4.976 visninger
|
Oprettet:
Køreegenskaber Suzuk Intruder/Marauder {{forumTopicSubject}}
Jeg skal til at købe mig en Suzuki 800/1400 Intruder eller en 800 Marauder.
Er der nogen der kan fortælle mig hvad det beste valg er her.
Hvem af disse har den beste køreegenskaber og beste lyd?
jeg er fuldstændig grøn på det her område
maj 2007
Følger: 41 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 169 Svar: 1.184
Hvordan den drejer? Hvordan den bremser? Hvordan man sidder?
jul 2006
Følger: 36 Følgere: 39 MC-er: 4 Emner: 266 Svar: 1.741
jan 2005
Følger: 63 Følgere: 62 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 233
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 55
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 103
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Det er jeg ikke så enig i, VS-erne er anderledes, men de kan snildt styre, når man lige vænner sig til dem.
Marauderen har kæde, de andre kardan - efter min mening et klokkeklart plus til VS-erne.
VS-erne er såkaldt easy-riderstil, mes Marauder læner sig op ad fat-boy stilen, så der er noget forskel på dem visuelt. Marauderen har meget plast, VS-erne nærmest ingen.
Fælles for dem alle er, at de efter min mening skal have en anden saddel, hvis man skal køre mere end en time af gangen.
Lyd er to alen ud af et stykke. De er begge temmelig neutrale, hvis man ikke gør noget ved dem.
Marauderen har faktisk fodhvilerne temmelig langt fremme, mens de fleste foretrækker fremrykkere til VS-modellerne.
Selv bruder jeg mig ikke så meget om marauderen - men smag er jo svær at diskutere
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 18 Svar: 499
Og det er da også lige meget hvad man har givet , hvis man finder ud af at det ikke lige er fedt at køre mc.
Bortset fra det , er det rigtigt at de fleste sæder trænger heftigt til en udskiftning fra fabriks til special
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 46 Svar: 637
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Jeg tror man skal se i øjnene, at er man cruiserinteresseret, så er det ikke nødvendigvis perfekt styring og superhyper bremsning, der er vigtigt. Så er det en stil, og en anden anvendelse, der tæller, og helt specielt det at kunne drysse fra 50 kmt op til 140 uden at skulle røre rundt i en skålfuld tandhjul med en pedal.
Handlede det bare om køreegenskaber, så kørte vi alle VFR!
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.424
40->150 knud : )
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 32
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Vær opmærksom på, at der er nærmest ikke mærkbar forskel fra 700-750-800 CC. OK, sætter man to på en 700, kan det knibe lidt.
Ydermere - en 700/750 fra 88 eller før er næsten alt pænere i chromen end en hvilken som helst 800, der er nyere.
88 var sidste årgang, hvor man stadig lagde kobber under chromen, så den sidder rigtig godt fast!. Det kan gøre en del for din pengepung:-)
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 32
Køreegenskaber Suzuk Intruder/Marauder