680 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Mitsubishi nær Hjardemål eftersøges!! Mitsubishi nær Hjardemål eftersøges!!
Grå Mitsubishi Galant 98-model, muligvis stationcar eftersøges efter at have most mig af vejen tidligere i dag.
Hændelse skete nordøst for Hjardemål på Klitvejen ca. kl. 15.15
Der kan læses mere her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=127778
Har allerede fået et hint om en der passer på beskrivelsen, som angiveligt holder til ved Thy Lejren, så har du mere/anden info, er jeg meget interesseret!
Man kunne jo være heldig..
På forhånd tak!
VH
Simon.
0 synes godt om
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 58
men der kun det problem hvis der ingen ridser er i bilen eller skader så kan i intet gøre selv om i skulle finde den rigtige :o(
men man kan jo håbe at personen er ærlig og vil stå ved det men tvivler nu på det .. men ærligt er det
held og lykke
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.015
jul 2009
har en ven der har prøvet på knallert 2 gange med en billist der maste ham ind i kandtstenen så han væltede og kørte vidre og han nåede heller ikke at få nummerpladen og der var ingen andre som kunne se noget
han kørte på vejen inde ved kandten go mange gange er cykelstigen fyldt med glasskår :o(
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.015
Men du har uden tvivl ret..
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.273
Selvfølgelig er det ikke i orden, at billisterne de presser ham ud i kantstenen. Men det er fandeme heller ikke i orden, at knallerter de kører på vejbanen, når der er en cykelsti som de skal køre på.
Det er specielt blevet en plage efter, at der er begyndt at komme gul nummerplade på knallert 30. der går næsten ikke en dag, hvor jeg ikke ser en tosse på sådan en 30'er der vælter rundt ude på vejbanen, vel at mærket steder hvor der er masser af stier.
jul 2009
men ja dem der køre på knallert gør det jo også farligere for MCér da de ikke kan når de nu køre på gaden fatte ligesom dem på 45 scooter ligger sig helt inde til kandten det gør det jo farligere for mcér da nogle billister ikke kan forstå hvorfor mc ligger og fylder hele vejbanen
Mitsubishi nær Hjardemål eftersøges!!