{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Optagelse
  • #1   17. aug 2009 okay?

• #2   17. aug 2009 fedt..

• #3   17. aug 2009 et eksemplar af de kedelige

(link fjernet)

• #4   17. aug 2009 -grauballemanden *
    Ja, jeg fatter ikke, hvordan han kunne stemmes ind...

• #5   17. aug 2009 præcis

• #6   17. aug 2009 det er sku surt at blive stemt ind pga dårlig smag
    se bare min !!!

• #7   17. aug 2009 Nå da da.... Kritik af optagelsesbetingelserne på MCG.... Det var da en nyhed smiley

• #8   17. aug 2009 Pas på fryseren HA HA

• #9   17. aug 2009 Hvad er problemet helt præcist, alle kriterier er vel overholdt, eller hvad??

• #10   17. aug 2009 smiley

• #11   17. aug 2009 -Poul R
    Det er en klassisk mcg-joke. Alle, der trykker på linket kommer til deres egen profil - og du faldt i med begge ben:-)

• #12   17. aug 2009 Haha så fangede jeg den.. Hoppede selv i med begge ben:-)

• #13   17. aug 2009 LOL... XD

• #14   17. aug 2009 hehe.. stadig en god joke.. smiley

• #15   17. aug 2009 men man kunne jo også bare lade være med at stemme 14-15 årige ind.. uanset om deres havefræser er over de 125ccm..

nå nej det må man jo ikke.. smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #16   17. aug 2009 Hvad med at man lettede røven og kom med konstruktiv kritik i stedet for bare at tude som en eller anden forurettet snotunge?

Vil du have noget ændret, så kom da med alternative forslag. Kegler der bare brokker sig igen og igen fordi de tilfældigvis lige synes noget er irriterende, går der 25 på dusinet af, og deres ord ryger ind af det ene øre og ud af det andet HVER gang...

• #17   17. aug 2009 oh.. der kom sajmon op af stolen hva'... jeg aner ikke en fis om hvordan man kunne gøre tingene anderledes eller bedre, har bare set at nogen kan komme ind med stort set ingen tekst og feks. 4 billeder og andre kan ikke! -så er det at jeg kan blive lidt irreteret over, at folk ikke bare følger de retningslinier der nu engang er...

ooog!! der var vist en lille smule der ikke røg hele vejen igennem denne gang smiley

min mor syn's iøvrigt oss' at jeg er en snotunge, så der er nok noget om snakken ;D men hva' jeg kan leve med det!

• #18   17. aug 2009 -RUMBLE V
    Der står intet om tekst og antal billeder i retningslinierne.
    (link fjernet)

5.4 Oprettelse af MC´er

MotorcykelGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til MC´en, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af MotorcykelGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en MC her på siden.

MC´en skal være din egen.
    Alle billeder skal være tydelige og af selve MC´en!
    MC´en må ikke oprettes som salgsannonce!
    MC´en må ikke være solgt ved oprettelsen!
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
    Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

Crossere, Quadbikes, ATV'er med 125cc og derover samt trikes, kan oprettes på MotorcykelGalleri.dk. Ligeledes hvis betegnelsen på registreringsattesten er "Motorcykel".

Crossere, Quadbikes og ATV'er der er mindre end 125cc, henvises til ScooterGalleri.dk. Det er ikke tilladt at oprette flere MC´er i samme galleri; opret venligst kun et galleri per MC.

• #19   17. aug 2009 hmmm syntes du har ret Sajmon..Men hvad med at skrive i et sprog der ikke sviner folk til .prøv at være et godt eksempel som hjælpe admin ...???

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #20   17. aug 2009 Det er hverken første eller sidste gang vi ser en tråd som denne, og en masse af de foregående gange har jeg sagt min mening med andre ord end ovenstående.

Gjorde det en forskel?

....Næ - for de her tråde med "reglerne er noget lort" kommer jo stadig forbi forummet en gang imellem, og fælles for dem ALLESAMMEN er 112% og aldeles total mangel på konstruktivitet.

Det eneste folk kan, er at udtrykke deres utilfredshed - og siden der aldrig sker nogle ændringer i hverken fremgangsmåde eller emne, tillader jeg mig at svare på tråden.
    Ordvalget kan altid diskuteres, men det gider jeg ikke bruge tid på. :o)

• #21   17. aug 2009 Sajmon det er jo dit valg ...og som sagt så forstår jeg godt din point.mener bare at du som mcg "ansigt" ud af til måske burde have lidt mere klasse end som så...du bør i mine øjne være med til at lægge linien for en god omgangs tone .

men som skrevet ..dit valg

• #22   17. aug 2009 Sajmon­­™

Hvorfor laver man ikke det krav, at hvis man vil stemme ud skal man også skrive en begrundelse til hvorfor...

Tit står man tilbage og aner ikke hvorfor man ikke fik sin cykel ind...

• #23   17. aug 2009 hmm.. når jeg trykke på det link er det min der kommer frem og jeg har altså udfyldt hvad skal skulle udfyldes. og folk har skrevet kommentar..

trykker jeg på billedet af den lille mc kommer siden frem..

men jo det ser bestemt kedelig ud hvis det er det eneste den viser

• #26   17. aug 2009 han er sgu god til at spotte dem ham Grauballe..... damn god

• #27   17. aug 2009 Jeg beklager dybt, at jeg har misforstået hvad retningslinierne siger! -kig forbi, så gi'r jeg sq en raffu (hvis ikke jeg har slugt dem alle selv smiley .)

Da jeg ville oprettede min ged, mener jeg dog bestemt, at jeg læste noget i stil med, at for at kunne optages skulle man levere minimum 5 billeder og mere end 7 énstavelsesord. Kan ikke huske ordret hvad der stod, eller hvor det stod og gider heller ikke at lede efter det.

Jeg blev da også stemt ud 2 gange pga. for få billeder og for lidt tekst... (tror jeg, kunne også være noget personligt!?)
    -Så undres jeg sq bare lidt, når nogen kan komme ind med 3-4 billeder og oplysninger i stil med; Motor: 4 takt - Hjul: standard etc.

Min kommentar er iøvrigt rettet mere til brugerne end til admins. da det er brugerne der stemmer! -jeg mener heller ikke at have sagt noget om, at reglerne er noget lort!!

Når nu der tilsyneladene er SÅ mange der starter de samme tråde om samme emne, så kunne det da godt lugte lidt af, at der skulle gøres et eller andet...!?!? -jeg er uheldigvis ikke klog nok til at fortælle HVAD der kan gøres, meeeen da der tilsyneladene ingen regler eller lign. er vedr. minimum antal af billeder samt tekst og samtidig er så mange der tror det, kunne man måske gøre TYDELIGT opmærksom på, at man SKAL stemmes ind hvis man opfylder nedenstående!

MC´en skal være din egen.
    Alle billeder skal være tydelige og af selve MC´en!
    MC´en må ikke oprettes som salgsannonce!
    MC´en må ikke være solgt ved oprettelsen!
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
    Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

Crossere, Quadbikes, ATV'er med 125cc og derover samt trikes, kan oprettes på MotorcykelGalleri.dk. Ligeledes hvis betegnelsen på registreringsattesten er "Motorcykel".

Tror jeg er blevet overtræt nu.... Godnat og sov godt og må i få jer en fornøjelig dag imorgen! -over and out

• #28   17. aug 2009 ))))))bifald((((((((((

• #29   18. aug 2009 grauballemanden.
    fuck den var god, jeg var lige ved at gå i panik over at jeg blev brugt som et "dårligt" eksempel haha smiley

• #30   18. aug 2009 T T.......Helt Enig....:)

Kommentér på:
Optagelse

Annonce