1.174 visninger
|
Oprettet:
GPS!!! {{forumTopicSubject}}
Hej Folkens.
Er der nogen af jer der kender et gps mærke eller model, hvor der hører et beslag med til motorcykel, og ikke kun til forruden på en bil?
Kan ikke umiddelbart finde noget og stoler ikke nok på mine egne evner til at bygge et selv:) Så det kunne være kanon hvis der var nogen der vidste noget om dette.
Mvh. Søren.
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 634
feb 2005
Følger: 29 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 112 Svar: 970
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.461
Men, i bilholderen derimod snakker hun fanden et øre af...
Udover det er jeg enig i at 550eren er den fede touring gps...
Der er andre der er bedre egnet til adventure/explore... Som 60csx...
Men, garmin er vejen frem.
okt 2008
Du skriver jo netop at:
som den eneste MC-GPS har lyd i holderen.
........
og det er jo ikke korrekt...
Så det er muligt er der "sgu" ikke er problemer.. det har jeg heller ikke sagt... Jeg påpeger bare at det du skriver ikke er korrekt.. Men, du har muligvis ment noget andet.. men det ved jeg jo ikke!
og jo.. jeg er helt og aldeles klar over at der ikke er højtt. i en mc holder.. det fremgik bare ikke ligefrem af dit indlæg at du var klar over det....
Derfor mit indlæg.
Dårlig formulering fremmer misforståelserne! ;O)
okt 2008
okt 2008
Garmin SPIII, 2610, 2620, Quest og Quest 2 er lige de første der falder mig ind.. der er sikkert flere...
jun 2005
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 51 Svar: 766
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.813
sep 2008
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 471
Ja.. man kan købe GPS.. der er beregnet til at holde til vand og rusk... med store dyre beslag til (med eller uden bluetooth headset)..
Jeg må indrømme jeg længe også gik og tænkte i den retning... men prisen kontra MIT behov sendte mig i en anden retning..
Jeg købte en god MIO (euro 370) (som ikke er en udendørsmodel).. en GPS/multimedia taske hos Louis.. (kan ikke lige finde linket) samt holder system til mit styr... Lyden sender jeg igennem til mit Cardo Q2 sæt i hjelmen..
Derudover kan jeg naturligivis smide gps ind i "kort-lommen" på min tanktaske hvis det er det jeg har lyst til.. Hvad angår strøm har jeg det sat til som en "semi-permanent " løsning..
TIl mit behov har det udover hvad selve GPS´en kostede.. stået mig i ca 200 kr...
Men igen.. hvad er behovet for dig...
okt 2008
Vil du bruge gpsen til at køre dig en særlig rute, evt. hentet på nettet eller lavet på computeren er Garmin uden sammenligning svaret!
Den klub jeg køre i har flere fede ruter i sverige liggende.
Jeg har selv byttet med svenskere og nordmænd og fået kørt de fedeste ruter jeg aldrig havde fundet med alm. a - b gps.
Som rigtigt skrives er det efter behov....
Min nokia kører med Garmin og har reelt samme fede muligheder som trackback, spor og rutedeling... det får mig fanme ikke til at bruge den på min mc....
Næ, hver ting til sin tid.
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 336
Flere fede ruter i Sverige oh var der mulighed for at du sendte dem til min mail så ville jeg sige mange tusind tak og give øl en dag ved lejlighed
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 961
Med en zumo, eller en alm. bilnavi, får du større skærm, tale og bedre anvisninger.
sep 2006
Følger: 11 Følgere: 22 Annoncer: 2 Emner: 101 Svar: 326
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 112
GPS!!!