1.144 visninger
|
Oprettet:
Skal have en læderdragt.. link? {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
Skal ud og have mig en ny læderdragt.. Og den skal passe i farverne på min R1'er.. altså blå og så må der selfølgelig gerne stå "Yamaha" på den men ikk et krav. nogen der ligger inde med links til nogle gode shops?
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 46 Svar: 637
Den hedder Dainese, model: MC202
http://www.martimotos.com/catalog/images/Tuta%20MC%20202%20div.-048424.jpg
Jeg er rigtig glad for min i hvertfald og kan klart anbefale den!!!
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.273
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 43 Svar: 460
På www.fc-moto.de har de en blå/sort/hvid Berik Laguna Seca til 3120 kr mener jeg det er omregnet, kik under lederkompis og så berik.
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.276
feb 2009
Det kan godt ske at dragtdesigneren har nogle fede designs, men hvis jeg skal smide mig ned vil jeg helst have min Dainese på må jeg indrømme... Men jeg skal ikke kunne vurdere det da jeg aldrig har set de andre selv...
Nogle erfaringer fra jeres side? Altså folk der rent faktisk har "brugt" dragten... At du har en hængende på bøjlen der ser godt ud er irrelevant Lad mig høre en crash-test
dec 2008
Følger: 25 Følgere: 29 MC-er: 9 Emner: 25 Svar: 257
Og der hvor jeg købte den sagde de at italienere ikke var så store... =(
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 799
Har haft en dainese dragt, men den sad sku ikke særlig godt på mig... Er lang mere glad for den texport dragt jeg har nu og den står mig ikke i meget mere end 2.000 dkr... Indtil videre har den klaret 2 styrt uden problemer...
Har i øvrigt en kammerat der har taget en god glidetur i en af dragtdesignerens dragte, på brno sidste år... Den holdt fint og han bruger stadigvæk dragten...
feb 2009
Jeg sidder med det største smil lige nu og kan ikk rigtigt lade være med at grine lidt over din kommentar... Det er den første kommentar du skriver her i emnet så jeg kan ikke se hvordan jeg skal have kunne fornærme dig på nogen måde?
Min eneste pointe er bare at Dainese er et betydeligt større firma end Dragtdesigneren, og at jeg ikke har hørt om nogle der rent faktisk har prøvet at vælte med en dragt fra Dragtdesigneren så jeg gerne ville have lidt feed-back på det område... Dainese er trods alt gennemtestet på baner med proff.kørere i mange mange år efterhånden.
Men jeg beklager da dybt at jeg har trådt dig over tæerne ved at være kritisk overfor et produkt og spørge om andres erfaringer med dette
God weekend til dig også...
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.276
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 799
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 43 Svar: 460
Så tag dig sammen og svar andre med den samme respekt du selv forventer at andre svare dig på........ og lad være at lange ud efter andre der gør dig opmærksom på at du har kvajet dig.
NewBie.
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.273
Meget underholdende, men skulle vi ikke lige tage og komme ind på emnet igen?
www.louis.de de har også nogle dragter til god pris for tiden.
Om Dainese skulle være bedre kvalitet end de lidt billigere dragter, det tror jeg nu ikke specilet meget på. Har haft to nu og der er syninger gået op på dem begge og lynlåse er hold op med at fungere.
Skuffende når vi snakker dragter fra et af de dyrere mærker.
Tror jeg køber mig en billig dragt næste gang, så gør det ikke helt så meget hvis lynlåsen den går efter et par år..
Skal have en læderdragt.. link?