Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP..!!! HONDA CBR 1000 RR FIREBLADE
  • Veli T
    Veli T Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #1   12. okt 2009 Hejsa... Tak for hjælpen men kan i ikke give mig nogle ca priser i stedet.. HAr ikke så meget forstand på mc'er... :)..

• Veli T
    Veli T Tilmeldt:
    okt 2009

#2   12. okt 2009 Og forresten.. Jeg tænker på prisen her i DK uden afgift..

• #3   12. okt 2009 hvis du ikke har forstand,må man håbe du har talenter på mc`er smiley
    .
    ca pris 50+100=150k

• Veli T
    Veli T Tilmeldt:
    okt 2009

#4   12. okt 2009 Heheh det må vi se om jeg har når jeg lige får en .. :D...

• #5   12. okt 2009 Under alle omstændigheder skal vi så gå ind og se efter prisen for dig de samme steder hvis vi skal give dig priserne.
    Derfor er det vist nemmere at du selv gør det.

• #6   12. okt 2009 Nej, vi andre kan ikke give dig prisen, for du fortæller ikke noget om hvilken årgang det skal være. Desuden er det lettest du selv kigger på de sider der er givet. Så får du det korrekte svar.

• #7   12. okt 2009 Veli >> Jeg spørger bare af ren nysgerrighed - har du nogen MC-erfaring og hvor gammel er du?

Det kunne være at vi lidt mere erfarne gutter kunne komme med nogle gode råd på vejen ift. økonomi, forsikring og erfaring ved sådan en maskine. Så fortæl os evt. lidt mere om dig og hvad du gerne vil hvis du rigtigt vil have noget ud af at spørge herinde...

Så skal JEG da nok love at lade være med at være gammel-klog smiley

• #8   12. okt 2009 Inden du importerer noget som helst, så vær sikker på, at det kan betale sig. Som markedet er lige nu (dvs. presset i bund), så bliver det med visse modeller dyrere at importere end at købe i dk.

• #9   12. okt 2009 Nu er det jo sådan, at brugtmarkedet også er faldet i udlandet... Så om ikke andet. kan man få en importeret MC på gaden for samme pris som en købt i DK, og hvis man ikke synes det er besværligt selv at importere, betyder det jo at man har langt større marked at vælge ud fra.

• #10   12. okt 2009 Vil du have en pris, så kan du købe min for 350.000,- med eller uden afgift!!!

:o)

Kommentér på:
HJÆLP..!!! HONDA CBR 1000 RR FIREBLADE

Annonce