{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første opstart efter 10 år.
  • #1   31. aug 2009 Den siger ellers også godt.. smiley
    Jeg synes det lige imponerende hver gang jeg hører sådan en kører,
    hvordan får man lige en motor til at kører sådan der??


  • #2   31. aug 2009 Der kunne min Ariel godt lærer lidt..!

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #3   31. aug 2009 Jo hårdere man tuner en motor, jo mere går man på kompromis med kørbarhed og tomgang - og når man så smider en kompressor på som i det her tilfælde, forstærker man bare den egenskab.
    Nervøs tomgang og en gaspedal der stort set udløser en himmelflugt af omdrejningstælleren hver gang man rører den, er to af konsekvenserne, men i dragracing er alt det, samt holdbarhed sat til side for rå effekt og lav vægt.

    En V8'er som den der, yder et sted mellem 1000 og 1500hk og er typisk på 8-10 liter og den tygger omkring 30 liter brændstof på et træk - dvs lige over 400 meter...


  • #4   31. aug 2009 402 m

  • #5   31. aug 2009 Er du sindsyg han sidder lidt risikabelt der!!! Ik lige det sted jeg allerhelst ville sidde med 1500hk lige foran mig. Nu nævner jeg slet ikke baghjulene!!.

  • #6   31. aug 2009 Men kunne sgu være sjov at mærke suget,
    når sådan en svend bliver skudt af. smiley
    Hvad kræves der af tallenter hos chaufføren i sådan en??
    Mener hvad er der af gear osv..?


  • #7   1. sep 2009 Er det ikke forskelligt efter hvad klasse de køre når det kommer til gear? Er de fleste ik med en slags kobling som bestemmer hvor meget den skal trække? Så f.eks 3 stages på koblingen der bestemmer hvor meget af kræfterne fra motoren bliver overført til hjulene?

Kommentér på:
Første opstart efter 10 år.

Annonce