{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Erik (Vestegnen)
Erik (Vestegnen)
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 219

Så er det beregnet {{forumTopicSubject}}

Vedr.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=124826
17,5 km/l, hvilket er ganske fint da jeg kører med en "frisk" stil, så ved kone kørsel skulle 20 km/l være inden for rækkevidde...

PS jeg er i fohandlinger med min gamle kommune om at få skole pengene igen, når jeg nu ikke kan lave almen købmandsregning....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er det beregnet
  • #1   16. sep 2009 Kender nu en der kører 20-24km/l på sin ER6, så der er mmeget at hente endnu hvis du kører alm landevejskørsel.

• #2   16. sep 2009 Jeg trækker 20 - 22 på min blade når det er alm kørsel til og fra arbejde uden problemer...og syntes ikke jeg kører specielt "kone" agtig smiley
    Dog fylder jeg den også kun med shell V-Power som giver mig 2km ekstra.

Og ja ja ja, har læst diverse indlæg om benzin og test der har været om at de forskellige varianter ikke skulle betyde noget men v-power gør 2 ting for min cykel.
    1. Den kører bedre og trækker mere jævnt
    2. Den kører længere!

• #3   16. sep 2009 Rigtigt Kristian - for på vores sommertur til Assen tankede jeg ( syd for grænsen ) kun Shell 100 oktan. Resultat; den trak bedre og kørte ca. 18 km/l til trods for at vi vred øret når der var plads til det.

Tanker også kun Dynamic eller V Power herhjemme, og så meget dyrere er det sgu heller ikke i løbet af en mc-sæson.

Kommentér på:
Så er det beregnet

Annonce