706 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

HAGA HAGA

Tænk engang...Haga blev verdensmester på en Yamaha en gang....der valgte man så at dømme ham for doping (efedrin for at tabe sig) Ærgrer mig gul grøn blå og lilla over at så fantastisk en kører nok desværre aldrig bliver verdens mester:o( it's but it's true.....Nu må vi se om Ben Spies ka gøre Bayliss kunsten efter at blive Sbk verdensmester og så få wildkart til sidste MotoGP og så banke hele feltet......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HAGA
  • #1   26. okt 2009 Ja det var røværgeligt for Haga, han havde fortjent det.
    Ikke at Spies ikke havde det. Jeg tror Haga er tilbage næste år, mere tændt end nogensinde!
    Ligemeget hvad blir det et spændende felt med Toseland tilbage igen i 2010...

• #2   26. okt 2009 Tja før i tiden var der altid en fem seks top kørere det er sjovere når de næsten vinder lige meget....Dengang hvo Slight, Foggerty,chilli, Scott Russel, Edwards,Corser, Haga og Bayliss kæmpede så sveden drev af dem....tror nu også Ham Rossi får noget at se til i MotoGP når både Spies og Stoner presser ham.....

• #3   26. okt 2009 Pjat med jer.. Spies havde da fortjent den sejr mindst lige så meget som Haga... Bare ærgeligt for haga han mangler det sidste smiley Det bliver super fedt at følge både superbike og moto gp næste år.

• #4   26. okt 2009 Spies kommer ikke til at presse Rossi.... Der er ikke ret mange superbike kørere der har held med at sadle om til GP. Jeg sætter en halvtredser på at han ikke slutter i top fem. smiley

Jo Spies havde da absolut fortjent at vinde, det skrev jeg også tidligere. smiley Men Haga er jo Haga, man kan jo kun være fan af den lille lynkineser ;-D

• #5   26. okt 2009 Jamen den kære Haga er jo gået over til "de onde". Jeg er med på den 50'er! Spies slutter i top 3 næste sæson. smiley Tak for handlen med Suzukien forresten Poul, den kører sgu godt smiley

• #6   26. okt 2009 Ja det er super ærgerligt.. og det var sgu nok hans sidste chance. Og hva hvis han var blevet hos Yamaha ?

Jeg er personlig KÆMPE Rossi fan og har altid været det. Men Fuck hvor er Stoner skræmmende hurtig når han ikke presses for hårdt. For slet ikke at tale om Lorenzo.

Spies i GP.. ved sgu ikke, han skal være glad for at være med det første år. Bliver spændende. As Allways !!

• #7   26. okt 2009 Hej Gert det var lækkert at høre smiley Det er også en fin cykel.
    Top tre til Spies i GP? Not gonna happen hehe. Han er for stor, og GP drengene er næsten alle tidligere verdensmestre i et eller andet. Plus kørestilen er meget renere på GP cyklerne. Når og hvis de kommer op i 1000ccm igen tror jeg han er med. (Bare kig på Hayden)

• #8   26. okt 2009 Jeg vil sgu gerne bakke Poul O op med en halvtredser på at Spies ikke kommer i top 5. Ikke fordi han ikke er en super god kører. Der er bare så mange andre der er ligeså gode og måske bedre og med bedre materiel.

Det er jo værd at huske at han kommer til at køre i et satellit team.. Ikke altid de lige får de samme fine stumper som 100% fabriks teams.

• #9   26. okt 2009 Jaja.. Vi får se smiley Men Spies ser nu ud til at kunne køre lidt af hvert.. Da han tidligere var gæstekører, (på en suzuki som jo ikke ligefrem klarer sig super godt i gp) første gang han stillede op til moto gp - fik han da en 6. plads - det præsterer suzukierne med topkørere som capirossi og vermeulen jo ikke engang.. Jeg tror på en top 5 placering allerede i valencia - og næste år en samlet top 3..

• #10   26. okt 2009 Som sagt før drenge...da Bayliss havde vundet Sbk fik han wildcard til sidste MotoGP løb og Bankede dem allesammen.....så jeg mener at Spies godt ka vinde i Valencia, men om han bliver i top 3-5 næste sæson vil jeg ikke gamble om.........Første gang Haga kørte 500GP blev han treer i det løb....Haga er og bliver en af mine helte, har fulgt ham fra han startede i SBK.......

• #11   28. okt 2009 Haga skal nok give den gas igen næste år, så må vi se om marginalerne er på hans side.

Spies er jeg meget spændt på at se i MotoGP. Han er ikke bare endnu en kører der rykker fra Superbike til MotoGP. Han er en kører der har vundet Superbike VM det allerførste år han kørte i mesterskabet. 11 poles, mange på baner han har meget lidt eller ingen erfaring fra.

Hvis MotoGP stilen passer Spies og hans Yamaha bliver konkurrencedygtig tror jeg han bliver rigtig giftig.

Og til Kraben S: Stoner blev presset ret meget på Phillip Island og vandt alligevel, så jeg vil sige at Stoner er skræmmende hurtig når han ikke er syg. Det bliver godt til næste år!

• #13   28. okt 2009 Og iøvrigt blev Stoner Verdensmester første år han kørte på Ducatien......

• #15   28. okt 2009 Ja det ku være fedt hvis det var som i gamle dage...4-5 der lå og kæmpede til det sidste......

Kommentér på:
HAGA

Annonce