Årets første rigtig tur på cyklen :o) {{forumTopicSubject}}
Som de fleste her i Jylland nok har bemærket har vejret her jo været yderst smukt i dag. Nok også derfor jeg har set de første 3 mc'er komme blæsende i dag.
Solen skinnede fra en næsten skyfri himmel, vejen var tør og temperaturen var ikke så slem.
Jeg blev derfor enig med mig selv om at køre ud til mc forhandleren og hente min mc efter arbejde.
Kl. 17:30 var jeg ved forhandleren og havde alt mit udstyr på. Min cykel stod klar, karburatorer og ventiler var nyjusteret, der var nyt kædekit på og cyklen var i det hele taget i topform.
Uhhh fik helt kuldegysninger da jeg startede den og lod den varme op.
Da jeg trillede ned af vejen kunne jeg godt mærke det var noget tid siden jeg rigtig havde kørt mc før. Man skulle lige venne sig til styringen osv.
Jeg trillede i alt rundt knap en time i Holstebro midtby...Er du da gal hvor får man meget opmærksomhed på denne tid af året. Det larmer også så dejligt i den ellers så stille by
Knap en time senere kørte jeg ind til byen i bil og minsanten om ikke politiet holder razzia og stopper alle biler der kører race eller kører med tågelygter...Puuha godt cyklen stod hjemme i garagen!
I morgen har jeg heldigvis fri hele dagen og jeg kan kun bede til at vejret bliver ægte MC-vejr! Sne, regn, frost og skyer bedes holde sig langt væk fra Holstebro!
jun 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 68
Sååååå jeg tror godt jeg kan vente et par dage endnu.....
mar 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 33 Svar: 158
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 315
mar 2005
Kunne du roligt have gjort. Jeg frøs kun lidt om hænderne da jeg kom hjem.
...Og så rystede min knæ en smule af glæde over en dejlig køretur!
okt 2005
nov 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 460
Min kærste kom hjem og var lidt overrasket over at have set en bike i gaden idag... og har lige vidst hende din cykel, hvor hun siger " ja det var den..."
Meeen jeg syntes nok det er lidt fortideligt.. har en kami som kørte sidste år også som en af de første, hvilke resulteret han smed cyklen pga vejene er for kolde og det er = nul bid i dækkene..
men jeg kan kun sige: misundelse er en grim ting.. jeg glæder mig til min første tur juhuu
mar 2005
Der var vidst heller ikke så mange andre cykler i gaden her til aften
Jeg tænker rigtig meget på vejgrebet og tager derfor ingen chancer. Det var kun når det gik ligeud den fik lidt gas.
...For pokker, man kan jo ikke lade vær'
Du siger til hvis der skal være Holstebro træf engang i Marts!
nov 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 460
okt 2005
mar 2005
De fleste af mine kammerater fra Holstebro har solgt deres cykler, så lige nu er vi 2 styks der mangler flere Biker Buddys!
jul 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 138
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 106
Årets første rigtig tur på cyklen :o)