Dele til kawasaki gpz 500 {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg var så dum/uheldig at jeg bremsede lidt for hårdt før et sving og væltede.
Så nu er venstre sidespejl revet af, venstre blinklys foran er også væk, den bagpå mangler glasset, koblingsgrebet er færdigt og den del af styret der holder håndtaget er knækket af.
Hvor finder jeg billigst de dele, og skal jeg holde mig til orginale eller ej og kan det betale sig at købe fra USA(hvad koster fragt, told, moms osv.)
Derudover blev frontkåben revet delvist løs og fik en del ridser, hvordan fusker man bedst den fast igen?(den er revet ved den skrue bagerst ved tanken i begge sider).
Det skal siges at den skal kunne synes med de dele, så derfor ved jeg ikke om uorginale dele er ok?.
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 139
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 41 Svar: 527
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.431
Men hvis du vil ha' brugte dele er eBay jo et godt sted at lede.
aug 2008
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 139
jun 2007
Det er dog stadig meget billigere end at købe dem fra f.eks. onlineparts (som får delene fra samme sted).
Med mindre delene er udgået/udsolgt burde de ha' alt til din maskine, men jeg har opdaget at mange dele til min maskine er udgået.
aug 2008
jun 2007
Do I have to pay VAT / TAX
Value Added Tax, VAT, is a general consumption tax assessed on the value added to goods and services.
It is a general tax that applies, in principle, to all commercial activities involving the production and distribution of goods and the provision of services. It is a consumption tax because it is borne ultimately by the final consumer. It is not a charge on companies. It is charged as a percentage of price, which means that the actual tax burden is visible at each stage in the production and distribution chain. It is collected fractionally, via a system of deductions whereby taxable persons (i.e., VAT-registered businesses) can deduct from their VAT liability the amount of tax they have paid to other taxable persons on purchases for their business activities. This mechanism ensures that the tax is neutral regardless of how many transactions are involved.
EC countries are:
Austria, Belgium, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Italy, Ireland, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden and United Kingdom.
aug 2008
aug 2008
Dele til kawasaki gpz 500