{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køreegenskaber Suzuk Intruder/Marauder
  • #1   15. sep 2009 Kan du ikke skrive mere specifik hvad du vil vide ?

    Hvordan den drejer? Hvordan den bremser? Hvordan man sidder?


  • #2   15. sep 2009 Jeg har kun prøvet marauderen, men den var jeg ikke imponeret af. Synes ikke dens køreegenskaber var ret gode.

  • #3   15. sep 2009 prøv at montere hjul på en havelåge så har du en ide om køreenskaberne smiley

  • #4   15. sep 2009 Hva ligger du vægt på? Har selv kørt Marauder, og var rigtig tilfreds med den. Men det skal jo også siges at Marauderen er væsentligt billigere.

  • #5   15. sep 2009 Jeg lånte en maruader en sæson, og synes egentlig den kørte godt nok, men jeg fik vanvittigt ondt i røven efter en halvtimes kørsel, så hvis jeg skulle have en ville det kræve ekstra udgift på sæde og fremflytter eller lign.

  • #6   15. sep 2009 Marauderen er mere traditionel i sine køreegenskaber end nogen VS model. Den har lidt andre vinkler end de andre, og en mere moderne forgaffel, så en del mener den styrer bedre.

    Det er jeg ikke så enig i, VS-erne er anderledes, men de kan snildt styre, når man lige vænner sig til dem.

    Marauderen har kæde, de andre kardan - efter min mening et klokkeklart plus til VS-erne.

    VS-erne er såkaldt easy-riderstil, mes Marauder læner sig op ad fat-boy stilen, så der er noget forskel på dem visuelt. Marauderen har meget plast, VS-erne nærmest ingen.

    Fælles for dem alle er, at de efter min mening skal have en anden saddel, hvis man skal køre mere end en time af gangen.

    Lyd er to alen ud af et stykke. De er begge temmelig neutrale, hvis man ikke gør noget ved dem.

    Marauderen har faktisk fodhvilerne temmelig langt fremme, mens de fleste foretrækker fremrykkere til VS-modellerne.

    Selv bruder jeg mig ikke så meget om marauderen - men smag er jo svær at diskutere


  • #7   15. sep 2009 jamen der er heller ikke meget forskel på at give omkring 40 k for en VS800 og 85K for en V-max Vel?
    Og det er da også lige meget hvad man har givet , hvis man finder ud af at det ikke lige er fedt at køre mc.

    Bortset fra det , er det rigtigt at de fleste sæder trænger heftigt til en udskiftning fra fabriks til special


  • #8   15. sep 2009 Er køreegenskaber ikke ekstraudstyr på sådan en model??? hehe smiley Sorry... Kunne ikk lade være...

  • #9   15. sep 2009 Jacob:

    Jeg tror man skal se i øjnene, at er man cruiserinteresseret, så er det ikke nødvendigvis perfekt styring og superhyper bremsning, der er vigtigt. Så er det en stil, og en anden anvendelse, der tæller, og helt specielt det at kunne drysse fra 50 kmt op til 140 uden at skulle røre rundt i en skålfuld tandhjul med en pedal.

    Handlede det bare om køreegenskaber, så kørte vi alle VFR!


  • #10   15. sep 2009 knud nemlig. (så er vi tilbage i den gamle traver med at jeg giver dig ret hele tiden) jeg syntes lidt at det sjove ved at kører cruiser er at man skal slås lidt med den.
    40->150 knud : )


  • #11   15. sep 2009 Tak Knud, kanon god at høre din erfaring, tror nok jeg hælder til VS-erne, lidt skidt med det dårlige sæde, men så er det, om jeg skal tage den på 800 eller den på 1400, jeg nybegynder af ældre generation, så måske 800 er nok hvis den har et godt bundtræk, jeg bruger max 70.000 kr på dette legetøj nu, så må vi se hvad det bliver til

  • #12   15. sep 2009 Hans H

    Vær opmærksom på, at der er nærmest ikke mærkbar forskel fra 700-750-800 CC. OK, sætter man to på en 700, kan det knibe lidt.

    Ydermere - en 700/750 fra 88 eller før er næsten alt pænere i chromen end en hvilken som helst 800, der er nyere.

    88 var sidste årgang, hvor man stadig lagde kobber under chromen, så den sidder rigtig godt fast!. Det kan gøre en del for din pengepung:-)


  • #13   15. sep 2009 .... så kunne du nok få råd til et godt mustang eller corbin sæde:-)

  • #14   15. sep 2009 Er de gode chromen også gældende for 1400 cc modellen fra 88´ ?

Kommentér på:
Køreegenskaber Suzuk Intruder/Marauder

Annonce