798 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Suzuki GSX R 400 Suzuki GSX R 400

Jeg er ved at købe en sådan cykel fra 91, ville bare høre om der er nogle der har mc-revyen fra 91 som evt vil scanne siden ind om denne cykel og sende til anders@12daily.dk, eller måske der er nogle der allerede har den på sin profil?
- Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki GSX R 400
  • #1   8. mar 2006 Den skulle være på vej nu smiley

• #2   8. mar 2006 Mange tak...

Puha, den var da noget tørstig kun 11 km/l og skal krøe en del til og fra arbejde, det bliver dyrt, heh men sjovt smiley

også utrolig at nyprisen ikke var højere når brugt prisen er så høj nu, bliver spændende at se hvor mange flere år den kan blive ved med at være så attraktiv og stadig holde prisen så vildt, trods en del km'er..kan da være man kan køre en sasson gratis hvis man er heldig!

• #3   8. mar 2006 det med de 11 km/l kan du ikke regne med min køre aldrig under 17,5 km/l så det tror jeg ikke at du skal være nervøs for!!

• #4   8. mar 2006 Min Gsxr400 ny model kørte ca 12, men var vist osse lidt slidt i karbunaderne smiley
    desuden brugte den en del olie, pas ihvertfald en hjemmemarkeds model kan blive et dyrt bekendskab, og ende med mange timer på værksted... hvis man får fat i en der ikk er helt reel...

• #5   8. mar 2006 Min kører omkring 12km/literen også... Men den for også gas smiley Som Carsten siger, så hold øje med hvor meget olie den suger i sig! Min bruger en del efter jeg har skiftet motor.
    Men skriv endelig hvis du vil ha hjælp med noget smiley

~Nordskov

• #6   8. mar 2006 jeg kan ikke forstå at i ikke køre længere på literen. men kommer bare ikke under 17,5 lige meget hvor meget tæsk den får. men det kan jo være det ændre sig efter jeg har fået den inddysset til den nye potte.

Kommentér på:
Suzuki GSX R 400

Annonce