Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sådan....Gipro indikator
  • #1   24. aug 2009 Jeg troede ikke de sendte til Danmark da der er en forhandler allerede? Sig lige til hvis du får den tilsendt, for jeg lurer også på en...

• #2   24. aug 2009 MC Sport i Sabro har forhandlingen i DK.....

• #3   24. aug 2009 Jeg har modtaget en mail fra dem hvor der står ordre nummer, leveringsadresse osv og de vil trække pengene via paypal så går da ud fra den er go´fin.

Jeg skal nok skrive en pb når jeg ved mere.

• #4   25. aug 2009 Hvad skal du med en gearindikator , kan du ikke tælle.

Det var svaret fra min kørelære ,da jeg foreslog ham at få sat gearindikator på hans cykler.

• #5   25. aug 2009 Jeg har bestilt direkte fra deres hjemmeside, for snart et par år siden.
    Jeg bestilte torsdag aften sent, og havde min GiPro mandag morgen kl. 0900 sendt ekspres fra Ungarn, og jeg gav kun 5 eller 10€ i forsendelse, så det må siges at være første klasses service smiley

Da jeg for et års tid siden så havde problemer med den (troede jeg) ydede de også en kanon kundeservice, og hjalp mig faktisk med at finde fejlen på cyklen (det var nemlig cyklen der havde en fejl og ikke GiPro´en) ved bl.a at give mig en komplet liste med hvad modstand jeg skulle måle hvor og hvorfor osv osv.

Rigtig godt firma. Jeg har kun rosende ord til overs for dem smiley

• #7   25. aug 2009 Jeg har lige modtaget en mail fra dem hvor de skriver at de tilbagefører pengene og ikke kan modtage ordren da der findes en forhandler i landet: mcsport.dk.

Så den gik sgu ikke, desværre.

Lars T: Jo det kan jeg sagtens, men nu var det for at smide lidt penge efter cyklen.
    Hvad skal du bruge polerede fælgkanter til, kørte den ikke fint nok uden?
    Og hvad med K&N, leovinci potte og diodeblink?
    Vi smider alle penge efter ting vi ikke behøver....hvorfor......fordi vi kan og vil.

• #8   25. aug 2009 Som der også står i mit indlæg , så var det svaret jeg fik af min kørelære , da jeg spurgte om det samme ,alle de ting du nævner , der er gjort ved min mc , er de tidligere ejere , der har gjort det.

Kommentér på:
Sådan....Gipro indikator

Annonce