{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Farve kode på Kawa {{forumTopicSubject}}

Skal i løbet af vinteren igang med at renovere en ældre Kawasaki Z1000 R Eddie Lawson Replica fra 1983 og den skal males op i den originale gift grønne Kawa farve og nu har min maler ringet og sagt at han har tid nu til at male den, så det var jo supert men. Jeg mangler en farve kode eller nr på denne som jeg kan give ham, har søgt en del på nettet og kan kun finde ud af at farve hedder Lime Green ifølge gamle salgskataloger, men intet nr på den desværre.

Er der nogle her på forummet som har fået sådan en ældre sag lakket op og har et nr. på farven, så ville jeg blive super glad hvis du/ i kan hjælpe mig med det, så min maler kan komme igang.

Hvis i samtidigt ved hvor man få et nyt kåbeglas til den org. styrkåbe, så vil det være helt godt, da det jeg har står til en udskiftning når nu resten skal være perfekt, har hørt en Kawasaki forhandler, men der var ingen hjælp at hente.

Håber der er lidt hjælp at hente herinde og giver gladelig en svingning pilsnere som tak for hjælpen, når vi kommer til træf i næste års sæson.

Mvh. Brian
Tlf 24809867

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farve kode på Kawa
Kommentér på:
Farve kode på Kawa

Annonce