2.675 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

leje af garage til mc i århus. leje af garage til mc i århus.

hey mcg..

da det går lidt trægt med salget af min cbr ender det nok med jeg beholder den mens jeg skal læse ..

jeg flytter til århus i februar for at læse til maskinmester og kommer til at mangle et sted hvor jeg kan parkere og have den i fred.

så ville lige høre om der var nogen der evt. har en plads jeg kan leje eller en anden go ide ..

mvh lars n

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  leje af garage til mc i århus.
  • #1   18. okt 2009 Fedt. Skal du også begynde at læse til maskinmester i Århus til feburar?

Men jeg har vist hørt at nogen parker deres biler/motorcykler på selve skolen. Kan lige prøve at spørge min storebror ad, han går også på maskinmester skole.

Btw. Hvilken klasse skal du begynde i?

• #2   18. okt 2009 spørg ham her
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=10191

• #3   18. okt 2009 daniel : det lyder rigtig godt , det må du meget gerne . fedt . jamen jeg starter på den der halvårlige for at få karaktererne op i niveau til februar. og så på selved uddannelsen næste sommer. jeg har ikke fået noget at vide endnu om hvilken klasse .. starter du på selve uddannelsen der ?

alletiders , har lige smidt ham en besked...

mvh lars

• #4   18. okt 2009 Jeg skal starte på noget værkstedskole som tager 9 måneder og derefter skal jeg på 9 måneders praktik.

• #5   18. okt 2009 ok. jeg er uddannet mekaniker så den kan jeg springe over .. men vi skal da næsten ud at køre en tur til den tid..

• #6   18. okt 2009 Jep.

Jeg har også en Honda Cbr 600. Så jeg kan nok godt følge med smiley

• #7   18. okt 2009 alletiders .. smiley det skal nok blive godt .. håber bare jeg kan få det hele til at løbe rundt så jeg kan beholde cyklen

• #8   18. okt 2009 Det er muligt, at parkere nede på skolen, men der er også nogle som har lejet garager. Du kan prøve at melde dig ind i Århus-gruppen, og skrive et indlæg. Der er vidst lidt tomme pladser hist og her.

- Mads, som læser til maskinmester smiley

P.S. Daniel - har du købt bøger? Ellers har jeg nemlig et par stykker til salg smiley

• #9   18. okt 2009 alletiders smiley det vil jeg lige prøve ...

hvor langt er du så i uddannelsen ? og er du glad for det ..

syntes der er lang tid til februar , glæder mig til at komme igang..

mvh lars

• #10   18. okt 2009 Jeg er i fuld krig med 2. semester, og er rigtig glad for det - uddannelsen passer mig super godt. Jeg er dog lidt spændt på hvordan forholdene bliver på skolen, for der er godt nok kommet mange nye elever her i sommers, så kunne forestille mig at det bliver sværere at komme i laboratorierne fremover..

Hygge

• #11   18. okt 2009 det jo bare helt perfekt så smiley håber jeg det bliver det samme for mig ...

jep det squ vildt som elev antallet er steget .. men det der jo desværre ikke noget at gøre ved .

lars

• #12   18. okt 2009 Mads.
    Ellers tak.

Regner med at låne bøger af min storebror.

• #13   18. okt 2009 No offense, men ang. salget af din mc så tager du 95 af de lange for en 8 år gammel 600 F'er. En Fireblade i samme årgang kan købes billigere lige pt. Og vil man appelere til racerfolket, så kan Suzuki GSXR 750 i samme årgang fåes for under 80.000.

Hvis du vil af med den, så kunne det være en god ide at sætte prisen ned smiley

• #14   18. okt 2009 Og iøvrigt ang. din lakering, som du er i tvivl om, hvorvidt er original:

Det er den, ifølge (link fjernet) - der kan den i hvert fald findes inde.

• #15   18. okt 2009 jep.. ved godt det er højt nok mimimum 10 k for højt .. men er ikke så ivrig efter at sælge nu.. så ser lige det hele lidt an ..
    men en gsx-r 750 er jo en suzuki smiley

det var squ lækkert med det link .. så kan jeg da få ham der skrev i min annonce sat på plads smiley

takker ..

Kommentér på:
leje af garage til mc i århus.

Annonce