{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gsxr-600/750 96-99
  • #2   2. sep 2009 kan kun fortælle noget godt om typen, min 600 har endnu ikke slået en skid forkert, og den køre og ligger rigtig godt på vejen,

Det eneste jeg har hørt skulle være et problem på typen uanset om det er 600 eller 750 skulle være kædestrammeren, men det er nu ikke nogen større operation at få den skiftet.

De fleste herinde ville nok sige du skal tage en 750, men jeg syntes der er fint kraft i min også med 2 på den, og har flere kammerater der har svært ved trække fra mig på de små veje på deres 750 og 1000 ccm maskiner.

• #3   2. sep 2009 nå, er deres cykler droslede ?????

• #4   2. sep 2009 det nok bare dem der kører cyklen... altså har selv sådan en 600.. og den kører rigtig fint!!! den kører fint selv til en begynder...! og nu er der jo ikke så stor forskel fra en 600 til en 1000'er fra 0 til 100!! og 0 til 200 er der "kun" små 2 sek forskel..
    men men.. den model her med karb har det med og slide nåle og styr i karben,, så de skal skiftes engang imellem.. har fået skiftet mine en gang nu og den spinder bare som en mis!!

• #5   2. sep 2009 nææ det er de nu ikke, men hvordan vil du udnytte 170 heste på små meget snoede veje, siger selvfølgelig ikke jeg kan følge dem altid på små veje, altså hvis det bare går lidt ligeud er det jo gerne bye bye.

• #6   2. sep 2009 Min anden mc var en gsxr600 fra 1997. Den var kanon at kører på og lavede ingen hovsa numre. SKulle jeg vælge idag tog jeg 750eren bare for de ekstra ccm det giver altså lige lidt mere.

• #7   2. sep 2009 køb en 750'er (helst med sprøjt) den er meget mere alsidig end 600'eren, der virker en kende tam

når du så skal købe en 750'er, så vælg årgang 1998-1999 , for disse har indsprøjtning. Meget bedre træk og motorgang end karburator modellerne. og indsprøjtning det virker bare !!!.. ikke alle de problemer der kan være med karburatorere der blir gamle og slidte.

Jeg har haft alle SRAD modeller, lige fra 600 - 750 karburator - 750 indsprøjtning. der var en verden til forskel da jeg havde 750'er indsprøjtnings motoren

om dem alle.. God solid mc

Kommentér på:
gsxr-600/750 96-99

Annonce