jeg begynder stærkt at overveje det dersens bilkort. Så sjovt er det sgu heller ikke at køre i sne og minus grader, men på den anden side så har man også en masse fede ture imens folk sidder derhjemme og pudser crom.

• #2   26. okt 2009 en kadett er jo heller ikk en bil.. så jeg kan godt forstå dig smiley

en bil behøver ikk være kedelig.. men livet begynder altså først ved +8.000 rpm i bil..!

• #3   26. okt 2009 Far til C4. .
    Nej har ikke prøvet et helt år endnu, men skal jo lyde af noget xD
    Jeg overvejer også lidt bilkortet, men jeg er næsten for stor til at kringle mig ind i en bil smiley prøvede at komme ind i min kørelæres bil på føresædet da jeg skulle ha mit midlertidige kørekort af den kørekloge. kunne overhovedet ikke få mit højre ben forbi rattet smiley En af mine venner som er meget mindre fortalte at jeg skulle ikke ønske at komme til at køre i en der hedder Helle's bil. En toyota Yaris, for der kunne selv han næsten ikke være smiley
    På en bike har man næsten ubegrænset plads smiley

• #4   26. okt 2009 Mirza
    Siger en med en Honda smiley
    Tyskere er det eneste rigtige smiley
    Selvom jeg lige har svinet Honda til, så vil jeg endelig ikke snakke om det jeg kører på, for det kan man da kun blive rakket ned på, så det lader vi bare være med xD

• #5   26. okt 2009 Løsningen er en Scania med højt førerhus

• #6   26. okt 2009 Der findes altså også biler der er én del større end en yaris......

• #7   26. okt 2009 hehe vi kan lige snakkes ved næste år når du har kørt i vinters smiley

• #8   26. okt 2009 grauballemanden
    Det tror jeg overhovedet ikke jeg ville kunne køre i smiley

Martin M
    Min kørelæres bil er også en 4 år gammel Volvo. Den er luxus mht plads i forhold til yaris'en fortalte min kammerat. Og det er jo Volvo'en jeg ikke kan være i smiley

• #9   26. okt 2009 Lars H
    Får mig nogle håndtag med varme i, og får svejst nogle plader jeg kan ha foran mine hænder så der ikke blæser koldt på dem. Det er ALTID hænderne man fryser syntes jeg. så når det er lavet får jeg ingen problemer med varmen til vinter smiley Så er der bare risikoen for at vælte. Men alle de gange jeg har været 1 mm fra at vælte har jeg på mirakuløs vis undgået det smiley

• #10   26. okt 2009

tror bare du skal få dig et måneds kort til HT.. der kan du nok klemme din fede krop ind på bagsædet…

vil jeg mene

: /

• #11   26. okt 2009 "Siger en med en Honda"

Nemlig, Honda producerer verdens bedste motorer, og da en motor er hjertet i et køretøj, har det MEGET at sige i min verden...

tyskere er det eneste rigtige? hmm

• #12   26. okt 2009 K6
    Argh fed kan man nu ikke ligefrem kalde mig, men er rimelig langbenet smiley får kommentarer som:
    - kæft nogle lange ben
    - du har satme også nogle lange gorilla arme
    - fuck hvor har du et stort hoved.
    - damn en lang hals
    - wow nogle store arme
    - shit en bred ryg
    - åh nogle dejlige store patter
    - wow en lang giraf-hals at rende rundt med
    Sig nu bare jeg generelt er stor xD

Mirza
    Vil jeg nu sige der er delte meninger smiley syntes Honda'er kan være svære at starte hvis de har stået for længe, og hvis vi går over til biler syntes jeg også japanske biler døjer mere med rust end tyske de gør.
    Jeg har kun haft dårlige erfaringer med Honda, i hvert fald når vi snakker knallerter.
    Derfor er vil jeg ikke ha noget fremmed, vil kun ha noget tyskerne har rørt ved smiley Dansk kan også bruges hvis vi snakker Nimbus eller Hamlet eller Disa eller Auly smiley

• #13   26. okt 2009 Christian H
    Når nu du engang har prøvet at køre 200km/t + i frostvejr så lad os snakkes ved :=)) jeg er sq glad for min bil selvom jeg kører mc hele året ...

• #14   26. okt 2009 Du vil tigge og be om en bil med varme når den første sne falder smiley Og jeg tror nu også der findes biler til folk i din størrelse smiley

• #15   26. okt 2009 PS.. Tyskere laver fede biler og motorcykler til gamle mænd , meget gamle ;o)

• #16   26. okt 2009 Christian, tror du skal skrive videre på scootergalleriet i stædet for...

• #17   26. okt 2009 det er nu meget nemt... det er kun fattig røve der køre mc i regnvejr

• #18   26. okt 2009 jaja rolig nu... Højere er du vel heller ik.

• #19   26. okt 2009 du blir hurtig træt af at køre i frost og snevejr om vinteren, for NEJ det er ikke sjovt i længden

• #20   26. okt 2009 claus K
    du har fat i noget... der er sku ikk noget ved ta køre i koldt/vådt vejr.
    så hedder det sku bil...

• #21   26. okt 2009 Christian H Hej nu er vi nogenlunde samme alder så tænkte jeg at nu skal jeg lige også havde mine kommentarer. Nå men jeg har altså prøvet at køre helåret 1 sæson på min suzuki gn 250.

Og jeg kan godt sige det var koldt så du skal endelig ikke glæde dig for tidligt men det var fordi jeg kørte med mc almindelig/sommer handsker. og jeg kan godt sige dig med det samme. Anskaf dig nogle mc vinterhandsker. De er guld værd og skal lige siges jeg lige selv har købt nogen.

Men hvis jeg havde muligheden og kørekortet til bil så havde jeg altså kørt bil om vinteren men det kan ikke lade sig gøre når man er fattig studerende som jeg er og jeg er altså også høj. men nu kører jeg på min mc næsten helåret undtagen sne og is.

• #22   26. okt 2009 Så regn med at du nok kommer til at skulle motorbremse en del og få kommentarer af folk der kører i deres biler "Er det ikke koldt ?" om vinteren hvor man fryser sin røv til is.

Angående håndtag med varme kan jeg kun sige "Go for it" skal selv havde købt nogen til min mc. Ellers god fornøjelse med vinteren.

Hehe og hvis det skal være tyske mc'er så skal det helt klart være BMW der er ikke noget mere 2 hjulet lukus maskine end kæmpe bmw med abs, varme i håndtag, og alt andet på sådan en kraftig maskine. Min far har en Bmw k 1200 rs. Når man først har prøvet sådan en så får selv lyst til at eje sådan en fed mc. ;D

• #23   26. okt 2009 Christian, nu ved jeg ikke hvor høj du er. men altså jeg er 205cm høj, og kører min Vw Golf 4 og min mors Polo 6N til dagligt, og det volder så absolut ingen problemer og min bror er 210, heller intet problem, så du skal da være noget af en kæmpe smiley mon ikke du kan klemme dig ind i en vinter bil ? ellers er det sku synd.

• #24   26. okt 2009 Hmm...du bliver ved med at snakke om at tysk er godt, og nej jeg har heller ikke noget imod f.eks. BMWs cykler, men din Jawa har da aldrig været tysk?

Og min tidl Honda CB400F fra '76 startede da altid uden problemer, både på kick og el. Min AT'er til gengæld en smule sløv når den har stået.
    Jeg tror ikke det partout er en Honda ting...De fleste mc'er skal lige stå med starter på lidt tid, hvis de har stået stille længe.

• #25   26. okt 2009 Nåja: og jeg kører hele året, men jeg nyder det da mest i godt vejr.
    For mig er mc'en et transportmiddel, man kan have det sjovt med, så hvis jeg skal langt og det regner, så tager jeg da den.
    Til gengæld hygger jeg mig også når jeg kører bil smiley Radioen spiller, sædevarmen kører, og fartpiloten holder 130 på motorvejen...mmmh.

• #26   27. okt 2009 Tosse....

Heads up på virkeligheden.
    Det er lige nu 6 grader, det regner og blæser... og jeg skal på arbejde.
    Skal jeg tage MC eller min bil med oliefyr ???'
    Ups bilen vandt - og jeg har prøvet at køre vinterkørsel!

• #27   27. okt 2009 Jeg satte geden ind sidste vinter, og tog bussen.
    Det gør jeg ikke igen, jeg vil squ have min firhed smiley
    Biler siger mig ikke noget i de prisklasser jeg har råd til, for ikke at snakke om de syge forsikringer man skal trækkes med som "ung"
    Så hellere to motorcykler end en rustvogn.
    Desuden er det hellerikke så galt når man har et par gode hansker, jakke, støvler og bukser.
    Kørte fra skive til Ellishøj (syd for Aalborg) 70km, en sen aften hvor jeg startede med at skrabe isen af sædet. Det var altså ikke så galt, jeg frøs fingerene, men det var det der med hanskerne der glippede (sommerhansker dur ikke =)

• #28   27. okt 2009 Chris G

Hehe kan kun blive enig. Man skal bare havde ordentlig påklædning som dur smiley

• #29   27. okt 2009 18 år og JAWA - jow jow.

Du har vel ikke rigtig råd til at mene andet... Du skal nok blive klogere ;-D

(Ironi kan forekomme, for jeg har sgu respekt for dem som kører hele året)

• #30   27. okt 2009 Christian

Under fører sædet i de fleste biler sidder der et håndtag, som kan flytte sædet så der bliver mere plads. Har du prøvet det? smiley

Kan du ikke skrive nogle mål på dig? vil sku gerne vide hvor stor man så skal være for overhovedet ikke at kunne være i en bil, som Andreas K siger, så skal man sku være noget af et skur smiley

• #31   27. okt 2009 Hø, du kan sagtens få en bil , du kan have stængerne i..

Prøv at gå ind til en Skoda forhandler. De har en model af den bevingede pik, som kaldes Superb - denb er stor nok til at du kan sidde på gulvet foran førersædet, når du skubber sædet tilbage.

..der er forresten varme i;-)

• #32   27. okt 2009 DAMN der er mange der har skrevet siden igår smiley

Junior 250-666 .
    Hvis man kører 200 km/t i frostvejr vil jeg nu vove at påstå det er selvmord vi er ude i? smiley
    Jeg er til de gamle ting, syntes sgu ærlig talt ikke om alt det her nye plastik. Hellere gammelt jern end nyt plastik smiley

Thomas P
    Jeg er klædt godt på, og vikinger fra det kolde nord fryser (næsten) aldrig smiley

Andreas K
    Tager du forsædet ud inden du kører? smiley

Niels S
    Nej min Jawa er fra czeckoslovakiet. Købte den udelukkende pga prisen (3500 kr.) og fordi den er dejlig økonomisk, samt en udemærket begyndermaskine. Jeg har i hvert fald ikke haft problemer med den på noget tidspunkt ved de 2000 km jeg har kørt siden august.
    Som tidligere nævnt er det jo også BMW med boxermotor der er drømmecyklen, og mere tysk syntes jeg nu ikke det bliver.

Chris G
    Ja der findes ikke dårligt vejr, kun dårlig påklædning smiley

Krigslund
    Jawa er en udemærket begynder mc for "nærigponge" som mig smiley Den BMW der er til salg herinde til 45000 er jeg igang med at spare op til. Håber jeg har pengene inden den bliver solgt smiley

Mathias J
    Som sagt prøvede jeg at rykke sædet i min kørelæreres bil længere tilbage, men det kunne det bare ikke komme. Det er sådan set også noget af det første jeg gør når jeg kommer ind i en bil. Sædet tilbage.

Knud
    Hvor mange millioner koster sådan en bil så? smiley Jeg er kun arbejdsdreng af 2 grad, og har ikke altid vildt mange timer, da der ikke er så meget at lave ude på arbejdet. Så rig er jeg jo ikke smiley

• #33   27. okt 2009 Du må sq være på den anden side af 2,10 m.
    Jeg er meget tæt på 2 m. og har ingen problemer med at sidde i en Yaris.
    Det er forresten en ganske sjov bil når der er monteret fabriksspecificeret tun.
    Hvordan kan du krølle dig sammen på en lille Jawa hvis ikke du kan komme ind i en bil??? Det må da være med knæene oppe om ørene eller også har du en meget mærkelig kropsbygning.

• #34   27. okt 2009 Ha ha tror nu bare han vil gøre sig bermærket

• #35   27. okt 2009 Jeg kører da også året rundt men da kun fordi jeg har vejret med der hvor jeg har slået mig ned.
    Behøver ingen vintercykel men kører på Lowrideren hele tiden.
    Bliver forresten fedt at komme hjem og skulle på 350 km tur nordpå for at komme på vildsvinejagt. Tager selvfølgelig turen på Skyggen.

• #37   27. okt 2009 Globetrotter
    er dog ikke over 2 meter, men nærmer sig.
    Det var bare min kammerat der er noget mindre end mig, som fortalte at han sad med benene helt oppe under rattet i en yaris, selvom sædet var helt tilbage.

john L
    Godt at høre der også er mandfolk herinde smiley
    Kiggede lige under dine bikes. Er den med sidevogn ikke godt nok en russer? Har ikke set sådan en før, men syntes den minder om en af de rusiske efterligninger af BMW

Kommentér på:
Born to be biker :D

Annonce