{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Ang salg af dele {{forumTopicSubject}}

Jeg har for nylig købt mig en motorcykel. Det vil sige jeg har købt alt til en cykel men mangler et stel... Men har fundet ud af nu at jeg ikke orker at skulle lave den.. Eller også er det fordi jeg muligvis ikke kan finde ud af det.. Men i det store hele ville jeg høre hvad man kan forlange for at sælge tingene igen.. Jeg har givet ca 8500 EURO for det.. Hvad kan man sælge sådan noget for herhjemme???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang salg af dele
  • #1   8. okt 2009 undskyld glemte lige at skrive at det er en 08/09 årgang og det er en Suzuki GSXR 750. Den har kørt lige ved de 4000 KM

• #2   8. okt 2009 Synes du selv du har gjort en god handel?
    Her et eks. på pris for en hel MC fra mobile.de

Suzuki GSX-R 750 GSXR K8 Inspektion + Reifen neu
    Motorrad, Sportler/Supersportler
    55599 Gau-Bickelheim
    Katalysator, Elektrostarter, Scheckheftgepflegt Fahrzeug parken
    EZ 03/2008 5.900 km 7.599 EUR

Der er mange cykler til salg til 8000 - 8500 EUR

Jeg tror desværre det er lige rigelig du har punget ud for de stumper.
    Specielt i disse tider !

Er der en troværdig købskvittering på stumperne?

• #3   8. okt 2009 63378.55kr lyder sku lidt dyrt for en bunke dele uden stel !!!!! tror sku du kommer til at tabe en del ved salg .værdi 30000kr samlet. du skal nok prøve at sælge det del for del så du får mere ud af det.

• #4   8. okt 2009 Jeg er enig med de andre du har givet for meget for delene fra starten, hvis du skal gøre dig forhåbning om af få pengene hjem igen skal du nok forsøge at sælge delene enketltvis på f.eks. E-bay

Er det kun mig det syntes at det virker suspekt at have en hel cykel uden stel til salg? Lugter det ikke af en stjålet cykel der er skrællet?

• #5   8. okt 2009 Lyder sgu' mere som dele fra en skraldet cykel??

• #6   8. okt 2009 En komplet (med stel) tilsvarende MC koster 7-8.000€ i Tyskland
    Så enten har du skrevet forkert med de 8.500€ eller også er du blevet taget i røven...
    Hvis du sælger det del for del, så kan du måske komme op på 30-35.000,- når alt er solgt, sælger du det samlet, så ca. 20.000,- hvis du finder en køber.

• #7   8. okt 2009 Hej Michael H,

Jeg er sq ked af at måtte give de andre ret, det er lige lovligt mange penge du der har punget ud for en cykel uden stel. Så sælger har taget røven på dig uanset om stumperne er fra en skrallet cykel eller je.

Mit bedste tips ville være at rengøre alle delene så de tager sig godt ud på foto og så fotografere hver enkelt del og læg det på ebay.de/co.uk. Det er nok sådan du får den bedste pris.

Held og lykke,

Mvh
    Bo

• #8   9. okt 2009 til søren og lars... Nu forholder det sig sådan at jeg har kvitering på alle delene som både er købt i usa, tyskland, england og sverige.. Hvis delene er fra skrallet cykeler så må i meget gerne finde cyklen/cyklerne til mig. Det kan godt være du/i har behov for at gøre det mod andre eller også har i ingen respekt for andres ting siden i kan sidde og beskyld folk for sådan noget.
    Jeg stiller 1 simpelt spørgsmål og i maler straks fanden på væggen. "Tænk før i taler"
    Der er kviteringer på alle de dele jeg har købt... Både fra private og forhandler. motor er købt fra en skadet cykel. kåben er i orginal embalage endnu. speedometeret og tænding er også i orginalt embalage. det er fodhviler og alle de små ting som ikke er i orginalt embalage. og nej har ingen grund til at stjæle for har selv fået min BUSA stjålet og som stadig står hos Bellahøj´s vartægt indtil de har fundet ud af hvor svinet har værksted henne. og lige meget hvad i siger så giver det ingen grund til at jeg skulle gå ud og stjæle fra andre...

MVH

Michael

• #9   9. okt 2009 men helt ærlig hvor dum er man hvis man køber dele alene uden et stel , når man kan få en hel cykel er billigere.... du virker jo ikke som en net-mongol... eller er der mere til den historie??? specieldele????

• #10   9. okt 2009 Michael, du skal ikke tage det personligt. Det er desværre bare meget almindeligt at når en cykel bliver stjålet så bliver alle delene skraldet og solgt. Det eneste som ikke kan sælges er stellet, for der er jo et stelnummer som kan spores.
    Derfor lød det mistænkeligt at du lige netop havde alle dele til den samme cykel, men ikke noget stel.
    Jeg fik den samme tanke da jeg læste dit første indlæg...

• #11   11. okt 2009 J1 muligvis og set fra den lyse side har jeg betalt mine ting og skal ikke ud og låne til en cykel som visse andre skal for at komme ud og køre ikke J1. Men har også snart brugt 2 år på at samle delene sammen og stadig selvom om min BUSA er hos politiet og har været stjålet i 10 måneder inden jeg selv fandt frem til ham der havde stjålet den køber jeg også dele til den.. Min BUSA var jeg igang med at ombygge inden den blev stjålet og mange af tingene havde jeg købt fra USA af for at gøre den speciel og en 1´er herhjemme. og det sammen er jeg igang med at gøre med 750´eren... Jeg kan godt lide anderledes ting og gøre meget ud af at ingen andre har noget mangen til eller ihvertilfald delene.

Martin: Tager det heller ikke så tungt for har stadig mit på det rene og ja min egen tanke var også inden jeg skrev indlægget at folk nok får den opfattelse af det er fra en skrallet cykel. I den motor jeg har købt og i de fleste nyere maskiner man køber i dag er der GPS sender et eller andet sted på cyklen eller i selve motoren. Men mange tak martin...

MVH

Michael

Kommentér på:
Ang salg af dele

Annonce