1.084 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Costume bike eller lign til fotoshoot Costume bike eller lign til fotoshoot

Hej med jer

Jeg dukker lige op her i jeres MC univers og vil høre om der skulle være nogen her som er friske på at stille op med en lækker MC til et lille fotoshoot nu på fredag.
Det er ren for sjov! på ingen måde noget kommercielt!

Jeg har en "babe" som gerne vil lege med en feeh mc smiley

Stedet er Odense, og nu på fredag den 14. august. nogen der skulle have lyst, send mig en PM eller mail via min hjemmeside.

Når jeg søger her, sådan er det fordi jeg mest har gjort i bilverden, men det er også blevet til lidt MC shoots.
Jeg er slet ikke "grøn" i denne verden, var bla. med til custume show i bellacenteret sidste år ( og kommer igen i år) hvor vi stillede op med stort fotostudie.

Jeg håber nogen har lyst, der gives et par fotos bag efter, med eller uden babe smiley

De bedste hilsner
Jan, FotoFyn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Costume bike eller lign til fotoshoot
  • #1   10. aug 2009 Hvis det var lidt tættere på og jeg ikke skulle arbejde, var jeg klar.

Håber du finder en der kan bruges... :0)

• #2   10. aug 2009 Ja det var famne' en skam... kunne skisme godt bruge nogle fede billeder af cyklen, og så enda med en tøs sammen med den.... ikke dårligt. Nå men jeg er klar hvis det lidt tættere på... Men held og lykke med projektet

• #3   10. aug 2009 Det sker af og til en pige spørger om netop MC shoot, så da ikke umuligt det sker igen:)

Fandt lige et par hurtige eks. på mc fotos jeg har taget, ganskevist har jeg lavet dem i stude.
    Det i odense på fredag er on location:)

Da jeg ikke ejer en MC kommer jeg aldrig til at kunne vise mine fotos her, så derfor lige et link til 2 billeder:

(link fjernet)

(link fjernet)

• #4   10. aug 2009 skulle man lige et smut til fyn ? smiley
    hvad er krav til cyklen bare sådan som nysgerrig smiley min er jo hverken er toplakeret busa eller custom chopper med alt i chrom, så det løb er jo kørt smiley

• #5   10. aug 2009 Det ser sku godt ud.... flotte billeder

• C.B. P
    C.B. P Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Svar: 8
    #6   11. aug 2009 Tror der skulle være muligt at find en lille mc ude i 1000 Års skoven fra på fredag smiley

Kommentér på:
Costume bike eller lign til fotoshoot

Annonce