950 visninger
|
Oprettet:
David (9381 - kaffe og kage er dejligt)
19. mar 2009 Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 283
19. mar 2009 Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 283
Søger netbutikker med forskellige dele {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg kunne godt tænke mig at kigge på nogle støddæmpere og evt. en sjov udstødning til min gamle 250 GSX. Er der nogen herinde der kan linke til danske sider, der sælger sådan noget halløj? - jeg ved der er en masse "små butikker" der har hjemmesider med dele til motorcykler, men jeg kan dem jo ikke lige, desværre (:
Mvh. David
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 811
http://www.atmcteknik.dk/reservedele/index.php?usersel=55868
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 5 Emner: 4 Svar: 141
bestilte reservedele til min cykel, bla. pakning til mine karburator inklusiv flyder nål, da jeg fik dem passede de ikke, skrev tilbage til dem, fik svar efter 3-4 dage, at desværre var det en fejl de var kommet under den del, de havde ikke nogen der passede til min cykel, skrev tilbage at så kunne jeg vel bare sende dem tilbage og få pengene retur, hvilket jeg fik svar tilbage om var ok.
Sendte pakningerne tilbage, sammen med et brev med mine bank info, har aldrig set en krone, og da jeg skrev til dem gik der igen flere dage før der kom et svar, og svaret var at de behandlede retur vare 1 gang om måneden, har stadig ikke set en krone, og det er over 2 måneder siden, så regner med ikke at se nogen, og gider ikke sætte himel og hav i bevægelse for et par hundrede kroner, ligger bare fremover mine indkøb andre steder.
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 283
og det lyder ikke helt godt, johnny.. men tak for input'et (:
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.310
Søger netbutikker med forskellige dele