{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal have en læderdragt.. link?
  • #1   6. sep 2009 Jeg kører selv med den her da jeg også har en blå mc - det er en super fin dragt og pasformen er rigtig god til mig! Det er noget med at modellen er ved at udgå eller sådan noget i den stil, så den kan findes billigt på nettet hvis du googler dig lidt rundt...

Den hedder Dainese, model: MC202
    http://www.martimotos.com/catalog/images/Tuta%20MC%20202%20div.-048424.jpg

Jeg er rigtig glad for min i hvertfald og kan klart anbefale den!!!

• #2   6. sep 2009 Hvad størrelse og pris?

• #3   6. sep 2009 Hej Lars.

www.fc-moto.de har de en blå/sort/hvid Berik Laguna Seca til 3120 kr mener jeg det er omregnet, kik under lederkompis og så berik.

• #4   6. sep 2009 www.dragtdesigneren.dk

• #5   6. sep 2009 Er der egentlig nogen der har prøvet at crashe med en dragt fra dragtdesigneren??? Grunden til at jeg valgte Dainese var at jeg var sikker på at skidtet er gennemtestet når man køber til den prisklasse... Så ved man hvad man får for pengene...
    Det kan godt ske at dragtdesigneren har nogle fede designs, men hvis jeg skal smide mig ned vil jeg helst have min Dainese på må jeg indrømme... Men jeg skal ikke kunne vurdere det da jeg aldrig har set de andre selv...

Nogle erfaringer fra jeres side? Altså folk der rent faktisk har "brugt" dragten... At du har en hængende på bøjlen der ser godt ud er irrelevant smiley Lad mig høre en crash-test smiley

• #6   6. sep 2009 Dainese og mig går ikk så godt i spænd.. Har købt brynje i dainese til når jeg kører cross og det er en XXL og den fås ikk større og det fandme en kamp at komme i..

Og der hvor jeg købte den sagde de at italienere ikke var så store... =(

• #7   6. sep 2009 Husk lige at det også er temmelig vigtigt at dragten sidder ordenligt på dig...

Har haft en dainese dragt, men den sad sku ikke særlig godt på mig... Er lang mere glad for den texport dragt jeg har nu og den står mig ikke i meget mere end 2.000 dkr... Indtil videre har den klaret 2 styrt uden problemer...

Har i øvrigt en kammerat der har taget en god glidetur i en af dragtdesignerens dragte, på brno sidste år... Den holdt fint og han bruger stadigvæk dragten...

• #8   6. sep 2009 -Kwak-:
    Jeg sidder med det største smil lige nu og kan ikk rigtigt lade være med at grine lidt over din kommentar... Det er den første kommentar du skriver her i emnet så jeg kan ikke se hvordan jeg skal have kunne fornærme dig på nogen måde? smiley
    Min eneste pointe er bare at Dainese er et betydeligt større firma end Dragtdesigneren, og at jeg ikke har hørt om nogle der rent faktisk har prøvet at vælte med en dragt fra Dragtdesigneren så jeg gerne ville have lidt feed-back på det område... Dainese er trods alt gennemtestet på baner med proff.kørere i mange mange år efterhånden.

Men jeg beklager da dybt at jeg har trådt dig over tæerne ved at være kritisk overfor et produkt og spørge om andres erfaringer med dette smiley

God weekend til dig også...

• #10   6. sep 2009 Lars P --> I øvrigt hvis du allerede kender din størrelse til de forskellige mærker, er det ofte på www.ebay.de og www.ebay.co.uk at du finder de bedste tilbud...

• #11   7. sep 2009 - Kwak - <<< Giver Simon ret, du kan pynte alt du vil med søde smil og halløj, det ændre bare ikke på det faktum at din første kommentar hører hjemme i en børnehave klasse og ikke på et galleri for voksne mennesker, hvor saglig argumentation og seriøsitet er forventet.

Så tag dig sammen og svar andre med den samme respekt du selv forventer at andre svare dig på........ og lad være at lange ud efter andre der gør dig opmærksom på at du har kvajet dig.

NewBie.

• #12   7. sep 2009 Den her tråd har taget en drejning, jeg slet ikke turde drømme om fra starten.
    Meget underholdende, men skulle vi ikke lige tage og komme ind på emnet igen?

www.louis.de de har også nogle dragter til god pris for tiden.

Om Dainese skulle være bedre kvalitet end de lidt billigere dragter, det tror jeg nu ikke specilet meget på. Har haft to nu og der er syninger gået op på dem begge og lynlåse er hold op med at fungere.
    Skuffende når vi snakker dragter fra et af de dyrere mærker.

Tror jeg køber mig en billig dragt næste gang, så gør det ikke helt så meget hvis lynlåsen den går efter et par år..

Kommentér på:
Skal have en læderdragt.. link?

Annonce