Lidt for spændende til mig.. Lidt for spændende til mig..
OK, jeg har så bokset med at få sat nogen effekt modstande på min MC sådan at blinklyset ikke blinker for hurtigt...
Det lykkedes så i den ene side og her til aften fik jeg laver det i begge sider og loddet og isoleret og alt det der. Det hele spillede bare og jeg satte kåberne på efter lige at have tjekket at de blinkede korrekt.
Efter montering af kåber tænker jeg så...hmmm skal da lige se dem når cyklen er tændt.. (Når den ikke har motoren startet er det kun 3 dioder ud af de 12 i de forreste blinklys der blinker. Motoren skal startes for at alle dioder blinker).
Så glad som jeg er prøver jeg at tænde den.........den tænder ikke...fuck fuck fuck....tænke tænke tænke....hvorfor vil den ikke.
Jeg tænker at der vist er noget med en kontakt når støttebenet er slået ud så jeg sætter mig op og tager støttebenet væk...den starter stadig ikke...
Alle lamper i displayet lyser......fuck fuck...tankerne stryger igennem mit hoved om at jeg måske har lavet et eller andet hejs med nogen ledninger...men forstår det ikke...for de blinker jo fint.......
Pyha....den startede til sidst....er der nogen der kan gætte hvad der var galt....det tog mig godt ½ time at finde ud af hvad det var og få det udbedret....
Så kom med jeres bud....
Og god aften til alle...
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 736
nov 2006
Følger: 4 Følgere: 9 Emner: 48 Svar: 133
Ja det var dødemandsknappen......Hold kæft...havde nok håbet i ville være længere tid om at regne den ud....det tog mig ½ time..
Måske det er anderledes når man selv står med bankende hjerte....
Nej...jeg må nok bare indse at jeg er lige så grøn som jeg troede....godt jeg ikke er mekaniker...og det må hermed være et vink med en vognstang om at køre den til et værksted når der er det mindste...for guds skyld..prøv ikke selv at lave det....eventuelt vil jeg overveje at køre den på værksted når der skal benzin på...
Men jo..korrekt...det var den der skide røde knap...
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 736
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 41 Svar: 676
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 64 Svar: 602
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 283
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 17 Svar: 331
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.814
nov 2006
Følger: 4 Følgere: 9 Emner: 48 Svar: 133
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 276
jun 2007
Følger: 30 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 370
Det er jo ikke sådan at bare fordi man falder eller vælter, griber ud efter knappen for at slukke inden den ligger helt ned vel!!!
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.773
Lidt for spændende til mig..