Race ctr. touring støvler samt rygbesk {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg overvejer at købe MC-støvler samt rygbeskytter. Jeg har søgt tidligere emner igennem og jeg er kommet frem til, at mht. rygbeskyttere er I temmeligt begejstrerede (med enkelte undtagelser) for Dainese Wave samt Halvarsson. Hvilken en det bliver kan jeg ikke finde ud af før jeg prøver dem. Nogle der kender nogle forhandlere i Nord-/Midtjylland af disse mærker?
Med hensyn til støvler er jeg umiddelbart ret begejstret for SIDI B2. Nogle der har erfaringer med disse? Og hvad er egentligt forskellen mellem en race og en touringstøvle? Jeg regner ikke med de helt store gåture men det skal heller ikke være sådan, at man ikke kan bevæge sig 3 meter væk fra motorcyklen før man får krampe i foden. Her vil jeg også gerne høre, om I er bekendt med nogle forhandlere i Nord-/midtjylland af SIDI?
Ellers bare tak for en kanon side, hvor man virkeligt lærer mange brugbare ting som newbie...og ja jeg har en MC men den er ikke oprettet endnu fordi vejret ikke har været til gode billeder.
Hilsen Thomas
aug 2005
Følger: 69 Følgere: 55 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.702
hvis du slet ingen støvler har har jeg et par brugt prexport der er helt okay der er meget billige. det er størrelse 43-44.
bare en ide. 200-300 ,-
kenneth
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 598
Prøv Leo Mortensen MC i Glusted. Gode priser. og der er støvler og rygbeskytter.
Mvh triko
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 634
Triko S: Det vil jeg lige prøve, tak
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 634
apr 2005
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 63
"Jeg bruger str. 44 i Nike sko. Mine Sidi er 43"
Race ctr. touring støvler samt rygbesk