680 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Mitsubishi nær Hjardemål eftersøges!! Mitsubishi nær Hjardemål eftersøges!!

Grå Mitsubishi Galant 98-model, muligvis stationcar eftersøges efter at have most mig af vejen tidligere i dag.

Hændelse skete nordøst for Hjardemål på Klitvejen ca. kl. 15.15

Der kan læses mere her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=127778

Har allerede fået et hint om en der passer på beskrivelsen, som angiveligt holder til ved Thy Lejren, så har du mere/anden info, er jeg meget interesseret!

Man kunne jo være heldig.. smiley

På forhånd tak!

VH
Simon.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mitsubishi nær Hjardemål eftersøges!!
  • #1   17. okt 2009 godt der ikke skete dig noget :o)

men der kun det problem hvis der ingen ridser er i bilen eller skader så kan i intet gøre selv om i skulle finde den rigtige :o(

men man kan jo håbe at personen er ærlig og vil stå ved det men tvivler nu på det .. men ærligt er det

held og lykke smiley

• #2   17. okt 2009 Nej, kan jo kun håbe på det bedste.. smiley Der var i hvert fald 2 ud over mig, der så det, så vi kan jo passende tage en snak med vedkommende, såfremt jeg er heldig at finde ham/hende.

• #3   17. okt 2009 ja det rigtigt og håbe personen står ved men ellers er der intet at gøre

har en ven der har prøvet på knallert 2 gange med en billist der maste ham ind i kandtstenen så han væltede og kørte vidre og han nåede heller ikke at få nummerpladen og der var ingen andre som kunne se noget

han kørte på vejen inde ved kandten go mange gange er cykelstigen fyldt med glasskår :o(

• #5   17. okt 2009 Bare trist ferien slutter i morgen og jeg bor et godt stykke derfra.. smiley
    Men du har uden tvivl ret.. smiley

• #6   18. okt 2009 WILD BULL, det er da helt i orden han bryder loven så, når nu cykelstien var fyldt med glasskår... :-S

Selvfølgelig er det ikke i orden, at billisterne de presser ham ud i kantstenen. Men det er fandeme heller ikke i orden, at knallerter de kører på vejbanen, når der er en cykelsti som de skal køre på.
    Det er specielt blevet en plage efter, at der er begyndt at komme gul nummerplade på knallert 30. der går næsten ikke en dag, hvor jeg ikke ser en tosse på sådan en 30'er der vælter rundt ude på vejbanen, vel at mærket steder hvor der er masser af stier.

• #7   18. okt 2009 Peter he he og ja det kan jeg kun give dig ret i men vi får dem jo nok ikke til at bive inde på cykelstien,

men ja dem der køre på knallert gør det jo også farligere for MCér da de ikke kan når de nu køre på gaden fatte ligesom dem på 45 scooter ligger sig helt inde til kandten det gør det jo farligere for mcér da nogle billister ikke kan forstå hvorfor mc ligger og fylder hele vejbanen

Kommentér på:
Mitsubishi nær Hjardemål eftersøges!!

Annonce