928 visninger
|
Oprettet:
Ang salg af dele {{forumTopicSubject}}
Jeg har for nylig købt mig en motorcykel. Det vil sige jeg har købt alt til en cykel men mangler et stel... Men har fundet ud af nu at jeg ikke orker at skulle lave den.. Eller også er det fordi jeg muligvis ikke kan finde ud af det.. Men i det store hele ville jeg høre hvad man kan forlange for at sælge tingene igen.. Jeg har givet ca 8500 EURO for det.. Hvad kan man sælge sådan noget for herhjemme???
jul 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 25
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.856
Her et eks. på pris for en hel MC fra mobile.de
Suzuki GSX-R 750 GSXR K8 Inspektion + Reifen neu
Motorrad, Sportler/Supersportler
55599 Gau-Bickelheim
Katalysator, Elektrostarter, Scheckheftgepflegt Fahrzeug parken
EZ 03/2008 5.900 km 7.599 EUR
Der er mange cykler til salg til 8000 - 8500 EUR
Jeg tror desværre det er lige rigelig du har punget ud for de stumper.
Specielt i disse tider !
Er der en troværdig købskvittering på stumperne?
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 57 Svar: 812
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 271
Er det kun mig det syntes at det virker suspekt at have en hel cykel uden stel til salg? Lugter det ikke af en stjålet cykel der er skrællet?
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.174
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
Så enten har du skrevet forkert med de 8.500€ eller også er du blevet taget i røven...
Hvis du sælger det del for del, så kan du måske komme op på 30-35.000,- når alt er solgt, sælger du det samlet, så ca. 20.000,- hvis du finder en køber.
okt 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 168
Jeg er sq ked af at måtte give de andre ret, det er lige lovligt mange penge du der har punget ud for en cykel uden stel. Så sælger har taget røven på dig uanset om stumperne er fra en skrallet cykel eller je.
Mit bedste tips ville være at rengøre alle delene så de tager sig godt ud på foto og så fotografere hver enkelt del og læg det på ebay.de/co.uk. Det er nok sådan du får den bedste pris.
Held og lykke,
Mvh
Bo
jul 2006
Jeg stiller 1 simpelt spørgsmål og i maler straks fanden på væggen. "Tænk før i taler"
Der er kviteringer på alle de dele jeg har købt... Både fra private og forhandler. motor er købt fra en skadet cykel. kåben er i orginal embalage endnu. speedometeret og tænding er også i orginalt embalage. det er fodhviler og alle de små ting som ikke er i orginalt embalage. og nej har ingen grund til at stjæle for har selv fået min BUSA stjålet og som stadig står hos Bellahøj´s vartægt indtil de har fundet ud af hvor svinet har værksted henne. og lige meget hvad i siger så giver det ingen grund til at jeg skulle gå ud og stjæle fra andre...
MVH
Michael
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.907
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 73 Svar: 1.152
Derfor lød det mistænkeligt at du lige netop havde alle dele til den samme cykel, men ikke noget stel.
Jeg fik den samme tanke da jeg læste dit første indlæg...
jul 2006
Martin: Tager det heller ikke så tungt for har stadig mit på det rene og ja min egen tanke var også inden jeg skrev indlægget at folk nok får den opfattelse af det er fra en skrallet cykel. I den motor jeg har købt og i de fleste nyere maskiner man køber i dag er der GPS sender et eller andet sted på cyklen eller i selve motoren. Men mange tak martin...
MVH
Michael
Ang salg af dele