{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kawa ZX7R
  • #1   8. sep 2009 glemte at spørge er ZX7R ikke for stor til mig hvis jeg kun er 177 cm høj

• #2   8. sep 2009 Nope, den er fin til dig.

Ulemper: vægten, den er tung at manøvrere rundt med når du står med den. Kørestillingen er ret sportspræget og den er ikke behagelig ved lav fart eller i bebygget område.

Plusser: Fed motor og som regel også god gearkasse.

• #3   9. sep 2009 Den er ikke få stor til dig

Minuser,,,,,, ja hmmm måske nej ikke hmmmm

Den er meget top tung efter min mening,, køre stilling hvis du skal køre mere en 2 timer i by af gangen ville jeg vælge en anden evt. en 9er eller en 6er
    De har en svaghed støg fra knastkæde

Ellers er det en FED maskine køb køb

• #5   9. sep 2009 Det er begge 2 rigtig gode maskiner, med stærke motore men så tunge er de heller ikke de svinger fra 190kg tør (zxr 750K) til 203kg tør (zx7r)
    Hvis du går efter en gammel zxr skal du købe en zxr 750 J,K,L eller en M.

MVH Simon J

• #6   9. sep 2009 zx7r er modsat zxr modelerne "færdig udviklet " og med det mener jeg at den er mere helstøbt. motor affjedering bremser osv hamonere rigtigt godt sammen. de første zxr modeller var enten for hårde i affjederingen eller havde sløve motore .zx7r modelen har det hele. det er derfor kawasaki ikke opdaterede andet på den end farveskemaet fra 1996-2002 den var så færdig den ku blive .så det eneste man ku gøre derfra var at udvikle en ny model.og som nævnt forenden er mega stabil og har kanon feedback der giver piloten selvtilid. jeg havde min i 5 år og savner den sku ..specielt pga lyden fra ramair indtagene og looket. den slog aldrig en skid forkert.en meget anbefalelses værdig mc . tung ja men det forsvinder når den først triller derudafsamtidigt med at smilet kommer frem...

• #7   9. sep 2009 TT: He he "færdigudviklet" tja det er jo som man ser det, har også læst indlæg fra en mand som har haft begge maskiner på samme tid og har ændret (som du selv siger) afjedringen i bag samt monteret 6 stemplet kalibre.
    Efter den ændrig siger han at han kører væsentligt bedre tider på zxr maskinen end på zx7r'en og at den svinger bedre end zx7r'er.
    zxr750r er bare en rå racer der er byget til det ene formål hvor zx7r er noget mere allround/touring, sådan kan man sige det.
    zx7r'en vejer mere og har ståltank! det er da ikke en fordel, hvor den gamle kører med alutank og vejer næsten 15 kg mindre
    Begge cykler fik han målt på rullefelt zx7r'en smed 109,0 på rullen
    Den gamle underudviklede sløve motor smiley smed 110,0 på rullen

• #9   9. sep 2009 Simon....kan det finde det med vægten på skrift et sted? Jeg har ledt efter det utalige gange på nettet, men syntes altid jeg får oplyst samme vægt på de to cykler!

• #10   9. sep 2009 simon : jeg har selv haft begge modeller og jeg kan ikke lige give dig ret. for det første hedder alle zxr modeler zx7r i usa så en zx7r er jo en videre udvikling af zxr modellen . og den alu tank du nævner sidder på 750rr model k med solo sæde og closeratio gearkasse med langt 1gear og bedre affjedring end den almindelige zxr750r.så hvis man skal samligne så skal zxr750rr måles med en zx7rr og så taber en zxr til hver en tid .i flæng kan det nævnes at zx7rr har justerbar kronrør og bagsvingerpunkt....og presta...en alu tank !!. og 110p vs 110hk er jo detaljer når zx7r har så mange revideringer i forhold til zxr.zx7r er er designet så stelet ikke skal forstærkes til superbike og de mange ekstra heste og derfor vejer det en pæn skvat ekstra i forhold til en foreks en Srad som havde brug for stel modifikationer til ræs brug

• #11   9. sep 2009 pS zxr750rr havde også fladspjælds og havde flere heste end foreks J modellen

• #12   9. sep 2009 Nu har jeg selv været så heldig både at pine en zxr og en zx7r - og der er mega forskel! zx-7r'en er meget mere sportspræget. Den styrer langt mere præcist - og er meget hurtigere at kaste rundt med. zx-7r'en var også modellen i superbike. Køb den af de 2.

• #13   11. sep 2009 Jeg prøvede begge modeller og var aldrig i tvivl - så der holder en ZX7R i min garage - KØB KØB! smiley

• #14   13. sep 2009 tusind tak for alle kommentarene så har lige været nede og hente igår en zx7r ninja fra 1996 smiley betalte 2800 euro

• #15   13. sep 2009 Ja lad os se smiley Skal du have plader på eller er det til bane ???

Kommentér på:
kawa ZX7R

Annonce