{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Afgifter??"
Afgifter
Hej Alle Når skat skriver( Netto afgiftspligtig værdi nedskrevet til 40 procent *) hvad nøjagtig mener man med det ? Er det 40 % af nypris eller nypris uden afgift ? Og hvor kan man finde priser ud...
Hej Alle Når skat skriver( Netto afgiftspligtig værdi nedskrevet til 40 procent *) hvad nøjagtig mener man med det ? Er det 40 % af nypris eller nypris uden afgift ? Og hvor kan man finde priser ud...
Skrevet af: Mons - 31. okt 2018
Afgifter
Hey ville bare høre om der var nogen der kunne gøre mig klogere på afgifter.. hvis jeg har en suzuki gsxr 600 hvad ville jeg så skulle betale af afgifter om året ? hjemmesider til udregning er også...
Hey ville bare høre om der var nogen der kunne gøre mig klogere på afgifter.. hvis jeg har en suzuki gsxr 600 hvad ville jeg så skulle betale af afgifter om året ? hjemmesider til udregning er også...
Skrevet af: Mads N - 3. okt 2008
Spar penge på din forsikring
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 136
Hvis han har fast bopæl i danmark skal han betale samme afgift for pladen som andre. Har han fast adresse i Frankrig og max opholder sig 180 dage om året i Danmark må han kører på franske plader. (der er så lige nogen regler om det max må være 90 dage i streg etc) Mvh Mikael
nov 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 219
Afgifter??