{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Søger netbutikker med forskellige dele {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg kunne godt tænke mig at kigge på nogle støddæmpere og evt. en sjov udstødning til min gamle 250 GSX. Er der nogen herinde der kan linke til danske sider, der sælger sådan noget halløj? - jeg ved der er en masse "små butikker" der har hjemmesider med dele til motorcykler, men jeg kan dem jo ikke lige, desværre (:

Mvh. David

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger netbutikker med forskellige dele
  • #1   24. sep 2009 Her kan du finde en masse dele til din motorcykel. Men en sjov udstødning skal du nok finde et andet sted.

http://www.atmcteknik.dk/reservedele/index.php?usersel=55868

• #2   25. sep 2009 atmcteknik har masser af ting på lager, de er rimelig hurtige til at sende, men vil dog lige fortælle om mine oplevelser med dem.

bestilte reservedele til min cykel, bla. pakning til mine karburator inklusiv flyder nål, da jeg fik dem passede de ikke, skrev tilbage til dem, fik svar efter 3-4 dage, at desværre var det en fejl de var kommet under den del, de havde ikke nogen der passede til min cykel, skrev tilbage at så kunne jeg vel bare sende dem tilbage og få pengene retur, hvilket jeg fik svar tilbage om var ok.
    Sendte pakningerne tilbage, sammen med et brev med mine bank info, har aldrig set en krone, og da jeg skrev til dem gik der igen flere dage før der kom et svar, og svaret var at de behandlede retur vare 1 gang om måneden, har stadig ikke set en krone, og det er over 2 måneder siden, så regner med ikke at se nogen, og gider ikke sætte himel og hav i bevægelse for et par hundrede kroner, ligger bare fremover mine indkøb andre steder.

• #3   25. sep 2009 tak - andre sider? har f.eks. set et sted med udstødningspotter, der sku ligge på fyn engang (:?

og det lyder ikke helt godt, johnny.. men tak for input'et (:

• #4   25. sep 2009 tja da jeg bestilte et speedometer kabel til min gn 250 fra atmcteknik kom det inden for 1-2 dage ca. og der gik det fint har ingen dårlige erfaringer med dem.

Kommentér på:
Søger netbutikker med forskellige dele

Annonce